Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 september 2006, 10:32   #9641
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Newsweek Covers Telling Americans A Different Story To The Rest Of The World

America: The most manipulated nation on earth?

http://thinkprogress.org/2006/09/25/...phical-region/

Pin d'Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2006, 10:33   #9642
Pindar
Banneling

Standaard

and on and on it goes...

Citaat:
The Empire Rolls On ...

'The European Commission is due to announce the timetable it will adopt for admitting Romania and Bulgaria to the European Union. It is expected that Bucharest and Sofia will be told they can join on 1 January 2007 - but under strict conditions. They will be checked for progress in curbing organised crime, controlling animal disease and instituting procedures for administering farm aid.'
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/5380024.stm

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 27 september 2006 om 10:35.
Oud 27 september 2006, 10:43   #9643
Pindar
Banneling

Standaard

yeah!!!! maakt veel duidelijk!!

Citaat:
"United States of America" is a Corporation

ohn Marshall, a justice of the Supreme Court of the United States and as such he also served in the Circuit Courts of the United States, in a Circuit Court of the United States decision recorded in 1 Marsh. Dec. 177, 181 clearly states in this important decision, that "The United States of America" is a corporation. The United States of America was first formally created in the Articles of Confederation. Also notice in the Articles of Confederation that "The United States of America" is in large and small capitals. I have always wondered what this meant with the style of capitals and evidently this identifies a corporation.

The two volume set of the circuit court decisions are not available in West Law and it seems that many of the circuit court decisions are missing from the internet - very suspicious. This was the first level of appeal from the district courts of the United States and original jurisdiction for other specific cases.

This definition of "The United States of America" is also found in Bouvier's law dictionaries. See Bouviers 1843 under United States of America definition.
http://www.jusbelli.com/usofa_is_corp.html

Pin d'Ar
Oud 27 september 2006, 11:08   #9644
Pindar
Banneling

Standaard

numerologie werkt toch niet? cijfers en getallen hebben geen enkele betekenis toch??? Is bewezeeeeen toch????? Viva la science!

Citaat:
You have entered a place where Numbers are Real and Alive not merely symbols for other things. You will discover that the relationships between numbers are not random or man-made but that numbers are actually elementary particles of which everything is composed. This lost knowledge was well known to our ancients and is now being uncovered for us today.
Citaat:

Using a new math that shows that numbers are not man-made symbols, but are actually real, you will see and understand the answers to these questions.
to be continued......

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 27 september 2006 om 11:15.
Oud 27 september 2006, 11:12   #9645
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
numerologie werkt toch niet? cijfers en getallen hebben geen enkele betekenis toch??? Is bewezeeeeen toch????? Viva la science!
Pin d'Ar
Het is aan u om te bewijzen dat numerologie wél werkt.
1 bewijsje maar.

Het zal wel meer te moeilijk zijn, natuurlijk.
Alles wat meer is dan copy/pasten van crapuleuze websites is voor Pindar blijkbaar te lastig..
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2006, 11:24   #9646
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kpax Bekijk bericht
Men vergeet vaak dat geld minder belangrijk wordt naarmate men meer geld heeft. Het idee dat de superrijken alles zouden over hebben om nog rijker te worden lijkt me dan ook redelijk ongeloofwaardig.

Het is niet alleen het geld verzamelen,het is ook wat ze ermee doen...

Citaat:
De waaarneming dat de wereld er de afgelopen decennia op zowat alle gebied flink op vooruit gegaan is lijkt ook te bevestigen dat wie het ook is die aan de touwtjes trekt een redelijk goede job doet.

De helft van de wereld staat in brand.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2006, 11:26   #9647
Pindar
Banneling

Standaard

Iets wat niet alleen David Icke zegt, maar ook heel 'hooggeleerde heren'
Toch iets om over na te denken dan???????
wie dan? ohhh ..... Nick Bostrom. En dit is zijn baan:

Director, Future of Humanity Institute, Oxford University, Faculty of Philosophy

Citaat:
Are You Living In a Computer Simulation?

ABSTRACT. This paper argues that at least one of the following propositions is true: (1) the human species is very likely to go extinct before reaching a “posthuman” stage; (2) any posthuman civilization is extremely unlikely to run a significant number of simulations of their evolutionary history (or variations thereof); (3) we are almost certainly living in a computer simulation. It follows that the belief that there is a significant chance that we will one day become posthumans who run ancestor-simulations is false, unless we are currently living in a simulation. A number of other consequences of this result are also discussed.
http://www.simulation-argument.com/

Nuff said

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 27 september 2006 om 11:36.
Oud 27 september 2006, 11:26   #9648
Lex Blanca
Minister-President

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Dat mag en kan, zolang je maar in de gaten houdt dat het jou mening is.'
Zoals ik de mijne geef.
Dat heeft niks met kan en mag te maken.Waar haalt Swerdlow dat?Wat leidt hem tot zijn besluit en waarom geloof jij hem?
(en kom nu weer niet af met:mijn jarenlange onderfzoek heeft tot hetzelfde geleid...)
Oud 27 september 2006, 11:28   #9649
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht

De helft van de wereld staat in brand.
Huh?
Vanwaar haal je het?

Als je kijkt naar de eerste helft van de voorbije eeuw, met 2 wereldoorlogen die tientallen miljoenen doden en onnoembare schade opleverde in Europa, Asie en Amerika, dan MOET je toch wel besluiten dat we de laatste 50 jaar erg goed bezig zijn.?

Dus wie er ook aan het roer van de wereld staat : hij doet een goede job, de laatste decennia.
Oud 27 september 2006, 11:32   #9650
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat heeft niks met kan en mag te maken.Waar haalt Swerdlow dat?Wat leidt hem tot zijn besluit en waarom geloof jij hem?
(en kom nu weer niet af met:mijn jarenlange onderfzoek heeft tot hetzelfde geleid...)
Citaat:
Dat heeft niks met kan en mag te maken
jawel hoor, wel voor mij, ieder heeft recht op zijn/haar mening,that's all

Tsja rustig rustig rustig maar

Mijn jarenlange onderzoek...

Ik zou zeggen bestel zijn video's vooral illuminating the illuminati en
mind-control.
Zijn besluit? Simpel, hij heeft als illuminati-slaaf gewerkt.
Ik geloof hem vanwege o.m. de coherentie en de conecties met andere
theorien ideen (mijn jarenlange onderzoek).
Natuurlijk is het (nog) niet keihard! Dat is niks hier! So....
We hebben bepaalde bronnen en ideen, onze eigen theorien en overtuigingen en ieder heeft recht op zijn eigen.
De mijne heb je gehoord en ik de jouwe.

Nuff said

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 27 september 2006 om 11:34.
Oud 27 september 2006, 11:38   #9651
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
to be continued......
Ons zo in spanning laten wachten!

Wie net als ik ongeduldig is kan hier al wat verder lezen.

De aandachtige NWO-thread-fan zal merken dat Pindar's bronnen er alvast geen coherent wereldbeeld op nahouden.

Maar laat dat de wiskundige pret niet bederven.

Laatst gewijzigd door Firestone : 27 september 2006 om 11:45.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2006, 11:40   #9652
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Huh?
Vanwaar haal je het?

Als je kijkt naar de eerste helft van de voorbije eeuw, met 2 wereldoorlogen die tientallen miljoenen doden en onnoembare schade opleverde in Europa, Asie en Amerika, dan MOET je toch wel besluiten dat we de laatste 50 jaar erg goed bezig zijn.?
Realitycheck,er zijn doorlopend oorlogen geweest,ook in de tweede helft van de vorige eeuw.Er zijn eveneens tientallen miljoenen doden gevallen,en die vallen vandaag nog steeds.Welke onnoembare schade in VS bedoel je precies?Er is momenteel onnoembare schade in het Midden-Oosten.In Zuid-Amerika en Afrika sterven naar wat ik las nog steeds meer mensen aan malaria dan aan AIDS-terwijl geneesmiddelen voor handen zijn,ze hebben alleen het geld niet om ze te kopen.Wie wint aan de oorlogen die momenteel aan de gang zijn?
Diegenen die de wereld sturen hebben zowel de pharmaceutische industrie als het militair-industrieel complex in handen.Zeggen dat ze verdomd goed werk leveren is denk ik één van de onnozelste dingen die je kan zeggen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Dus wie er ook aan het roer van de wereld staat : hij doet een goede job, de laatste decennia.
Oud 27 september 2006, 11:43   #9653
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:

Ik zou zeggen bestel zijn video's vooral illuminating the illuminati en
mind-control.
Zijn besluit? Simpel, hij heeft als illuminati-slaaf gewerkt.
Ik geloof hem vanwege o.m. de coherentie en de conecties met andere
theorien ideen (mijn jarenlange onderzoek).
Natuurlijk is het (nog) niet keihard! Dat is niks hier! So....
We hebben bepaalde bronnen en ideen, onze eigen theorien en overtuigingen en ieder heeft recht op zijn eigen.
De mijne heb je gehoord en ik de jouwe.

Nuff said

Pin d'Ar
Je komt met 2x niks dus...
Oud 27 september 2006, 11:46   #9654
blabylonia
Partijlid

blabylonia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal
Vanwaar haal je het?
Binnen Europa is oorlog alvast geen voltijdse therapie meer , maar euh, als je kijkt wat buiten het DemoCratisch fort gebeurt ...
blabylonia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2006, 11:46   #9655
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Je komt met 2x niks dus...
ja hoor, da's nogal makkelijk en kortzichtig ! net als de non-believers oordeel je over iets wat je niet eens gezien hebt!

Ik kan hier alleen weergeven wat ik denk en ontdek heb, aan de hand van wat ik allemaal gelezen, gehoord en gezien heb.
da's dan mijn mening en ik mag die hier zeker geven
zie het als richtingaanwijzers.

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 27 september 2006 om 11:47.
Oud 27 september 2006, 11:51   #9656
Marc.vg
Burger

Marc.vg's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Marc.vg
Standaard

Citaat:
Niks. Het was een "Hoax". Het is onmogelijk om zonder informatieverlies zo ver te comprimperen geclaimd werd. De werkelijke bedrieger in het verhaal is Sloot.
Ja, met klassieke vormen van compressie wel! Maar dit is iets helemaal anders. Alle compressie tot nu toe komt op exact hetzelfde neer: Herhalingen zoeken, en een bibliotheek maken van herhalingen om zo de oorspronkelijke file op te schrijven als een legende. Het enigste verschil tussen compressiemethodes was de herhaling-zoek algoritme (geen idee wat de technische term hiervoor is).

Van wat ik er begrepen van heb is maar gedeeltelijk sprake van compressie,
Sloot heeft o.a. de benadering van het meest fundamentele "veranderd", namenlijk de opslag in enen en nullen
daarnaast heeft ie nog een x-aantal algoritmen, waar mischien iets van compressie in zit.

En nu wil ik niet zeggen dat het geen hoax is want ik weet het niet.Er zijn gewoon weer teveel eigenaardigheden aan.
Het was mmijn bedoeling dan ook niet om hier weer een eeuwig durent discissie te starten van welles nietes dit heb ik gewoon ter info gepost.
Tegenwoordig is het heel makkelijk iets te verdoezelen een "betrouwbare bron" laten beweren dat het een hoax is...klaar is kees.
Geen mens dat het toch grondig onderzoekt (allez bijna geen ).

http://www.wacbelgium.be
http://nl.netlog.com/Marc_Vg
Marc.vg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2006, 11:56   #9657
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door blabylonia Bekijk bericht
Binnen Europa is oorlog alvast geen voltijdse therapie meer , maar euh, als je kijkt wat buiten het DemoCratisch fort gebeurt ...
Grotendeels geïsoleerde 'knipperlicht' conflicten : nu eens aan, dan weer uit.

Dit is inderdaad geen vrede maar als je dat vergelijkt met de systematische grootschalige slachtingen die bijvoorbeeld tijdens WOI plaatsvonden..

De slag aan de Somme bijvoorbeeld :

Citaat:
Op de eerste dag verloren de geallieerden 60.000 soldaten aan doden en gewonden, waarvan 30.000 in het eerste uur van de aanval. Op de meeste plaatsen lukte het niet eens om het niemandsland over te steken.
Voor de Britten zijn de exacte verliescijfers van de eerste dag bekend: 19.240 doden, 35.493 gewonden, 2152 vermisten en 585 krijgsgevangenen, in totaal 57.470 man. De Duitsers die, qua manschappen, zeven keer zo zwak waren, hadden ook maar een zevende van die verliezen: 8000 man. Je zou dus kunnen zeggen dat het voordeel van hun verdedigingspositie de Duitsers vijftig keer zo effectief maakte.
Het Britse leger verloor deze dag meer soldaten dan in welke andere veldslag in zijn geschiedenis ook: de Slag bij Waterloo was tot dan het meest bloedig geweest met 8458 man.

Toch waren deze verliezen maar een klein deel van alle doden en gewonden die het Verenigd Koninkrijk tijdens de Eerste Wereldoorlog zou hebben te betreuren: tot 1 juli 1916 522.206; daarna nog eens 2.183.930.
De legerleiding weigerde het falen van de actie in te zien en de strijd ging nog drie maanden door. Tegen het invallen van de winter waren slechts een honderdtal vierkante kilometers veroverd ten koste van onnoemelijk vele mensenlevens.
Pas op 18 november 1916 staakte de geallieerde legerleiding de aanval. De tol was hoog: Het Verenigd Koninkrijk verloor 420.000 manschappen, Frankrijk 200.000 en Duitsland 450.000.
Oud 27 september 2006, 12:19   #9658
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
In de P-Magazine van deze week schrijft een lezer dat minister Durant op 11 september 2001 aanwezig was op een vergadering voor de veiligheid van luchtverkeer in New York, in aanwezigheid van mensen die in feite op een legermaneuver hadden moeten zijn en niet op die vergadering. Verder schrijft hij dat Durant sindsdien nooit iets gezegd heeft over haar verblijf in New York.

Wat weten/denken/geloven de NWO-believers hierover?
Niemand?
Oud 27 september 2006, 12:21   #9659
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
ja hoor, da's nogal makkelijk en kortzichtig !
Makkelijk en kortzichtig is wat je hier wederom deed.Je gaf het antwoord die ik je vroeg niet te geven:lees de boeken,lees de boeken van de andere en je zal zien dat het overeen komt (met wat goeie wil en zonder dat we nagaan wie wat van wie klakkeloos heeft overgenomen en waar het oorspronkelijk vandaan komt...).
Je doet niet eens een poging uit te leggen waarom...je verwijst naar een paar boeken in hun geheel en daarna naar nog meer boeken in hun geheel.Je specifieert niet,ik ben geen stap verder gekomen.De vraag is nutteloos gebleken,ik heb geen antwoorden gekregen en ben er niks wijzer uit geworden.
Als je zo "discussieert" is het nogal lmogisch dat er vaak de draak mee gestoken wordt.

Citaat:
net als de non-believers oordeel je over iets wat je niet eens gezien hebt!
Je moet hier niet doen alsof ik hier niks van afweet hoor.Ik heb honderden bladzijden van dat soort stuff gelezen,zoniet duizenden.Ik oordeel niet zomaar,wees gerust.Ik probeer mijn oordeel ook altijd te backen als men mij dat vraagt.

Citaat:
Ik kan hier alleen weergeven wat ik denk en ontdek heb, aan de hand van wat ik allemaal gelezen, gehoord en gezien heb.
da's dan mijn mening en ik mag die hier zeker geven
zie het als richtingaanwijzers.
Richtingaanwijzers kunnen aangepast worden,ergens met een bedoeling gezet zijn,weggenomen zijn...kortom,wijzen niet altijd de juiste weg.Zeker als je al eens bepaalde richtingaanwijzers die er nogal dubieus uitzien bent gevolgd en je komt niet tot de bestemming die er op te lezen is...dan is dat een richtingaanwijzer op zich.
Oud 27 september 2006, 12:24   #9660
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Niemand?
Sorry dat het zolang duurt.We zijn nochtans met z'n allen meteen op de fiets gesprongen om de P te gaan kopen en we lezen het nu door...

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 27 september 2006 om 12:25.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be