![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#781 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe kan jij dat nou weten? Er is nog een week te gaan voor 0810.
![]()
![]() |
#782 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#783 |
|
![]() Ja maar wat ze officieel zeggen, kan een verzachte versie zijn van wat ze achter de schermen (nu ja...) allemaal zeggen. Maar zoiets kunde gy natuurlijk ni vatten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#784 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#785 | |
|
![]() Citaat:
Rechts is superinteligent: zij zijn zelf helderziend! Daardoor hoeven zij geen enkel boek te lezen: zij weten immers wat links wil! Niets! Links zijn voor de mensen, voor alle mensen. Daardoor zijn ze automatisch tegen het blok die tegen vreemdelingen zijn. Daardoor zijn het slechte mensen! Ik hoop dat je na de volgende cursus logica niet in slaap valt. Je kan het gebruiken. Iedereen kan zo'n zotte redeneringen opbouwen als jij. Maar normale mensen doen dit omdat ze van humor houden. Jij daarentegen neemt die nonsens ernstig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#786 | |
|
![]() Citaat:
Er is er geeneen die doorheeft dat het geen zin heeft om tegen zo'n massaal verzet tegen het VB, voor de multiculturele samenleving niet opkan. Die blijven als robots stemmen op een partij die duidelijk haar programma nooit kan realiseren? Denk je dat de mensen die op het VB stemmen volmaakte debielen zijn? Als ze een ander beleid willen kunnen ze beter stemmen op een partij die met realistische plannen komt: keus genoeg, mijn gedacht ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#787 | |
|
![]() Citaat:
(Is domheid een dagelijkse zonde, een doodzonde, een wraakroepende zonde of een pekelzonde?) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#788 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als er doden vallen aan TAK of VVB zijde is dat voor ons een reden te meer om de franstalige imperialisten het leven zuur te maken.
![]() |
![]() |
#789 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je komt me alvast heel ongeloofwaardig over. Ik hoop dat je ook snapt waarom. Neen ze zijn tegen het vreemdelingenbeleid om andere redens. Het verbaast me dat jij niet weet waarom. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 1 oktober 2006 om 20:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#790 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#791 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Brussel was het alleszins een fijne zondagnamiddag. Er was genoeg volk om voor 'ambiance' te zorgen, en het klein beetje regen dat gevallen is was lang niet voldoende om dat volk weg te jagen.
Muzikale hoogtepunten van deze namiddag (volgens mij) : ![]() - Think Of One & Marrakech Emballages Ensemble met 'Den Antwaarpse Shabi' (een echte klassieker in het genre) - Johan Verminnen & Axl Peleman met 'Brussel' (van de beste Vlaamse muziek ooit, dit keer in een Nederlands-Antwerpse versie) - Manou Gallo & Laïla Amezian met een mooi funky nummer waarvan ik de titel helaas niet ken. - Jan Decorte & De Laatste Show Band met 'No More Heroes' (dit was raak !!). - A Brand met 'Hammerhead' (absoluut mijn genre niet, maar desondanks toch Klasse met grote K). - Frank Vander linden & Eté 67 met een zeer mooie tweetalige versie van Jacques Brel's 'Voir un ami pleurer'. - Marie Daulne & Fabrizio Cassol met een nummer dat ik 'Freedom' zou noemen, maar dat ongetwijfeld een andere titel had. - Rocco Granata & Roland met een zeer speelse Afropop-achtige versie van 'Marina'. Er waren nummers waarbij het publiek nog veel méér uit de bol ging (o.a. 'Chef, Un Petit Verre, On A Soif' door Lange JoJo, 'Banana Split' door Lio & Saule, 'Ca Plane Pour Moi' door Plastic Bertrand & Daan of 'Putain, Putain' door Arno en alle gitaristen samen met de Laatste Show Band), maar volgens mij konden deze toch niet tippen aan de hogervernoemde. En de afwezigen hadden, zoals gewoonlijk, ongelijk. PS : de 'Laatste Show Band' is eigenlijk echt wel een groep klasse-muzikanten. Die verdienen nog een extra bedankje. ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 1 oktober 2006 om 20:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#792 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik heb vandaag een massa volk gezien op de zuiderdokken in antwerpen. Spijtig voor de regen, want anders was het wellicht een groter succes. Een dikke middenvinger naar het antivlaams belang
![]() onze vlaanderen-tegen-racisme stickers gingen verbazend goed van de hand moet ik zeggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#793 |
|
![]() Is dat een bedreiging???
![]() |
#794 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hey Pelgrim, ik hoop dat je van je zondagnamiddag genoten hebt (ook van de muziek, hé !!). Wat waren volgens jou de muzikale hoogtepunten daar in Antwerpen ? Of had je het te druk met je stickers (wat ik trouwens een zeer goed idee vind) ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#795 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#796 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#797 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#798 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wellicht, ik vond het dan ook een dom moralistisch gezever van Barman en co. Niettemin, voor het antivlaams belang is mijn respect ook definitief onder het nulpunt gezakt en vanaf nu reken ik die partij inderdaad tot de kategorie 'onverdraagzaam'. Laat Dewinter en co maar wat verder het eeuwige slachtoffertje spelen, da's het enige dat ze kunnen. Zinnige dingen zeggen en doen daarentegen...
![]() |
![]() |
#799 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een volgende keer beter, hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#800 | |