![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een wijze les voor Tom Barman & Laura Lynn, inderdaad, maar zijn ze ook in staat die te assumeren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
(onze fossiele schoolmeester was immers, toen het in die bewuste draad te heet voor hem werd, met de staart tussen de benen afgedropen. Zoals dat zijn gewoonte is) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ge moet niet slim zijn hé om te kunnen beseffen dat dit liedjeskomedie 1 week voor de verkiezingen geprogrammeerd een frontale aanval is op het Vlaams Belang en dat vind ik niet kunnen, dat is uitdagend gedoe en bevorderd de onverdraagzaamheid nog méér en zet het Vlaams Belang nog sterker op de politieke kaart. Jullie zijn provocateurs, jullie zouden beter uwe “bek” houden, dan moet Filip De Winter de zijne niet opentrekken. Maar neen de heren zoeken steeds maar straffere provocerende uitspraken uit en dan zijn die heren verwonderd dat het Vlaams Belang zijn “bek” opentrekt en terugslaat met uitspraken die er over zijn maar wel begrijpelijk en voor mij moet dat kunnen en is het gerechtvaardigd! Trekt gij er maar simpele lessen uit en hou op met dit provocerende taaltje te brabbelen, maar informeer u beter en degelijker en kom dan met tekst en uitleg en anders zwijg. Jullie proberen de vrije meningsuiting aan banden te leggen, door bv het Vlaams Belang gerechtelijk te vervolgen en wetten te brouwen die ondemocratisch zijn, waardoor er verkeerde gerechtelijke uitspraken geboren zijn en nog zullen worden. Ik zeg u, en anderen zeggen dit ook, de vrije meningsuiting proberen te knechten leidt enkel tot het opbouwen van spanningen in de samenleving. In onze zgn democratie dat eigenlijk een particratie is heeft die spanning heel concreet en meetbaar een uitlaatklep gevonden in de voortdurende opgang en goede verkiezingsuitslagen van het Vlaams Belang. Wat mijn stelling alleen maar kracht bijzet: Waar zouden we staan zonder de politieke partij het Vlaams Belang??!! Iedere partij doet aan propaganda en iedere partij doet er alles aan om de mensen trachten te beïnvloeden en overtuigen van hun ideologie, dus wat is daar mis aan volgens u “Bazilfunk”. Ik hoop dat de mens nog de vrijheid mag hebben om daarin te geloven of niet, vrije meningsuiting weet u wel, toch volgens u is die mens niet vrij. Weet wel hé u beveelt die mens om voor zich zelf te denken en dat recht hebt u niet. U en ik en vele anderen worden onbewust beïnvloed door uitlatingen op TV en Pers en andere bronnen en vormen alzo hun en onze meningen en niemand heeft het recht hun of ons te ontzeggen van die meningen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Gerolf Annemans heeft dit openlijk gezegd. Ik had dit wel iets subtieler aangepakt. Ik zou dit opgeslaan hebben in mijn geheugen en te gepaster tijd tot uiting hebben gebracht, zoals de machtspolitieker nu ook doen maar dan in het geniep. ik moet u geen feiten opsommen zeker want ook u zal die kennen en anders graaf maar eens wat in uw geheugen. Besluit: De huidige politiekers aan de macht doen het nu en het Vlaams Belang zal het iets later doen, eens aan de macht gekomen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Minister-President
|
![]() Ik vind het nogal laag bij de grond om iemand een dolgedraaide druggebruiker enzovoort te noemen zonder daar een bewijs van te leveren. Dat is laag. Als we het niet inhoudelijk kunnen halen gaan we maar wat iemand maar onderuit halen met onbewezen insinuaties.
Laster en eerroof is een strafbaar feit hé. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Minister
|
![]() Ter informatie: vloeibare cocaïne bestaat niet. Barman werd dan ook niet vervolgd, aangezien het om een kwakkel van de politie ging, die natuurlijk onmidellijk zonder te checken door de pers werd overgenomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.hotellounge.com/press/199602_humo.htm Citaat:
Vloeibare cocaïne bestaat degelijk wel http://misdaad.web-log.nl/misdaad/20...k50/index.html Citaat:
http://www.webtender.com/db/drink/1351 Citaat:
http://abcnews.go.com/Health/story?id=2459718&page=1 ![]() ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Burger
|
![]() Face it, de tijd dat de brave boertjes nog luisterden naar Vlaamse artiesten die al 20 jaar het zelfde repetoire hebben, is -gelukkig- voorbij.
De situatie van maatschappelijke inzet geldt ook omgekeerd, hoor. Want zeg nu eerlijk, welk maatschappelijk voorbeeld geven bv Sam Gooris of Tom Barman ? Niks. Of toch. Ze laten vaak zien hoe het niet moet. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ja, Barman is een dolgedraaide druggebruiker, er zijn bewijzen genoeg naar boven gekomen in de gazetten van toenmaals enkele maanden geleden, of niet soms? En waar rook is .... juist. Dus het is laag bij de grond van u om dit te ontkennen. En ik heb niets inhoudelijk te bewijzen want de bewijzen staan in de dagbladen en als het niet juist zou zijn volgens uw idelogie val dan die dagbladen maar aan voor laster en eerroof hé, manneke en in het vervolg als ge niets mooier kan uitvinden hou dan uwe bek hé manneke! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Burgemeester
|
![]() Oneline uitdelen die handel op 0110, prachtig je verdient een oscar.
Laatst gewijzigd door humble : 26 september 2006 om 11:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Wie voor VB iets doet, wordt geboycott. Fijne leefwereld!
![]() |
![]() |
#119 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Vertel jij de VB-kiezers maar dat ze gepeupel zijn.
![]() |
#120 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Die mens is failliet gewoonweg, kuch kuch Kleine discrepantie tussen wat jullie zouden willen en wat er ook echt gebeurt. Zolang jullie zelf de onzin geloven die jullie uit jullie nek lullen, is het goed, i guess. |
|
![]() |
![]() |