Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 oktober 2006, 16:14   #741
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
Ocharmpkes.
Maar dont worry, jouw soort lusten we op dit soort activiteiten niet....
voor verdraagzaamheid, jawel.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2006, 16:23   #742
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard Een nieuwe orde, een nieuwe cultuur en media wereld

Praktisch de volledige 'top' van de showbizzwereld, de media en de cultuurwereld verklaart de oorlog tegen Vlaanderen's grootste volkspartij. Wel, ik kan die artiesten waarschuwen, wat mij betreft, als het Vlaams Belang aan de macht komt, is het voor een aantal rabiate Vlaams Belanghaters als Sioen en Deus, zeker en vast fin de carriere. Als zij zich met politiek willen bemoeien, wel dan moeten ze maar de consequenties dragen ook. Verbieden die handel.

Na de machtsovername die er zeker zal komen, moet de huidige extreem progressieve en wereldvreemd linkse showbizzwereld, cultuurwereld en mediawereld tot op de bodem afgebroken worden en heropgebouwd in een volksnationaal en conservatief kader. Dit kan bijvoorbeeld door grote talentenjachten te organiseren voor artiesten, kunstenaars en mediafiguren die niet negatief staan tegen een gezonde volksnationalistische mening. Ze moeten geen aanhanger zijn van het nationaal solidarisme, maar ze moeten op zijn minst het cordon sanitaire verwerpen.

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2006, 16:23   #743
Pukkie
Burger

Pukkie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
zoveel volk jong, djeezes ik ga niet op de eerste rij geraken
Hoe?! Wat doet gij op het congres van het V.Belang?
Pukkie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2006, 16:35   #744
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door max4westland Bekijk bericht
Praktisch de volledige 'top' van de showbizzwereld, de media en de cultuurwereld verklaart de oorlog tegen Vlaanderen's grootste volkspartij. Wel, ik kan die artiesten waarschuwen, wat mij betreft, als het Vlaams Belang aan de macht komt, is het voor een aantal rabiate Vlaams Belanghaters als Sioen en Deus, zeker en vast fin de carriere. Als zij zich met politiek willen bemoeien, wel dan moeten ze maar de consequenties dragen ook. Verbieden die handel.

Na de machtsovername die er zeker zal komen, moet de huidige extreem progressieve en wereldvreemd linkse showbizzwereld, cultuurwereld en mediawereld tot op de bodem afgebroken worden en heropgebouwd in een volksnationaal en conservatief kader. Dit kan bijvoorbeeld door grote talentenjachten te organiseren voor artiesten, kunstenaars en mediafiguren die niet negatief staan tegen een gezonde volksnationalistische mening. Ze moeten geen aanhanger zijn van het nationaal solidarisme, maar ze moeten op zijn minst het cordon sanitaire verwerpen.
ik ga serieus niet akkoord met U.

Artiesten moeten politiek-vrij kunnen ageren. Dit is op dit ogenblik niet mogelijk. Maar indien het VB aan de macht is zou ik evenmin wensen dat de huidige "norm" (= politiek correct") zou verboden worden.

VRIJ = VRIJ voor kunstenaars.

011O is een duidelijk teken van ONVRIJHEID.

Ik maak wel even een onderscheid met Lotti: dat is genen uil! Het liedje dat hij maakte kan dubbelgebruikt worden.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2006, 16:39   #745
Pukkie
Burger

Pukkie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Typische VB talk dus. Valse beschuldigen uiten en dan rap over iets anders beginnen. loser!
Uitgerekend op hun dag van de verdraagzaamheid kan Ultra-links het niet laten nog wat te schelden. De verdraagzaamheid vliegt er langs alle kanten af

Ondertussen komen de eerste eregasten aan op het concert van de verdraagzaamheid: De Brusselse 'jongeren' die van de week een serie auto's en een ontmoetingscentrum van oude menskens in de fik hebben gestoken. Soort zoekt soort.
Pukkie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2006, 16:39   #746
Max van Dietschland

Standaard

Barman en co stellen zich op als de vijand, dus moeten ze als vijanden beschouwd worden, zo simpel is dat. Het Vlaams Belang heeft niet begonnen, dus wie oorlog zoekt, zal er krijgen.

Oud 1 oktober 2006, 16:43   #747
Max van Dietschland

Standaard

Weet je, ik ben het kots en kotsbeu, dat het Vlaams Belang zich altijd maar moet laten doen door het regime en marginaal links. Uit schrik voor de censuurwetten van het regime ten eerste en ten tweede uit electorale overwegingen. Wordt het niet eens tijd om van tactiek te veranderen en ons echt te verdedigen en te kiezen voor een frontale 'weder'aanval tegen het regime. (figuurlijk bedoeld dan). Een nationaal solidarist als ik laat niet graag op zijn kop zitten.

Oud 1 oktober 2006, 16:44   #748
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Barman en co stellen zich op als de vijand, dus moeten ze als vijanden beschouwd worden, zo simpel is dat. Het Vlaams Belang heeft niet begonnen, dus wie oorlog zoekt, zal er krijgen.
Allez effe ernstig blijven hé,wat trekt de doorsnee VBer zich dat nu aan? Er zaten en zitten meer VBers op het concert dan jij denkt hoor
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2006, 16:53   #749
sodoirt
Banneling

Standaard

Citaat:
Weet je, ik ben het kots en kotsbeu, dat het Vlaams Belang zich altijd maar moet laten doen door het regime en marginaal links. Uit schrik voor de censuurwetten van het regime ten eerste en ten tweede uit electorale overwegingen. Wordt het niet eens tijd om van tactiek te veranderen en ons echt te verdedigen en te kiezen voor een frontale 'weder'aanval tegen het regime. (figuurlijk bedoeld dan). Een nationaal solidarist als ik laat niet graag op zijn kop zitten.
bent u soms een extreem-linkse of moslim undercover? Want hoe meer u post voor het VB, hoe meer mensen er afstand zullen van nemen. Met 10 zoals u hoeft men geen 0110 concerten te organiseren!
sodoirt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2006, 16:55   #750
Max van Dietschland

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sodoirt Bekijk bericht
bent u soms een extreem-linkse of moslim undercover? Want hoe meer u post voor het VB, hoe meer mensen er afstand zullen van nemen. Met 10 zoals u hoeft men geen 0110 concerten te organiseren!
U heeft teveel schrik, mijn beste. Iemand die schrik heeft is gedoemd te verliezen. Ik ben dan ook een beetje radicaler dan de doorsnee Vlaams Belanger.

Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 1 oktober 2006 om 16:56.
Oud 1 oktober 2006, 17:02   #751
ericferemans

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U hoort blijkbaar niet thuis in Vlaanderen. Het Vlaanderen dat jij nastreeft is vandaag door het Vlaamse volk, in een groots plebiciet verworpen.
Kras op, rol uw matten, trap het af.
Ga dromen van uw Vlaanderen, dat nooit bestaan heeft en nooit zal bestaan.
Kruip in het zwarte hol van je duistere illusies. Droom verder van een haatdragend, dom en onverdraagzaam VLaanderen. Trek je af bij de boekskes van veraders van de Vlaamse volksaard zoals de spast Verschaeve, die je als logo gebruikt.
Ga zitten bokken bij je verzuurde vriendjes in je duistere organisaties, en sterf langzaam en stillekes uit. Onze jeugd is multicultureel, democratisch en is je fascistoïde gezwam in hoge mate beu.
Sterft gij oude vormen en gedachten: de Vlaamse leeuw is een arabisch dier, en miljoenen zijn daar fier op!

Marginaal links stond vandaag op straat, zeveraar: met zijn honderdduizenden. Probeer eens ééntiende daarvan op straat te brengen!

Vandaag is bewezen dat er onozelaars zijn, groupuscules, met minder enthousiasme dan de wandluizen die jullie zijn?

Het tegendeel, en niet om mest te rollen, er aan vast te kleven.
De mestklevers hebben het onderspit gedolven.

Laatst gewijzigd door ericferemans : 1 oktober 2006 om 17:07.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2006, 17:04   #752
oz457
Lokaal Raadslid

oz457's schermafbeelding

Standaard

Momenteel aan het kijken naar het 0110 concert. Mooi. Uitgeregend in A'en.
Toch nog iets wat we in retour krijgen voor ons belastingsgeld.
Maar... dat betekent niet dat ik van gedacht verander. 0810 zal het VB van mij een stem krijgen.
Ik ben verdraagzaam, maar wil niet op mijn kop laten kakken door linkse leugenaars die hun nog nooit hebben verdiept in de koranteksten �* la:
“Wanneer u die tegenkomt die niet geloven, slaagt aan de nek tot wanneer zijn uw macht zijn!(Dan) boei ze vast (sourate XLVII, vers 4)

"Vecht tegen diegenen die niet in Allah,in de Laatste Dag geloven, die niet onwettelijk verklaren wat Allah en zijn apostel onwettelijk verklaren, die niet de ware religie uitoefenen, tussen diegenen die het heilig geschrift hebben gekregen. Bevecht ze tot wanneer zij de jizya hebben betaald, onmiddellijk en dat zij dan worden vernedert. (sourate IX, vers 29)
"O gij die gelooft ! neemt geen Joden of Christen als vriend; zij spannen samen." (sourate V, vers 56/51)
" Diegenen die hebben gelooft, diegenen die immigreerde, diegenen die bestrijd hebben in de weg van God met hun bezitten en hun eigen, zullen een heel hoge plaats naast God krijgen, dit zijn de winnaars !" (sourate IX, vers 20)
"Hij heeft U in erfenis hun (de ongelovigen) land, bezitten huizen gegeven en een grond dat uw voeten noot hebben vertrapt" (sourate XXXIII, vers 27)
oz457 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2006, 17:06   #753
oz457
Lokaal Raadslid

oz457's schermafbeelding

Standaard

Geen woord over de onverdraagzaamheid van de Islam. Het zijn altijd de Vlamingen die onverdraagzaam zijn. Geen woord over de schermutselingen afgelopen week aan het zuid station.
Hypocriet...
oz457 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2006, 17:09   #754
sodoirt
Banneling

Standaard

Citaat:
U heeft teveel schrik, mijn beste. Iemand die schrik heeft is gedoemd te verliezen. Ik ben dan ook een beetje radicaler dan de doorsnee Vlaams Belanger.
Schrik? Nee hoor, maar ik zal evengoed de wapens opnemen om mij tegen extremistische moslims te verdedigen als tegen u als u een gelijkaardige dictatuur tot stand wenst te brengen. Tegen mensen zoals u is het 60 jaar geleden al gelukt, vergeet dat niet!
Oud 1 oktober 2006, 17:10   #755
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oz457 Bekijk bericht
Geen woord over de onverdraagzaamheid van de Islam. Het zijn altijd de Vlamingen die onverdraagzaam zijn. Geen woord over de schermutselingen afgelopen week aan het zuid station.
Hypocriet...
Noboddy is perfect!
Het Vlaanderen met 1.000.000 haatstemmers heeft blijkbaar veel andere facetten. Het moet erg zijn om te zien dat die stille meerderheid zo enthousiast het slechte weer en de volle treinen trotseerde: De politie moet de mensen tegenhouden (ga niet meer: het is gevaarlijk in Brussel zeggen de flikken, je kan ze best geloven: het is écht te vol...)
Oud 1 oktober 2006, 17:13   #756
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oz457 Bekijk bericht
Hypocriet...
Daar zit ook veel waarheid in,een mes snijd steeds aan twee zijden Men moet nu maar eens beginnen te beseffen dat de beide bevolkinggroepen fouten maken,zowel dat jong Marokkaantje,als sommige Vlamingen,dat denk ik ervan
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2006, 17:18   #757
sodoirt
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
U hoort blijkbaar niet thuis in Vlaanderen. Het Vlaanderen dat jij nastreeft is vandaag door het Vlaamse volk, in een groots plebiciet verworpen.
Kruip in het zwarte hol van je duistere illusies. Droom verder van een haatdragend, dom en onverdraagzaam VLaanderen. Trek je af bij de boekskes van veraders van de Vlaamse volksaard zoals de spast Verschaeve, die je als logo gebruikt.
Ga zitten bokken bij je verzuurde vriendjes in je duistere organisaties, en sterf langzaam en stillekes uit. Onze jeugd is multicultureel, democratisch en is je fascistoïde gezwam in hoge mate beu.

TOT HIERTOE AKKOORD!

Sterft gij oude vormen en gedachten: de Vlaamse leeuw is een arabisch dier, en miljoenen zijn daar fier op! Dat is de grootste zever!

Marginaal links stond vandaag op straat, zeveraar: met zijn honderdduizenden. Probeer eens ééntiende daarvan op straat te brengen! Dat is ook overdreven!

Vandaag is bewezen dat er onozelaars zijn, groupuscules, met minder enthousiasme dan de wandluizen die jullie zijn?

Indien dat concert ook ter verdediging was van Robert Redeker:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=61525
Franse docent moet onderduiken na artikel over moslimfundamentalisme
dan kan ik er mij terug in vinden. Maar alleen extremisme van uit één hoek beschouwen zal nog meer mensen naar het VB sturen. De Vlaming is het beu om als racist behandeld te worden door mensen die 10 keer meer racistisch zijn! Dat men eerst eens een studie doet bij mensen van marokkaanse origine en hun ideeën vraagt over Vlamingen, Turken en zwarten. De resultaten van zo'n enquete zullen ook het daglicht niet mogen zien!

Laatst gewijzigd door sodoirt : 1 oktober 2006 om 17:20.
Oud 1 oktober 2006, 17:24   #758
satiper
Minister-President

satiper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Sterft gij oude vormen en gedachten: de Vlaamse leeuw is een arabisch dier, en miljoenen zijn daar fier op!

Marginaal links stond vandaag op straat, zeveraar: met zijn honderdduizenden. Probeer eens ééntiende daarvan op straat te brengen!

Zelden zo'n verdraagzame tekst gelezen.
Mss iets om te gaan voordragen op één of ander podium
satiper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2006, 17:39   #759
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sodoirt Bekijk bericht
Indien dat concert ook ter verdediging was van Robert Redeker:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=61525
Franse docent moet onderduiken na artikel over moslimfundamentalisme
dan kan ik er mij terug in vinden. Maar alleen extremisme van uit één hoek beschouwen zal nog meer mensen naar het VB sturen. De Vlaming is het beu om als racist behandeld te worden door mensen die 10 keer meer racistisch zijn! Dat men eerst eens een studie doet bij mensen van marokkaanse origine en hun ideeën vraagt over Vlamingen, Turken en zwarten. De resultaten van zo'n enquete zullen ook het daglicht niet mogen zien!
Weet ge: ik stel voor dat de fanatici en racisten mekaar amuzeren.
Die "filosoof" moet men evengoed laten lullen als Dewinter.
Maar voor de rest: hou u bezig met seriueuze zaken dan mekaar bang te maken, dan is dit soort dwazigheden uit de wereld.
Ondertussen heeft het volk in een gigantisch plebiciet getuigd voor de multiculturaliteit, voor de diversiteit, voor de naastenliefde, voor het respect voor alle mensen.
Wie het nog niet doorheeft: blijven bokken.
Oud 1 oktober 2006, 17:42   #760
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door satiper Bekijk bericht
Zelden zo'n verdraagzame tekst gelezen.
Mss iets om te gaan voordragen op één of ander podium
Is dringend nodig: onverdraagzaamheid tegenover onverdraagzaamheid= verdraagzaamheid. Met wat meer kloten dan onze regering aan de dag legde.
Leg-de.
Nu ze weten dat het Vlaamse, het Brusselse en het Waalse volk hen steunt gaan de zwartzakjes wat meemaken: You ain't seen nothing yet!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be