![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik vind het wel "verdacht" dat hij steeds met een blondharig vrouwelijk personage speelt... En ik maar denken dat ridders steeds mannen waren... Je zou zijn uitleg eens moeten horen hieromtrent, gewoonweg kostelijk. ![]()
![]() |
![]() |
#82 |
Minister-President
|
![]() ik ben toch wel benieuwd of uw verloofde dit allemaal voor u wilt doen...
Laatst gewijzigd door styllo_ben : 26 september 2006 om 08:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Staat uitdrukkelijk vermeld in de 666 artikels uit de notariële akte dat zijn plichten vastlegt.
![]() |
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Willen zou wel moeten eh. Doen is wat anders, maar ik denk niet dat een goede relatie gebouwd kan zijn op: En ik ga ook nooit helpen met boodschappen, of ze zelf doen. Dat is uw werk - of die van onze kinderen.
![]() |
![]() |
#85 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toffe mannen die hun deel van het huishoudelijk werk willen doen? Obsessie is wat overdreven, maar ja, dat verwacht ik er wel van.
![]() |
#87 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je zelfs hier niet tegen een onschuldig grapje kunt ... ![]() (En ja hoor, ik had wel door dat je die 666 bedoelde ... ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 26 september 2006 om 09:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En die "666" was zeker ook een getal dat zomaar uit uw hersens floepte. Het had evengoed 519 of 2184 kunnen zijn. Maar het was 666. waarom? Welke psychologische processen spelen hier een rol? En waarom zeg je dat ik niet tegen een grapje kan? ik maakte gewoon een rake opmerking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Minister-President
|
![]() ik zou zelfs zeggen dat jij bezeten bent...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat dacht je van de herkenning van een forumdeelnemer die zich af een toe moeit in de NWO-discussie? En waarvan ik iets meer relativeringsvermogen verwachtte? Het kan uiteraard ook wijzen op een inside-job. (Ik denk eerlijk gezegd dat zelfs exodus zo'n onschuldig grapje met de 666 zou begrijpen. Pindar, dat weet ik niet. Maar jij??? ![]()
![]() |
![]() |
#92 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Een man die geen huishoudelijk werk wil of kan doen is een idioot. De tijd van de slavernij is voorbij.
Er zijn nu wel vrouwen die absoluut niet willen dat hun man deze werkjes doen, maar mach'a's zul je nu eenmaal altijd hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Europees Commissaris
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Karma : 26 september 2006 om 11:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Europees Commissaris
|
![]() Laatst gewijzigd door Djiezes : 26 september 2006 om 11:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ik maakte alleen maar de opmerking dat sommige dingen (onbewust) blijven hangen. Natuurlijk zoek ik er niet meer achter. Madam toch! ik vind uw reactie op mijn opmerking heel overdreven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Tuurlijk da. In dit ernstig topic afkomen met "obsessie is voor jou", "uw onderbewustzijn", "psychologische processen" is heel normaal hoor. styllo_ben, misschien toch maar het grote geheim verklappen: 666 was niet "onbewust blijven hangen", ik heb het opzettelijk geschreven omdat JIJ het was. Ik dacht (naïeve treezebees die ik ben) dat jij dat zou begrijpen. Niet dus, niet erg.
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 26 september 2006 om 13:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom die rollen dan nu willen omdraaien ? De nieuwe mama of nieuwe papa theorie werkt niet bij iedereen. Sinds de emancipatie zijn nog nooit zoveel echtscheidingen geweest. Ik geloof eerder in een traditioneel gezin, waarbij ieder doet waarin hij goed is of het liefste doet. |
|
![]() |
![]() |