![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Kerel, ga ergens op een eilandje zitten met een hoop gelijkgezinden en vooral niet te veel in de zon liggen daar op dat eiland. Niet voor schrik van een zonneslag (die heb je duidelijk al) maar omdat je anders te bruin kleurt en riskeert door een van je gelijkgezinden afgeknald te worden. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#103 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
je hoort niet thuis in een politieke partij, maar in een instelling en wat je partijtje betreft negeren.... ...verbieden.... en weg ermee dergelijke haatdragende standpunten kunnen we niet tolereren in een maatschappij die pretendeert vrij te zijn trouwens, ik heb vernomen dat het cgkr al achter je veren zit....
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 26 september 2006 om 14:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() hoge bomen vangen veel wind... ik denk dat de processen die FDW in zijn leven al kreeg aangesmeerd niet te tellen zijn... we zullen nog zien wie het laatste lacht na 8 oktober... Elke stem boven de 500 zal ik beschouwen als een overwinning en een basis voor de volgende 6 jaar. Toch raar dat andere partijen (en nee, ik ga geen namen noemen) mij al hebben aangeboden om kartel te vormen, aangeboden aan een zogenaamde "gek" dus...
Wat betreft mijn "homohaat": het is niet omdat ons landje zich profileert als een paradijs voor die abnormalen dat ik "gestoord" ben, het gros van de overheden overal ter wereld is hevig gekant tegen homosexualiteit en de drie meest invloedrijke godsdiensten veroordelen het ten strengste. Ik vind het goed dat de Islam ook steeds oproept tot het "bestrijden" van dat soort mensen DIE IK GESTOORD VIND... Kan zijn dat het vreemd klinkt dat ik die islam-opvattingen nu eens verdedig en dan weer afkeur, maar zoals de Paus zegt: wordt het niet eens tijd voor dialoog, een consensus?... Zoals: wij als christenen zullen het goed vinden dat jullie homo's tergen tot de dood er op volgt (tenzij ze zich weer bekeren tot het rechte pad) op voorwaarde dat jullie de oproepen in de Koran tot geweld op joden en christenen schrappen? Waarom zouden christenen, moslims en joden onderling moeten ruziemaken als wij allen een gemeenschappelijke vijand hebben en die ook ERKENNEN als dusdanig: de internationale homo-gemeenschap die overal netwerken opzet in een poging tot het mondiaal opleggen van hun geaardheid als norm, in die mate zelfs dat van de ministers van onderwijs gedaan wil krijgen dat ze KLEUTERS (!) op school reeds onderrichten in het bestaan en de morele juistheid van homofilie! Als vervolg op het homohuwelijk en de adoptie door koppels van gelijke geslacht... Als de homo-gemeenschap denkt dat wij strenggelovigen dit zonder verzet zullen toelaten dan vergissen zij zich schromelijk... |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Banneling
|
![]() Wat een grappig partij'ke.
Meer niet! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
"Het geloof is een gevaar voor de mens, in plaats van zijn gelovigen gerust te stellen en hen helpen een zorgeloos leven te leiden, zaait het haat zoals Homofobie en Racisme." "Mijn God zal mij beschermen van jullie daden." Hij brandde goed, die Christen.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Denk jij echt dat het christendom een simpel beestje is en dat christenen simpele lui zijn? Je onderschat ze schromelijk. Hoe kan het ook anders: zelfoverschatting brengt onderschatting van anderen mee. Heel logisch eigenlijk. En denk je echt dat je origineel bent hiermee? Lui zoals jij zijn van alle plaatsen en tijden, en elke dag 's ochtends eet ik er zo twee op tussen mijn boterham. Ik ben dringend aan afwisseling toe... Wat ga je doen als je aan de macht bent gekomen? Ga je iedereen die je dan weerwoord biedt laten opsluiten? Gezien je bijna aandoenlijke verering van Hitler laat één en ander zich zo raden... Veel succes. Aan mij zal het niet liggen, stel je maar gerust... Ik wacht trouwens nog altijd op jouw weerwoord waar ik gehakt heb gemaakt van jouw aanspraken op bijbels gezag inzake de attitude tegenover homo's... en ik ben een héél geduldige mens. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() Ik verricht nu al bijna bovenmenselijke inspanningen door niet alleen te gaan arbeiden op mijn gewone werk maar daarnaast ook ettelijke duizenden flyers te gaan bussen, emails te versturen, brieven op te maken, adressen op te snorren en te noteren, kiezers aan te spreken, interviews toe te staan, enz enz dat ik niet ook eens mijn tijd ga verprutsen met een bodemloze discussie met een enkeling/snotneus die toch overtuigd is van zijn gelijk... Als dit vuilbekken het enige is wat u doet voor onze maatschappij (inbegrepen het verdedigen van homo-varkens) dan is het povertjes gesteld met u... Helaas, dringender zaken roepen mij thans...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De mensen die destijds in de loopgraven van WO I zwoegden wisten wel beter: het is "hij of ik". Meneer Bush krijgt steeds bakken kritiek over zich heen vanwege zijn "preventive strikes politiek" maar van mijn part blijven de Republikeinen daar aan de macht tot het einde der dagen. Dat er nog mensen als jij met zware oogkleppen rondlopen vind ik echt in-treurig... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is wel raar de Pietje nu niet openlijk toegeeft dat Vlaams Belangers lijnrecht ingaan tegen iemand als Olivier. Dat hoort bij zijn cursus "communicatie", denk ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Burger
|
![]() Wie gaat er nu eenmaal niet in tegen iemand als de heer Bronselaer (altijd vriendelijk blijven
![]() VBers zijn allesbehalve systematisch gestoord, wat van Protesters (is dat een woord) weer niet gezegd kan worden... Er heeft hier iemand de verlichting gemist... |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#115 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ten tweede: bovenmenselijke inspanningen zijn geen criterium in de politiek. Een goed politicus in is de eerste plaats efficiënt. Zeg dat deze snotneus het gezegd heeft. Ten derde: ik verdedig géén homo's. Ik val hoogstens de homohaters aan. Dat dit onderscheid blijkbaar boven je petje gaat laat ook al geen goede indruk na. Ben je wel echt zeker dat je de geschikte man bent om in de politiek te gaan? Zou je niet beter in dat café blijven werken? (En néén, ik heb alle respect voor garçons!) Ten vierde: het niet willen aangaan van een discussie - zelfs al zou je mededebateerder al overtuigd zijn van zijn gelijk - is een heel zwak punt voor een politicus in spe. Efficiënte politici omringen zich immers niet met jaknikkers en gatlikkers, maar zoeken juist medewerkers die stevig weerwoord mogen (en durven) bieden, zodat ze zélf de nodige hersengymnastiek moeten verrichten om hun standpunten elke dag opnieuw te toetsen aan wat er bij anderen leeft. Wie is hier nu overtuigd van zijn gelijk? Ten vijfde: het "vuilbekken" waaraan jij refereert is wél een stevig weerwoordje in deze eigenste discussiedraad, waarvan je totnogtoe zelfs nog niet het begin van een weerwoord hebt weten te formuleren. Voor het geval het argument je niet duidelijk mocht zijn: ik heb (althans voorlopig) afgerekend met jouw aanspraken op gezag van zowel de paus als de bijbel. En nog geen jota tegenwoord heb ik gekregen. Durf je het niet aan? Of - eigenlijk minder erg - kún je het niet aan? Wie "vuilbekt" er hier? Ten zesde: ik neem deel aan dit forum, enkel en alleen om me een beetje te amuseren. Niet om grote stellingen te doen, en nog minder om me aan (partij)politiek te wagen. Jij daartegenover post hier (een deel van) je partijprogramma, waaruit we toch mogen besluiten dat je hierover wil van gedachte wisselen - daar dient een forum toch voor, dacht ik. En als er dan van gedachte wordt gewisseld, en er zijn daar gedachten tussen die jou niet aanstaan, dan ga je je verstoppen achter opmerkingen als "dringender zaken roepen mij thans". Je zou echt gaan denken dat de grond je hier te heet onder de voeten wordt. Ten zevende: ik amuseer me nog altijd hier, mét of zonder jouw kolder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
Ik weet niet waarom jij je zo bekommert om mensen die zich doodergeren. Ik erger me aan weinig, behalve aan lieden die zich doodergeren; daar erger ik me dood aan. Maar wellicht ben ik daarom ook "ietsjes" verdraagzamer dan jij. Ik ben vooral realistischer. Mensen die zich doodergeren moeten op mij niet rekenen. Als zij zich om vanalles en nog wat doodergeren, dan hebben zij een probleem. En dan moeten zij dat maar oplossen. Ik heb met mijn eigen problemen al méér dan genoeg, zonder dat ik me moet gaan bezighouden met andermans ergernis. Maar goed, het is jouw leven... Citaat:
Citaat:
Blijkbaar begrijp je niet de dekking van het begrip "beschaving". Beschaving houdt in dat je je boven je tegenstander plaatst, op een hoger niveau. Niet zomaar terugslaan omdat hij slaat. Niet zomaar op zijn provocaties ingaan. En daarom knallen ze daar bij de VN die Ahmedinejad niet zomaar neer. De VN is - hoe onvolmaakt ook - van een ander kaliber dan de Iraanse machtshebbers. Ze zijn daar uit heel ander hout gesneden. Maar dat begrijp je niet, en ik twijfel er zelfs aan of je daartoe wel in stáát bent. En dat wil in de politiek gaan... Als het allemaal niet zo grappig was, dan zou ik erom moeten huilen. Nu kom ik bijna niet meer bij van het lachen. Ik amuseer me, en daarvoor ben ik ook op dit forum actief. Citaat:
Je opmerking suggereert dat je zelfs heimwee hebt naar de loopgraven. Zou je niet gewoon rechttoe rechtaan in je partijprogramma zetten dat je voor oorlog bent? Dan weten je kiezers tenminste duidelijk welk vlees ze met jou in de kuip hebben. Citaat:
Alleen jij hebt er géén. Waarom zou je, je hebt ze ook niet nodig. Want je bent zo blind als een blinde mol maar kan zijn... |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik ben het niet eens met dat kernprogramma, maar ben toch nieuwsgierig. Hoe is Protest van plan dat kernprogramma te realiseren? Het gemeentebestuur is immers niet bevoegd voor de zaken die u allemaal opsomt.
![]() |
![]() |
#118 |
Partijlid
|
![]() Triest, dat past het beste hier. Zo'n dingen zeg ik normaal niet snel, maar hier past het echt. Diep triest.
"Het geloof is een gevaar voor de mens, in plaats van zijn gelovigen gerust te stellen en hen helpen een zorgeloos leven te leiden, zaait het haat zoals Homofobie en Racisme." "Mijn God zal mij beschermen van jullie daden." Hij brandde goed, die Christen.
Laatst gewijzigd door Chilles : 27 september 2006 om 20:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar als christen geloof ik dat al wie uit wraak terugslaat met dodelijke kracht, fout is. Christus zei immers: "Heb je vijanden lief, wees goed voor wie je haten" (Lc 6,27) Citaat:
Citaat:
Begrijpt u werkelijk niet dat mensen beschaafd kunnen zijn? Dat moet wel frustrerend zijn, iets niet kunnen wat de meeste andere mensen wel kunnen. Ik heb werkelijk medelijden met u, eerlijk waar.
Laatst gewijzigd door Dave Brocatus : 27 september 2006 om 22:39. |
|||
![]() |
![]() |