![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9641 |
Banneling
|
![]() Newsweek Covers Telling Americans A Different Story To The Rest Of The World
America: The most manipulated nation on earth? http://thinkprogress.org/2006/09/25/...phical-region/ Pin d'Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#9642 | |
Banneling
|
![]() and on and on it goes...
Citaat:
Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 27 september 2006 om 10:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9643 | |
Banneling
|
![]() yeah!!!! maakt veel duidelijk!!
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9644 | ||
Banneling
|
![]() numerologie werkt toch niet? cijfers en getallen hebben geen enkele betekenis toch??? Is bewezeeeeen toch????? Viva la science!
![]() Citaat:
Citaat:
Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 27 september 2006 om 11:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9645 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1 bewijsje maar. Het zal wel meer te moeilijk zijn, natuurlijk. ![]() Alles wat meer is dan copy/pasten van crapuleuze websites is voor Pindar blijkbaar te lastig.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9646 | ||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]() Het is niet alleen het geld verzamelen,het is ook wat ze ermee doen... Citaat:
![]() De helft van de wereld staat in brand.
![]() |
![]() |
#9647 | |
Banneling
|
![]() Iets wat niet alleen David Icke zegt, maar ook heel 'hooggeleerde heren'
Toch iets om over na te denken dan??????? wie dan? ohhh ..... Nick Bostrom. En dit is zijn baan: Director, Future of Humanity Institute, Oxford University, Faculty of Philosophy Citaat:
Nuff said Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 27 september 2006 om 11:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9648 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
(en kom nu weer niet af met:mijn jarenlange onderfzoek heeft tot hetzelfde geleid...)
![]() |
![]() |
#9649 |
Banneling
|
![]() Huh?
Vanwaar haal je het? Als je kijkt naar de eerste helft van de voorbije eeuw, met 2 wereldoorlogen die tientallen miljoenen doden en onnoembare schade opleverde in Europa, Asie en Amerika, dan MOET je toch wel besluiten dat we de laatste 50 jaar erg goed bezig zijn.? Dus wie er ook aan het roer van de wereld staat : hij doet een goede job, de laatste decennia. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9650 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Tsja rustig rustig rustig maar ![]() Mijn jarenlange onderzoek... ![]() Ik zou zeggen bestel zijn video's vooral illuminating the illuminati en mind-control. Zijn besluit? Simpel, hij heeft als illuminati-slaaf gewerkt. Ik geloof hem vanwege o.m. de coherentie en de conecties met andere theorien ideen (mijn jarenlange onderzoek). Natuurlijk is het (nog) niet keihard! Dat is niks hier! So.... We hebben bepaalde bronnen en ideen, onze eigen theorien en overtuigingen en ieder heeft recht op zijn eigen. De mijne heb je gehoord en ik de jouwe. Nuff said Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 27 september 2006 om 11:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9651 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ons zo in spanning laten wachten!
![]() Wie net als ik ongeduldig is kan hier al wat verder lezen. De aandachtige NWO-thread-fan zal merken dat Pindar's bronnen er alvast geen coherent wereldbeeld op nahouden. ![]() Maar laat dat de wiskundige pret niet bederven.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 27 september 2006 om 11:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9652 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Diegenen die de wereld sturen hebben zowel de pharmaceutische industrie als het militair-industrieel complex in handen.Zeggen dat ze verdomd goed werk leveren is denk ik één van de onnozelste dingen die je kan zeggen. Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9653 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9654 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9655 |
Banneling
|
![]() ja hoor, da's nogal makkelijk en kortzichtig ! net als de non-believers oordeel je over iets wat je niet eens gezien hebt!
Ik kan hier alleen weergeven wat ik denk en ontdek heb, aan de hand van wat ik allemaal gelezen, gehoord en gezien heb. da's dan mijn mening en ik mag die hier zeker geven zie het als richtingaanwijzers. Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 27 september 2006 om 11:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9656 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Van wat ik er begrepen van heb is maar gedeeltelijk sprake van compressie, Sloot heeft o.a. de benadering van het meest fundamentele "veranderd", namenlijk de opslag in enen en nullen daarnaast heeft ie nog een x-aantal algoritmen, waar mischien iets van compressie in zit. En nu wil ik niet zeggen dat het geen hoax is want ik weet het niet.Er zijn gewoon weer teveel eigenaardigheden aan. Het was mmijn bedoeling dan ook niet om hier weer een eeuwig durent discissie te starten van welles nietes dit heb ik gewoon ter info gepost. Tegenwoordig is het heel makkelijk iets te verdoezelen een "betrouwbare bron" laten beweren dat het een hoax is...klaar is kees. Geen mens dat het toch grondig onderzoekt (allez bijna geen ![]()
![]() |
![]() |
#9657 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit is inderdaad geen vrede maar als je dat vergelijkt met de systematische grootschalige slachtingen die bijvoorbeeld tijdens WOI plaatsvonden.. De slag aan de Somme bijvoorbeeld : Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9658 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9659 | |
Minister-President
|
![]() Makkelijk en kortzichtig is wat je hier wederom deed.Je gaf het antwoord die ik je vroeg niet te geven:lees de boeken,lees de boeken van de andere en je zal zien dat het overeen komt (met wat goeie wil en zonder dat we nagaan wie wat van wie klakkeloos heeft overgenomen en waar het oorspronkelijk vandaan komt...).
Je doet niet eens een poging uit te leggen waarom...je verwijst naar een paar boeken in hun geheel en daarna naar nog meer boeken in hun geheel.Je specifieert niet,ik ben geen stap verder gekomen.De vraag is nutteloos gebleken,ik heb geen antwoorden gekregen en ben er niks wijzer uit geworden. Als je zo "discussieert" is het nogal lmogisch dat er vaak de draak mee gestoken wordt. Citaat:
Richtingaanwijzers kunnen aangepast worden,ergens met een bedoeling gezet zijn,weggenomen zijn...kortom,wijzen niet altijd de juiste weg.Zeker als je al eens bepaalde richtingaanwijzers die er nogal dubieus uitzien bent gevolgd en je komt niet tot de bestemming die er op te lezen is...dan is dat een richtingaanwijzer op zich.
![]() |
![]() |
#9660 |
Minister-President
|
![]() Sorry dat het zolang duurt.We zijn nochtans met z'n allen meteen op de fiets gesprongen om de P te gaan kopen en we lezen het nu door...
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 27 september 2006 om 12:25. |
![]() |
![]() |