Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2006
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006.

Discussietools
Oud 27 september 2006, 17:04   #101
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

http://www.vlaamsbelang.be/files/kla...tgeding_mb.pdf

De gewraakte affiche!
circe is offline  
Oud 27 september 2006, 17:09   #102
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
hmm, dat zou wel eens dezelfde vrouw kunnen zijn. Hoewel ik de andere nog niet gezien heb en geen oordeel kan vellen.
Kay_ is offline  
Oud 27 september 2006, 17:24   #103
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Anti-democratie als nieuwe linkse waarde. Als men Spirit achter een Cordon zou steken dan zouden de vergelijkingen met nazi-duitsland niet van de lucht zijn.

Keiharde anti-democraten, dat zijn jullie geworden.
Indien je op zo'n grove manier een zin uit zijn context haalt, dan weet je toch dat je met je kattebilletjes bloot gaat hé ! Jazeker!

De andere puntjes laat je lekker niet zien hé?
En mijn andere posts die hier verder op doorgaan: "jamais vu?"

Je hebt dus de keus tussen stemmen op DE zakken vullers (proffesionele opositie zonder enig effect gegarandeert voor zes jaar) OF je maak uit of je in je gemeente meer rechts of meer links, meer groen of meer grijs, meer blauw of rood of geel krijgt.
Je kan dan ook het VB totaal buiten schot zetten, wat ook al niet mis is natuurlijk.
Je trucje het is één tegen één is een leugen (een zwarte natuurlijk) van de grapjasjes van het VB.
Je stem maakt wel degelijk een verschil: indien er tien blauwe rechtse rukkers in een gemeenteraad zitten krijg je helemaal geen rode bestuur hoor!
Ik vlieg nu wel uit mijn partij maar dat kan me niet bommen.
Ik kan niet tegen die onozele praat van Blokdenkers

Stupied hoor... en HEEEL doorzichtig.
1 op tien voor philipdewinteren

Laatst gewijzigd door ericferemans : 27 september 2006 om 17:26.
ericferemans is offline  
Oud 27 september 2006, 17:31   #104
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Waarom zou men Spirit achter een cordon sanitair steken? Hebben die zelf nog geen dwangbuis aan?

Het is misschien nodig als je leest wat hun boegbeeld, Bert, de VU-Killer op zijn website allemaal neerpent. Zelfde kliniek als Feremans denk ik.
circe is offline  
Oud 27 september 2006, 17:31   #105
La Chunga
Minister

La Chunga's schermafbeelding

Standaard

Da's hier weeral zo'n typische, inhoudloze discussie tussen linkse en rechtse blinden...

Voorlopig is niets zeker, toch?
Is het een ABVV-ster of een VB-kandidate? Uitspraak volgende week!

Dat Fere zo dwaas zou zijn om een onzekerheid te gebruiken als zekerheid om uiting te geven aan z'n banale hersenspinsels tot daar aan toe. We kennen hem...
Van sommige anderen had ik beter verwacht.
Of hoe voor sommigen - eens duidelijkheid bestaat - zal bevestigd worden dat zwijgen goud is.
Oud 27 september 2006, 17:32   #106
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Dus eerst spreek je je oordeel uit en achteraf vraag je of het bewijsmateriaal eens mag bekijken? Hollanders zijn blijkbaar al even simpel van geest als vlamingen. Djeez ben ik blij dat er belg op mijn pas staat.
Oordeel? Bewijsmateriaal? Dat is toch allemaal al via een rechtbank geregeld?

Nee, het verhaal intrigeert me alleen enigszins, ik had echt even de indruk dat VB iets onprofessioneels zou hebben ondernomen en nog steeds vraag ik mij af hoe een nep-model op het idee komt om zo'n valse aanklacht in te dienen als ze toch op haar vingers kan uittellen dat het origineel waarschijnlijk beschikbaar zal zijn om haar te helpen ontmaskeren (simpel kan kennelijk best complex zijn).

Geesten zijn trouwens niet bewezen, zelfs de jouwe niet.

Ik blijf nieuwsgierig hoeveel die Dames nu echt op elkaar lijken.
Oud 27 september 2006, 17:36   #107
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Oordeel? Bewijsmateriaal? Dat is toch allemaal al via een rechtbank geregeld?

Nee, het verhaal intrigeert me alleen enigszins, ik had echt even de indruk dat VB iets onprofessioneels zou hebben ondernomen en nog steeds vraag ik mij af hoe een nep-model op het idee komt om zo'n valse aanklacht in te dienen als ze toch op haar vingers kan uittellen dat het origineel waarschijnlijk beschikbaar zal zijn om haar te helpen ontmaskeren (simpel kan kennelijk best complex zijn).

Geesten zijn trouwens niet bewezen, zelfs de jouwe niet.

Ik blijf nieuwsgierig hoeveel die Dames nu echt op elkaar lijken.
nep model, nepaanklacht? Als men mij fotografeert en in het boekse van het VB zet dan dien ik ook een klacht daar is niks nep aan. Wie wil zijne kop nu laten misbruiken door een criminele organisatie?!
Bazilfunk is offline  
Oud 27 september 2006, 17:38   #108
ericferemans

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ni mäste bört Bekijk bericht
Al die andere partijen zijn allemaal t zelfde, als je die punten eens naast elkaar legt.
Ik vrees dat jij dat meent. Ken je de moppen over domme blondjes?
Dat is eigenlijk heel racistisch: mensen op hun haardracht pakken. Ik vind die moppen goed maar je moet ze niet over blondjes vertellen. Er is geen reden om aan te nemen dat die mensen dommer zijn dan anderen. En velen zijn trouwens valse blonden, en weten dat niet eens!

Maar AL die moppen verzinken in het niets, wanneer we het over politiek hebben, qua situeren en spotten met dommerikken, het lachen met own-goals wanneer we de domheid van deze uitspraak van jou eventjes gaan bekijken.
Dit is om krom te gaan liggen.
Sorry, maar als je dat ECHT meent dan MOET je op het VB stemmen.
Je hoort er bij!
Je hebt de correcte keus gemaakt!
Want ongeldig stemmen zou te kort doen aan je domheid!

Citaat:
mensen willen wat anders, plus, de problematiek rondom veiligheid op straat en immigranten begint veel mensen de keel uit te hangen...mij verbaast het dus niks dat VB wint aan stemmen...
Indien men nu overal begint lobotomie uit te voeren gaan ze naar honder procent, blijkbaar.
Hier een foto van een ...

Naam: morel.jpg
Bekeken: 147
Grootte: 45,5 KB
ericferemans is offline  
Oud 27 september 2006, 17:41   #109
ericferemans

Standaard

Citaat:
nep model, nepaanklacht? Als men mij fotografeert en in het boekse van het VB zet dan dien ik ook een klacht daar is niks nep aan. Wie wil zijne kop nu laten misbruiken door een criminele organisatie?!

ericferemans is offline  
Oud 27 september 2006, 17:41   #110
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaal Bekijk bericht
...... volière ......
Oud 27 september 2006, 17:43   #111
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
yeps.
maar als jij nu niet aan dat marktkraam bent geweest en jij hebt gene pull zoals degene op de foto, en géén kranske zoals op die foto, dan weet gij toch wel dat gij het niet zijt zeker? Of zou je jezelf niet kunnen herkennen?

Indien het VB een foto gebruikt van iemand die toevallig op jou lijkt (wie is die klaagster? een BV??) dan zou jij je toch eerst beter moeten informeren in plaats van regelrecht een proces in te spannen in de hoop 2.5 miljoen keer 250 euro te kunnen bemachtigen... dit lijkt me op doelbewuste misleiding van de klaagster.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 27 september 2006, 17:54   #112
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duym Bekijk bericht
Dolkomisch. Mooie bijlage trouwens:

http://www.vlaamsbelang.org/files/kl...tgeding_mb.pdf

Sorry, ik zie net dat Circe deze ook al had gepost.

Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 27 september 2006 om 18:01.
willem1940NLD is offline  
Oud 27 september 2006, 17:57   #113
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Wil je nog steeds maar niet begrijpen of geloven, dat de klagende dame helemaal niet op die foto staat? "Simpel" zei je toch?
Oud 27 september 2006, 18:11   #114
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Waar is de tijd dat ze nog niet zo soft waren? Geen toe dat bokshandschoenen en bezems geen portretrecht hebben. Geef nooit toe aan politiek correcten, want ze zijn nooit tevreden.
Boadicea is offline  
Oud 27 september 2006, 18:46   #115
Riksken
Parlementslid

Riksken's schermafbeelding

Standaard

Prachtig, gewoon prachtig. Liegen, bedriegen, manipuleren, intimideren, broodroven.................Zelfs in hun eigenste midden beginnen mensen die zich niet meer willen verlagen tot dergelijke hun mond open te trekken. Wel anoniem (angst voor broodroof), maar komen vertellen dat de roden nog een paar laag bij de grond praktijken in de pijplijn zitten hebben.
Andere rode die hards praten hun mond voorbij en laten zich nu reeds ontvallen dat bepaalde Vlaams Belang kandidaten na de verkiezingen nog hoogstens een maand werk hebben of hun promotie wel kunnen vergeten.
Riksken is offline  
Oud 27 september 2006, 18:53   #116
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Maar mijn chocopotje toch!
Snaptedananie?
Gij wilt toch ook geen "kopvoddekes" zien op uw school, op 't stadhuis, op de verkiezingsdag?
En da madammeke wil niet op een folderke staan. Maar het is wel HAAAAR kop hé suske?
Allez en da voor een sossen wijf. ge zou eerder denken dat da mens blij mocht zijn van op ne foto te komen. had mischien nog niet naar de kapper geweest, haar rood koppeke was nog niet toonbaar, zal da wel zijn. Moet ze mij niet leren kennen die media geile sossen wijven heel de straatkanten hangen vol met die smoelwerken. Feremans, neem me niet kwalijk maar als ik zo uw tekstje lees kan ik mij niet van de indruk ontdoen en neem me niet kwalijk zijde gij michien ne "reetkever" (bartje en aanverwanten vergeef mij mijn uitdrukking, was eruit voor ik het wist), is maar dat ik dan moet letten op hetgeen ik neerpen, ik zou u ongewild kunnen charmeren en dat is dan zeker niet de bedoeling.
ERLICH is offline  
Oud 27 september 2006, 18:56   #117
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riksken Bekijk bericht
Prachtig, gewoon prachtig. Liegen, bedriegen, manipuleren, intimideren, broodroven.................Zelfs in hun eigenste midden beginnen mensen die zich niet meer willen verlagen tot dergelijke hun mond open te trekken. Wel anoniem (angst voor broodroof), maar komen vertellen dat de roden nog een paar laag bij de grond praktijken in de pijplijn zitten hebben.
Andere rode die hards praten hun mond voorbij en laten zich nu reeds ontvallen dat bepaalde Vlaams Belang kandidaten na de verkiezingen nog hoogstens een maand werk hebben of hun promotie wel kunnen vergeten.
Dat is de progresieve democratie, recht op vrije menigsuiting, maar het moet wel de mening en de uiting zijn van het heersend bewind.
ERLICH is offline  
Oud 27 september 2006, 18:58   #118
ago
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Hitler ios ook democratisch verkozen dus lul niet!
Die was ook een sosialist ge

Laatst gewijzigd door ago : 27 september 2006 om 18:59.
ago is offline  
Oud 27 september 2006, 19:02   #119
luvali
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Hitler ios ook democratisch verkozen dus lul niet!
ze hadden beter, Lul democratisch verkozen ipv Hitler
luvali is offline  
Oud 27 september 2006, 19:02   #120
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Allez en da voor een sossen wijf. ge zou eerder denken dat da mens blij mocht zijn van op ne foto te komen. had mischien nog niet naar de kapper geweest, haar rood koppeke was nog niet toonbaar, zal da wel zijn. Moet ze mij niet leren kennen die media geile sossen wijven heel de straatkanten hangen vol met die smoelwerken. Feremans, neem me niet kwalijk maar als ik zo uw tekstje lees kan ik mij niet van de indruk ontdoen en neem me niet kwalijk zijde gij michien ne "reetkever" (bartje en aanverwanten vergeef mij mijn uitdrukking, was eruit voor ik het wist), is maar dat ik dan moet letten op hetgeen ik neerpen, ik zou u ongewild kunnen charmeren en dat is dan zeker niet de bedoeling.
Mijn chocopotje.
Hoe lief dat je me zo homoachtig vindt.
Dat is een goed compliment.
Ik meen oprecht dat bi zijn eigenlijk het toppunt is van menselijk zijn: houden van mannen en vrouwen!
Ik moet je ontgoochelen. Ik ben een vuile hetero!
Maar dat belet me niet van je heel graag te zien. Als mens, niet als lekker dier.
Maar nu het slechte nieuws
Deze madam is geen sossenteef die zou moeten blij zijn dat ze eens in een chique folder staat van de zwartzakjes. Het is geen slons die geen ander woord kent dan karl marx en de koran vanbuiten kent.
Het is ... een medewerkster van het VB.
Iedereen hier weet dat.
En nu gaat ge dat niet geloven.
en dat is omdat jij de slimste bent!
ericferemans is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be