![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De Bange Blanke VB-er.... en de toekomst is nochtans verzekerd :
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
#43 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Integendeel een aantal in de hogere sociale klassen wil gewoon dat het "anders" wordt en heeft geen andere keuze dan VB te stemmen. Voorbeelden te over dat de drie klassieke partijen/francofonen er een potje van maken. Zo erg dat hen niet veel anders rest dan een CS aan te leggen, het bespaart hen het eigen gelieg/bedrieg/nepotisme/dagjespolitiek/gesmos met overheidsgelden/luister naar mijn woorden, zie niet naar mijn daden/eigen belang eerst.....te moeten uitleggen aan de kiezer. Laatst gewijzigd door boerenverstand : 27 september 2006 om 13:40. |
|
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik geloof dat ook niet dat Vb stemmers dom zijn, maar dat is een van die "argumenten" die men regelmatig bovenhaalt om aan te tonen dat alleen domme mensen op het VB stemmen en de slimmen (zij zelf uiteraard) dat niet doen....
|
![]() |
![]() |
#45 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() Zowel via vakbodnen, onderwijs , media etc wordt het VB gedemoniseerd en worden er leugens verspreidt.
maar wie de realiteit en een sterk programma lijdt daar niet onder. 8 oktober zal de dag van het gezond verstand zijn. |
![]() |
![]() |
#47 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik moet eerlijk bekennen dat ik graag zou hebben dat VB zo'n monsterscore haalt.
Die avond de smoelen zien van een Van Campenhout, fat Heylen, Piryns, Fauzia Talhoui, Chakar, Barman.......daar doe ik het voor. Toen ik de tall ship race ging bekijken, lag daar zo'n boot tussen met allemaal vlagskes met de kop van Van Campenhout en maar rondvaren, gelukkig had ik een kotszakske bij. En de uitleg , die ze 'd er eventueel aan zullen geven, we begrijpen er niets van, wij hebben goed bestuurd, we hebben de olifant naar hier gehaald, het is toch veiliger geworden,.....ondankbare autochtoon. Of met de woorden van Walter Pauli:"fuck you...." Laatst gewijzigd door boerenverstand : 27 september 2006 om 15:20. |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Klinkt een beetje zoals als: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#49 |
Minister
|
![]() Goed nieuws dus, Patrick blijft burgemeester, kunnen we dan nu de champagne ontkurken?!
|
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Opnieuw zal men een alomvattende coalitie vormen, die hoogstwaarschijnlijk haar meerderheid ziet verminderen. Het staat ei zo na vast dat de VLD zware klappen zal krijgen. Ooit al eens afgevraagd hoe betrouwbaar een geslagen hond is? Die VLD-mannen en vrouwen gaan zich willen profileren en ze gaan dat doen in rechtse zin. Het ganse beleid in Antwerpen zal dus in rechtse zin evolueren of er zal geen bestuur mogelijk zijn. Zo simpel is dat. De prijs die moet betaald worden om het VB af te houden, zal bijzonder hoog zijn. Groen! noch SP.A kunnen ideologisch gezien deze prijs betalen, dus.... Het is natuurlijk louter speculatie, maar...Whatch my words! Het Antwerps beleid zal sterk verrechtsen of er zal onbestuurbaarheid optreden. In beide gevallen lacht het VB in het vuistje. Hoe dan ook zal er niet veel reden zijn om in Antwerpen en masse de champagnekrukken te laten ploffen..
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 27 september 2006 om 16:25. |
|
![]() |
![]() |
#51 |
Europees Commissaris
|
![]() misschien denken ze dat de VB-stemmers dom zijn, en denken van zichzelf dat ze slim zijn?
|
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees er voor dat de rellen in Brussel er idd voor gezorgd hebben dat het VB in Antwerpen weldegelijk de kaap van 40% zal overschrijden en men of een onbestuurbaar Antwerpen gaat krijgen of met het VB in zee zal moeten gaan. Laatst gewijzigd door Jantje : 27 september 2006 om 17:00. |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Gelukkig hebben de VLDers van onze stad niet veel op natioale schaal in de pap te brokken dus de geslagen hond zal echt zijn ziel niet kunnen verkopen aan de duivel. |
|
![]() |
![]() |
#55 |
Partijlid
|
![]() Die score zal laag genoeg zijn om Bertje Snottersmoel nog eens een lekker potje te laten janken. Meryl Streep gaat er nog een puntje aan kunnen zuigen. By the way, over snotteren gesproken, wanneer gaan ze bij Spirit eindelijk eens wat echte venten in dienst nemen? Zou nog eens wat anders zijn dan dat clubje grienende strandjanetten...
Nu is het al huilen met de pet op. Niwaar Bert?... ![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
een kleine 40% stemmers die het wél een reden zullen hebben om de champagne te laten knallen veeg je niet met één haal van tafel.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 27 september 2006 om 17:37. |
|
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In tegenstelling tot jou gedachtegang gaan de mensen in de kleine buurt gemeentes van Antwerpen niet op het VB stemmen. Er zijn daar zelfs gemeentes waar het VB zelfs de 5% niet haald en dus zelfs geen zetel haald. Dat is het grote probleem van het VB, zij kijken enkel naar de steden en weten zelfs niet wat er in de kleinere gemeents gebeurt. En als zij nu in Antwerpen een meerderheid zouden halen en hun partijprogramma er uitvoeren dat halen ze bij de volgende verkiezingen in de provicie Antwerpen ook de kiesdrempel niet meer. Want de hele provincie zal er op alle vlakken op achteruit zijn gegaan. [/indent] |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je dat alleen gevonden?
Is het al jarenlang in je oren geblazen? Of heb je in Val Saint Lambert nog een bruikbare kristallen bol op de kop kunnen tikken voor de fabriek stilviel? |
![]() |
![]() |
#60 |
Minister
|
![]() Daar heb je gelijk in, hij heeft het imago van antwerpen ook al vanuit de oppositie naar de vaantjes kunnen helpen, dat zegt al genoeg over apocalyps die hij achter zou laten na 2 jaar burgemeester te zijn geweest.
|
![]() |