![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat de bub een franskiljons, Vlaamshatend en marginaal clubje is dat kickt op middeleeuwse instituten zoals er zijn: het Belgische vorstenhuis en de Belgische staatshuishouding?
![]() |
#162 |
Burger
|
![]() Wij hebben tenminste over veel meer onderwerpen een mening. We hebben een ethisch programma, een economisch programma, een sociaal programma, een communautair programma, een integratie programma, en ga zo maar door. Jullie zijn een one-issue partij die de mensen niets kan bij brengen. Getuige daarvan jullie scores (als je dit al een score kan noemen) bij verkiezingen. En kom niet af dat jullie niet in de media komen. Het VB kwam begin de jaren 80 ook zelden in het nieuws en kijk waar ze nu staan zonder al te veel media aandacht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Minister-President
|
![]() Trouwens over de media-aandacht in Brugge zelf hebben jullie niet echt te klagen dacht ik; getuige de verschillende artikels die hier al verschenen zijn en het gesprek met Ruben Cottenjé enige tijd terug op een plaatselijke radiozender... maar ik had het gedacht het oh zo gevreesde Vlaemsche mediacomplot
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door bartje : 27 september 2006 om 18:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Minister-President
|
![]() Welwel, "Operatie Excuus" is al begonnen, zie ik... Ik meende me te herinneren dat jullie al (minstens) de hele zomer de grote doorbraak van jullie partij aankondigen, ondanks de mediaboycot, en nu wordt het al bijgesteld naar 'nog 1%'? Foei, Hans, waar is je fierhied toch gebleven? Kijk, jullie beweren dat jullie een potentieel van 70 �* 80 % hebben - het is nogal indexgevoelig, dat cijfer -, dus moet het een koud kunstje zijn om zelfs met de mediaboycot minstens, laat ons zeggen, 10 % te halen. Je stelt me teleur, Hans...
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Hans1 : 27 september 2006 om 19:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik blijf erbij: geef alle nieuwe partijen die bewezen hebben in het verleden mee te kunnen doen aan verkiezingen een minimale media-aandacht. Bij Miss-België verkiezingen is de aandacht zelfs gelijk, maar zoveel durf ik niet eens vragen. Miss-België verkiezingen zijn dus 10 keer eerlijker ! Laatst gewijzigd door Hans1 : 27 september 2006 om 19:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() lol!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#169 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door Hans1 : 27 september 2006 om 19:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() 't Was inderdaad beter met 9 provincies. Dat is juist ! Maar ze krijgen elk wel evenveel tijd om zich voor te stellen. Wij, niet. Laatst gewijzigd door Hans1 : 27 september 2006 om 19:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ongeveer 70% zijn te overtuigen ALS we in de media komen. Indien we het moeten doen doen zonder media zal het misschien ook lukken, maar duurt het nog 10 jaar (kijk naar VB) en dat is niet redelijk gezien de huidige communautaire spanningen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Minister-President
|
![]() Ongelofelijk nu begint m'n al over Miss België te zeveren
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Hans1 : 27 september 2006 om 19:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Minister-President
|
![]() Moest je het nu nog over mister België gehad hebben dan ging ik misschien helemaal content geweest zijn
![]() ![]() Lap en blijkbaar laat de heer Hans het ook niet na om te beledigen.
![]() |
#178 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
1.) Er is communautaire spanning (jouw woorden) 2.) De bevolking is de communautaire onzin kotsbeu (idem) 3.) De BUB biedt een alternatief en gaat niet mee in het communautaire opbod (jouw programma) Wel, Hans, vul aan: 1 + 2 + 3 = ...? Moeilijk? Een meerkeuze-antwoord... a.) De BUB wint grandioos b.) De kiezer is oliedom, want hij ziet de zegeningen van de BUB niet c.) De BUB is oliedom, want kan niet in een open doel scoren... Mr. Van de Cauter, uw tijd gaat nu in...
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. Laatst gewijzigd door ossaert : 27 september 2006 om 19:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Minister-President
|
![]() De BUB haalde bij de Vlaamse verkiezingen in Brugge 0,15 %...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Minister-President
|
![]() Is dat een b.) of een c.)? Denk goed na, want het gaat om de koelkast...
![]() |
![]() |