![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1161 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
mogen minder begaafden niet meedoen? En het is niet believer maar zoeker(al hang ik inderdaad meer naar de believer kant). Wat is er fout in die text als ik even van je tijd mag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik echter ook, dat vergeten sommigen wel eens ... Ik had het nergens over "minder begaafden", wel over believers. Wat ik met believers bedoel staat hier te lezen. Wat er fout is in de tekst heb ik al LETTERLIJK hierboven geschreven. (Is in deze thread meer dan genoeg aangetoond, en is door een eenvoudig onderzoekje en wat elementaire logica ook makkelijk na te trekken.) Het forumreglement verbiedt overigens niemand zijn stellingen te staven, zelfs al gelooft hij/zij in een inside job. Waarom komt niemand eens met wat bewijzen voor de grote winsten van Silverstein? ![]()
![]() |
![]() |
#1163 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1164 |
Banneling
|
![]() En dus heeft Silverstein geen winst gemaakt?
Of zeg je nu dat hij wel winst gemaakt heeft maar dat er geen bewijzen van zijn? Beide versies leveren in feite een gelijkaardige conclusie : je kan de financiele verwikkelingen van Silverstein ivm het WTC niet echt gebruiken als argument voor een complot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1165 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1166 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Mijn persoonlijke definitie is eerder: iemand die rare feiten heeft opgemerkt; zich heeft ingelicht; op nog meer rare feiten is gevallen; op veel toevaligheden is gevallen; tot nu toe weinig concluderend verhelderd heeft; zich vragen blijft stellen Ik probeer alleen maar info bij te brengen. PS: die 9.2 miljard was een vraag naar uw mening, geen affirmatie.(laatste keer, beloofd) PS2: Je vraagt naar een definitieve balans van LS winsten, maar hoe is dat nu al mogelijk kenbaar. En wat is die 'fee' die hij krijgt voor heropbouw Freedom Tower. En wat als hij lease opzegt. Niet opzoeken maar eindbalans onmogelijk op te maken. Mijn probleem is dat jij zozeker bent dat hij absoluut geen winsten heeft gemaakt, integendeel. PS3: als je nog een zucht voelt opkomen stel ik, met veel respect, voor niet te antwoorden en hups, op de negeerlijst. Laatst gewijzigd door eti1777 : 25 september 2006 om 18:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1167 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dus waarom draaien we de zaak eens niet even om. Velen denken (maar kunnen niet bewijzen), dat Silverstein winst heeft heeft gemaakt. Maar is er eentje, (firestone) die blijkbaar zeker weet dat Silverstein géén winst (of misschien wel verlies) heeft geleden. Heeft zij dan wel de exacte balansen van de gehele zaak?
![]() |
![]() |
#1168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zielig hoe believers steeds weer de bewijslast proberen om te draaien. Jullie "denken" niet dat Silverstein winst heeft gemaakt, believers hebben dat al vaak hier gepost! Indianenverhalen over "Lucky Larry"! Bewijzen? Noppes. Zoals gewoonlijk met jullie straffe beweringen. Laster verkopen, verzinsels posten, geen bewijzen hebben, en dat nog normaal vinden ook! ![]() Wel, democratsteve, ik heb wel degelijk in de vorige pagina's BEWEZEN dat Silverstein uit de aanslagen geen winst heeft gehaald (wat overigens de logica zelve is). Lees het gerust eens na. Ik zal het voor jou niet herhalen. En als jij BEWIJZEN hebt van de winsten van Silverstein dankzij de aanslagen mag je ze gerust posten. ![]() Wedden dat je alléén maar winsten krijgt als je "vergeet" dat de torens weg zijn? ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 25 september 2006 om 23:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1169 | |
|
![]() Citaat:
Als je weet hoe lease werkt en hoe financierders en verzekeraars te werk gaan KAN hij niet eens winst hebben gemaakt. Hij zou in de toekomst winst kunnen maken maar dat is dan normale winst uit (slimme) bedrijfsvoering. Zoals het er nu uitziet heeft hij eerder verloren dan gewonnen en moet hij opnieuw risico nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1170 | |
|
![]() Sorry mensen maar ik ga nu ook even copy/pasten. Volgens mij wordt alles hierin goed uitgelegd:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1171 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Dit komt uit het artikel vwat Eti777 postts.
"Mr Silverstein will yield control of the Freedom Tower and one other building to the Port Authority of New York and New Jersey." Klopt dit?Betekent het dat de Torens eigendom wijn van Port Authority of van Silverstein? |
![]() |
![]() |
![]() |
#1172 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Dit komt eveneens uit dat artikel.Klopt dit?Hier staat dat beide zijden (Silverstein en PA?) hebben erkend dat de Freedom Tower 2 miljard$ kost...
Dat is een totaal ander bedrag dan wat we in de andere links vonden.Dat was dacht ik 4,3+de rest van het verzekeringsgeld (3,3).Dat komt dan op een slordige 8 miljard. Wat bedoelen ze hier met de Freedom Tower?Hoveel gebouwen/Torens? "Both sides have acknowledged that the Freedom Tower - estimated to cost about $2bn" |
![]() |
![]() |
![]() |
#1173 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Weet jij het antwoord daarop?
![]() |
![]() |
#1174 | |
|
![]() Citaat:
edit: ![]() Laatst gewijzigd door Heftruck : 26 september 2006 om 11:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1175 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waren 3,4,5 en 6 van Silverstein of van PA? Van wie worden de nieuwe Torens nu eigendom?
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 26 september 2006 om 18:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
als je deze video bekijkt wordt het heel mooi uitgelegd: en nog veel meer ![]() http://video.google.nl/videoplay?doc...jordan+maxwell Veel plezier met kijken en vredevolle groeten terug. ![]() Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1178 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Bevooroordeeldheid neigt naar een status-quo. Voortekenen van een regressie? Laatst gewijzigd door blabylonia : 27 september 2006 om 12:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1179 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1180 |
Gouverneur
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=s-RlK...related&search=
dit is het aangrijpend vervolg van de video waarop de eerste crash in WTC te zien is van de reportage over de NY-se brandweerlui. Bij hun aankomst in WTC 2, de lobby, merken ze sporen van explosies (ramen gesprongen, laagje stof, brandende mensen, ...) Brandweerlui bleken ook versteld. Heb wel niet goed begrepen wat gebeurde op het einde. Was dat de instorting? Waar zijn ze, wanneer ze terug naar boven gaan? Heb ik goed begrepen dat op het einde wordt vermeld "chief Pfieffer went to check one of the footbridges, leading out of the Trade Center, if it was still standing, it'd be their best way out"? Weet iemand uit welke building ze komen? |
![]() |
![]() |