Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 september 2006, 11:01   #41
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duym Bekijk bericht
Je draait rond het potje, man. Waarom zegt CD&V en NVA niet dat homoseksualteit gelijkwaardig is aan heteroseksualiteit? Precies, stemmenverlies! Man, man toch.
Waarom waren beide dan voorstander van het openstellen van het huwelijk voor homo's?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2006, 11:39   #42
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Dit forum heeft mijn mening over vlaams belangers veranderd. Voor dat ik hier kwam was ik ook tegen het cordon sanitaire. Na politics.be vind ik het cordon sanitaire zelfs niet voldoende. Hier kan je duidelijk lezen waarom het cordon sanitaire in gestand gehouden wordt.

Verbreek het cordon sanitaire en we zitten onmiddelijk in één of ander moslimtoestandenland waar ge enkel nog moogt zeggen wat de imam preekt anders wordt ge gestenigd.

Politics.be heeft mijn ogen geopend!
Het is juist door het CS dat het VB zo groot geworden is. Als u binnenkort dus vreest in één of ander moslimtoestandenland terecht te komen is dit enkel en alleen aan uw linkse kliek te wijten. Het enige dat u en uw broeders de laatste vijftien jaar gedaan hebben is met het opgestoken PC-vingertje naar het VB en zijn stemmers wijzen, maar nooit heeft u zich afgevraafd waarom ze VB stemmen en wat u kon doen om hen daarvan af te brengen. Zie ook 0110, het zoveelste nutteloze initiatief met nulkommanul politieke waarde dat niets, maar dan ook niets gaat veranderen, maar daarentegen de verzuring en de tweespalt in de maatschappij nog zal doen toenemen. Integendeel, één week later is het weer Zwarte Zondag en in mei 2007 wellicht nog een keer. Gaan jullie dan ook nog eens een 'concertje voor verdraagzaamheid' houden?
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2006, 11:41   #43
Percalion
Perm. Vertegenwoordiger VN

Percalion's schermafbeelding

Standaard

Awel, vooraleer ik hier toekwam was ik Vivanter; gaandeweg heb ik het marxisme ontdekt en dan uiteindelijk het libertarische Licht gezien.

Dus ik zou ja zeggen.

Laatst gewijzigd door Percalion : 26 september 2006 om 11:41.
Percalion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2006, 12:19   #44
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
Waarom waren beide dan voorstander van het openstellen van het huwelijk voor homo's?
Julie begrijpen er toch echt niks van.

1. Binnen deze partijen was er slechts een nipte meerderheid die voorstander was.
2. Er is een groot verschil tussen iets gedogen en iets goed of gelijkwaardig vinden. Stel de vraag aan een van jullie hypocriete kopstukken. Ik bied mijn excuses aan als een van hen zwart op wit zegt dat homoseksualiteit evenwaardig is aan heteroseksualiteit (mijn excuses voor een pak stemmenverlies van CD&V en VNA, een goede zaak ).
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2006, 12:33   #45
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

onze kopstukken? Wie mogen dat zijn? Jaani, ik draag u voor als voorlopig kopstuk, regelt gij dat hier eens?
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2006, 12:35   #46
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
2. Er is een groot verschil tussen iets gedogen en iets goed of gelijkwaardig vinden. Stel de vraag aan een van jullie hypocriete kopstukken. Ik bied mijn excuses aan als een van hen zwart op wit zegt dat homoseksualiteit evenwaardig is aan heteroseksualiteit (mijn excuses voor een pak stemmenverlies van CD&V en VNA, een goede zaak ).
Als je het wil weten, vraag dan eens aan de woordvoerder van N-VA.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Oud 26 september 2006, 12:37   #47
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
onze kopstukken? Wie mogen dat zijn? Jaani, ik draag u voor als voorlopig kopstuk, regelt gij dat hier eens?
Als tijdelijk kopstuk van de Pelgrim-Jaaniaanse coöperatieve stel ik vandaag zwart-op-wit dat volgens onze organisatie homoseksualitiet gelijkwaardig is aan heteroseksualiteit.
Oud 26 september 2006, 12:41   #48
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
Als tijdelijk kopstuk van de Pelgrim-Jaaniaanse coöperatieve stel ik vandaag zwart-op-wit dat volgens onze organisatie homoseksualitiet gelijkwaardig is aan heteroseksualiteit.
een gat is een gat....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2006, 12:42   #49
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard Bekijk bericht
een gat is een gat....
Elke mens is vrij te kiezen wekl gat hij verkiest.
Oud 26 september 2006, 12:53   #50
Tegendradigaard

Standaard

Citaat:
zolang men mij maar niet verplicht langs de achterdeur te komen als ik langs voor wil komen....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Oud 26 september 2006, 12:54   #51
Tegendradigaard

Standaard

Een vraag voor kenners... is er een verschil tussen de achterdeur en de voordeur ....??
Oud 26 september 2006, 13:00   #52
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Volledig mee eens, zelfs het sleutelgat, maar niet dat van mij.
Oud 26 september 2006, 13:01   #53
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Je draait rond het potje, man. Waarom zegt CD&V en NVA niet dat homoseksualteit gelijkwaardig is aan heteroseksualiteit? Precies, stemmenverlies! Man, man toch.
Hebben ze ooit het tegendeel beweerd??
Rond het potje draaien, lol hoe toepasselijk .
Trouwens de enige NV-A vertegenwoordiger in het parlement heeft VOOR adoptie gestemd...
En als ik me herinner waren ze voor het huwelijk ook voor op een onthouding van Frieda Brepoels na maar dat was dan om andere reden daar zij de ganse term "huwelijk" (zowel bij hetero's als homo's eer je weer de boel omdraait) in vraag stelt.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 september 2006, 13:11   #54
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Hebben ze ooit het tegendeel beweerd??
Hypocriet antwoord Bartje. Je weet best dat niet één kopstuk van jouw partij zou durven zeggen dat homoseksualitiet natuurlijk en gelijkwaardig is aan heteroseksualiteit.
Oud 26 september 2006, 13:15   #55
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Hypocriet antwoord Bartje. Je weet best dat niet één kopstuk van jouw partij zou durven zeggen dat homoseksualitiet natuurlijk en gelijkwaardig is aan heteroseksualiteit.
Ik vraag of ze ooit het tegendeel beweerd hebben; ik heb ook nog geen enkel kopstuk horen zeggen dat homoseksualiteit niet gelijkwaardig is aan heteroseksualiteit.

En ik zou niet inzien waarom ze dat zouden zeggen want het is perfect normaal aan elkaar met dien verstande gewoon dat holebikoppels samenwonen met iemand van hetzelfde geslacht... tjonge tjonge toch is dat nu zo moeilijk.

En nog iets: wat bedoel je met mijn partij?? Welke partij bedoel je daarmee?

Oud 26 september 2006, 13:19   #56
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard Bekijk bericht
zolang men mij maar niet verplicht langs de achterdeur te komen als ik langs voor wil komen....
ik ben nog nooit een homo tegengekomen die mij verplicht heeft homo te moeten zijn. Omgekeerd heb ik nog nooit de behoefte gevoeld om homo's te bekeren tot het heterodom. Ik zou zeggen: hoe meer homos, hoe minder concurrentie
Oud 26 september 2006, 13:25   #57
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En ik zou niet inzien waarom ze dat zouden zeggen want het is perfect normaal aan elkaar met dien verstande gewoon dat holebikoppels samenwonen met iemand van hetzelfde geslacht... tjonge tjonge toch is dat nu zo moeilijk.
Ik zie wel in waarom ze daarop niet willen antwoorden. Zelfbedriegers als Bartje zouden wel eens uit hun homodroom kunnen ontwaken. En zolang de kopstukken op die vraag niet geantwoord hebben, stoten ze niemand voor het hoofd. Dat soort politici of partijen kunnen me gestolen worden. Jouw partij? Zeg het eens?

Laatst gewijzigd door Duym : 26 september 2006 om 13:25.
Oud 26 september 2006, 13:34   #58
bartje
Minister-President

Standaard

Je hebt gezegd tegen mij: "jouw partij"; ik veronderstel dus dat je weet over welke partij het gaat anders zou je zoiets niet zeggen.

En lap nu ben ik al een zelfbedrieger.

Waarom antwoorden ze die vraag niet, ten eerste ze is hen nog nooit expliciet gesteld hé!!! En waarom zouden m'n dan voorstemmen in het parlement?

Oud 26 september 2006, 13:38   #59
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
uw achterban dankt u.
Oud 26 september 2006, 13:40   #60
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je hebt gezegd tegen mij: "jouw partij"; ik veronderstel dus dat je weet over welke partij het gaat anders zou je zoiets niet zeggen.

En lap nu ben ik al een zelfbedrieger.

Waarom antwoorden ze die vraag niet, ten eerste ze is hen nog nooit expliciet gesteld hé!!! En waarom zouden m'n dan voorstemmen in het parlement?
Droom maar verder. Wie ben ik dat ik iemand zijn dromen zou stuk te slaan? Gisteren nog een terminale bezocht die denkt dat hij genezen is omdat de dokter niet heeft gezegd dat hij stervende is.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be