Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 oktober 2006, 19:29   #781
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
De mestklevers hebben het onderspit gedolven.
Hoe kan jij dat nou weten? Er is nog een week te gaan voor 0810.
Oud 1 oktober 2006, 19:36   #782
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Gij gelooft ook alles wat die partij zegt hè?
Neen, ik geloof niet zomaar alles wat linksere partijen zeggen. (Moe'k er natuurlijk weer bijzeggen )
Ik geloof dat een politieke partij best zelf kan zeggen waar zij voor staat. In het geval van het Vlaams Belang (wij zijn niet tegen vreemdelingen maar tegen het vreemdelingenbeleid) zeggen zij al jaaaren hetzelfde.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2006, 19:37   #783
Bhairav

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Ja maar wat ze officieel zeggen, kan een verzachte versie zijn van wat ze achter de schermen (nu ja...) allemaal zeggen. Maar zoiets kunde gy natuurlijk ni vatten.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2006, 19:39   #784
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Ja maar wat ze officieel zeggen, kan een verzachte versie zijn van wat ze achter de schermen (nu ja...) allemaal zeggen. Maar zoiets kunde gy natuurlijk ni vatten.
Dat kun je van elke politieke partij beweren. Maar dat vat jij blijkbaar niet.

Paulus.
Oud 1 oktober 2006, 19:52   #785
ericferemans

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Het Vlaams Belang is niet tegen vreemdelingen, maar tegen het vreemdelingenbeleid.

Het is links die tegen Vlaams Belangers zijn, omdat ze niet weten waar het Vlaams Belang voor staat.

De één (VB) is tegen ideeën de ander (Links) tegen mensen. Zie je het verschil?

Paulus.
Pedofielen zijn niet tegen kinderen! Zij zijn voor sex!
Rechts is superinteligent: zij zijn zelf helderziend! Daardoor hoeven zij geen enkel boek te lezen: zij weten immers wat links wil! Niets!
Links zijn voor de mensen, voor alle mensen. Daardoor zijn ze automatisch tegen het blok die tegen vreemdelingen zijn. Daardoor zijn het slechte mensen!
Ik hoop dat je na de volgende cursus logica niet in slaap valt. Je kan het gebruiken.
Iedereen kan zo'n zotte redeneringen opbouwen als jij. Maar normale mensen doen dit omdat ze van humor houden. Jij daarentegen neemt die nonsens ernstig.
ericferemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2006, 19:55   #786
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
Hoe kan jij dat nou weten? Er is nog een week te gaan voor 0810.
ah ja: alle vb stemmers zijn achterlijken zeker?
Er is er geeneen die doorheeft dat het geen zin heeft om tegen zo'n massaal verzet tegen het VB, voor de multiculturele samenleving niet opkan.
Die blijven als robots stemmen op een partij die duidelijk haar programma nooit kan realiseren?
Denk je dat de mensen die op het VB stemmen volmaakte debielen zijn?
Als ze een ander beleid willen kunnen ze beter stemmen op een partij die met realistische plannen komt: keus genoeg, mijn gedacht
Oud 1 oktober 2006, 19:57   #787
ericferemans

Standaard

Citaat:
Dat is niet waar. Dat kunt u op geen enkele wijze staven, laat staan funderen. Het Vlaams Belang is niet tegen vreemdelingen, maar tegen het vreemdelingenbeleid. Dat zegt ze al jaren zo en niet anders. Dat is de waarheid.

Of weet u het soms beter dan het Vlaams Belang zelf waar ze voor staan?

Paulus.
Hihi, zij zijn tegen het vreemdelingenbeleid: omdat ze voor meer vreemdelingen zijn? Omdat ze die waardevol vinden. Stemde jij tjeef voor je voor het VB stemde? Ga biechten!
(Is domheid een dagelijkse zonde, een doodzonde, een wraakroepende zonde of een pekelzonde?):r oll:
Oud 1 oktober 2006, 20:06   #788
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Dat ze met hun provocerende acties stoppen en dat ze de Franstaligen inwoners van die streek in vrede laten en ze zullen geen problemen krijgen. Of moeten er doden binnen de TAK of de VVB zijn opdat ze begrijpen?
Als er doden vallen aan TAK of VVB zijde is dat voor ons een reden te meer om de franstalige imperialisten het leven zuur te maken.
Oud 1 oktober 2006, 20:10   #789
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Hihi, zij zijn tegen het vreemdelingenbeleid: omdat ze voor meer vreemdelingen zijn? Omdat ze die waardevol vinden. Stemde jij tjeef voor je voor het VB stemde? Ga biechten!
(Is domheid een dagelijkse zonde, een doodzonde, een wraakroepende zonde of een pekelzonde?):r oll:
Ben jij voor respect en verdraagzaamheid in onze samenleving?

Je komt me alvast heel ongeloofwaardig over. Ik hoop dat je ook snapt waarom.

Neen ze zijn tegen het vreemdelingenbeleid om andere redens. Het verbaast me dat jij niet weet waarom.

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 1 oktober 2006 om 20:10.
Oud 1 oktober 2006, 20:11   #790
Bhairav

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat kun je van elke politieke partij beweren. Maar dat vat jij blijkbaar niet.

Paulus.
Ik heb hier zonet nog beweerd dat ik de linkse partijen ook ni zomaar geloof, domkop.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2006, 20:12   #791
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

In Brussel was het alleszins een fijne zondagnamiddag. Er was genoeg volk om voor 'ambiance' te zorgen, en het klein beetje regen dat gevallen is was lang niet voldoende om dat volk weg te jagen.

Muzikale hoogtepunten van deze namiddag (volgens mij) :

- Think Of One & Marrakech Emballages Ensemble met 'Den Antwaarpse Shabi' (een echte klassieker in het genre)
- Johan Verminnen & Axl Peleman met 'Brussel' (van de beste Vlaamse muziek ooit, dit keer in een Nederlands-Antwerpse versie)
- Manou Gallo & Laïla Amezian met een mooi funky nummer waarvan ik de titel helaas niet ken.
- Jan Decorte & De Laatste Show Band met 'No More Heroes' (dit was raak !!).
- A Brand met 'Hammerhead' (absoluut mijn genre niet, maar desondanks toch Klasse met grote K).
- Frank Vander linden & Eté 67 met een zeer mooie tweetalige versie van Jacques Brel's 'Voir un ami pleurer'.
- Marie Daulne & Fabrizio Cassol met een nummer dat ik 'Freedom' zou noemen, maar dat ongetwijfeld een andere titel had.
- Rocco Granata & Roland met een zeer speelse Afropop-achtige versie van 'Marina'.

Er waren nummers waarbij het publiek nog veel méér uit de bol ging (o.a. 'Chef, Un Petit Verre, On A Soif' door Lange JoJo, 'Banana Split' door Lio & Saule, 'Ca Plane Pour Moi' door Plastic Bertrand & Daan of 'Putain, Putain' door Arno en alle gitaristen samen met de Laatste Show Band), maar volgens mij konden deze toch niet tippen aan de hogervernoemde.

En de afwezigen hadden, zoals gewoonlijk, ongelijk.

PS : de 'Laatste Show Band' is eigenlijk echt wel een groep klasse-muzikanten. Die verdienen nog een extra bedankje.

Laatst gewijzigd door djimi : 1 oktober 2006 om 20:16.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2006, 20:12   #792
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Standaard

ik heb vandaag een massa volk gezien op de zuiderdokken in antwerpen. Spijtig voor de regen, want anders was het wellicht een groter succes. Een dikke middenvinger naar het antivlaams belang

onze vlaanderen-tegen-racisme stickers gingen verbazend goed van de hand moet ik zeggen.
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2006, 20:19   #793
Tantist

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Dat ze met hun provocerende acties stoppen en dat ze de Franstaligen inwoners van die streek in vrede laten en ze zullen geen problemen krijgen. Of moeten er doden binnen de TAK of de VVB zijn opdat ze begrijpen?
Is dat een bedreiging???
Oud 1 oktober 2006, 20:22   #794
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht
ik heb vandaag een massa volk gezien op de zuiderdokken in antwerpen. Spijtig voor de regen, want anders was het wellicht een groter succes. Een dikke middenvinger naar het antivlaams belang

onze vlaanderen-tegen-racisme stickers gingen verbazend goed van de hand moet ik zeggen.

Hey Pelgrim, ik hoop dat je van je zondagnamiddag genoten hebt (ook van de muziek, hé !!). Wat waren volgens jou de muzikale hoogtepunten daar in Antwerpen ? Of had je het te druk met je stickers (wat ik trouwens een zeer goed idee vind) ?
Oud 1 oktober 2006, 20:28   #795
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Blij dat te horen!
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2006, 20:30   #796
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik ben ervan overtuigd dat over 0110 nog niet het laatste woord gezegd is en dat het koren op de molen van het Vlaams Belang is.
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2006, 20:44   #797
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Hey Pelgrim, ik hoop dat je van je zondagnamiddag genoten hebt (ook van de muziek, hé !!). Wat waren volgens jou de muzikale hoogtepunten daar in Antwerpen ? Of had je het te druk met je stickers (wat ik trouwens een zeer goed idee vind) ?
Ik heb altijd een zwak voor Laïs gehad, maar ze speelden maar twee nummers voor de rest heb ik maar met een half oor gevolgd, ik heb Zita Swoon gehoord, admiral freebee, novastar, klonk goed. dEUS heb ik vanavond moeten missen wegens andere verplichtingen
Pelgrim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 oktober 2006, 20:46   #798
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duym Bekijk bericht
Ik ben ervan overtuigd dat over 0110 nog niet het laatste woord gezegd is en dat het koren op de molen van het Vlaams Belang is.
wellicht, ik vond het dan ook een dom moralistisch gezever van Barman en co. Niettemin, voor het antivlaams belang is mijn respect ook definitief onder het nulpunt gezakt en vanaf nu reken ik die partij inderdaad tot de kategorie 'onverdraagzaam'. Laat Dewinter en co maar wat verder het eeuwige slachtoffertje spelen, da's het enige dat ze kunnen. Zinnige dingen zeggen en doen daarentegen...
Oud 1 oktober 2006, 20:49   #799
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik heb altijd een zwak voor Laïs gehad, maar ze speelden maar twee nummers voor de rest heb ik maar met een half oor gevolgd, ik heb Zita Swoon gehoord, admiral freebee, novastar, klonk goed. dEUS heb ik vanavond moeten missen wegens andere verplichtingen
Ik voel met je mee.

Een volgende keer beter, hé.
Oud 1 oktober 2006, 20:54   #800
Duym
Minister

Duym's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Laat Dewinter en co maar wat verder het eeuwige slachtoffertje spelen, da's het enige dat ze kunnen. Zinnige dingen zeggen en doen daarentegen...
Het slachtoffertje spelen? Met het belastingsgeld van 1000000 Vlamingen wordt er iets op poten gezet waarvan de organisatoten en meerdere zangers nu openlijk zeggen dat het tegen het Vlaams Belang gericht is.
Duym is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be