![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Europees Commissaris
|
![]() Sorry Staaf, je zit fout. Het volstaat niet op gelijk welk bier de Belgische driekleur te kleven om een "tricoloortje" te bekomen. Ik ga je een veel beter voorstel doen, nl. de creatie van de enige echte "Staaf's tricolore". Let op de zuiderse ondertoon. Ziehier de ingrediënten :
25 % bosbessensap - 25 % gele limonade - 50 % rode wijn - Zacht uitschenken teneinde vermenging van de kleuren te vermijden. Om het lichte alcoholgehalte te verhogen kan je er eventueel een stevige Balegemse bij schenken. Opgelet, na de verkiezingen zal het zwarte bosbessensap flink verhoogd dienen te worden, het komt er echter op aan onmiddellijk een patent te nemen, kwestie van je eigendomsrecht te beschermen. Het wordt gegarandeerd een succes. Geen dank. |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik schat dat het een sangria-achtig drankje wordt.
![]() |
![]() |
![]() |
#263 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#264 |
|
![]() Allez, ik dacht het eerst niet te doen, maar dan toch...
Belgicisten: Superstaaf, Kim en Patriot! (die laatste heeft iets cute, zoals een jonge pup) Linksen: Jaani Dushman, Pelgrim, Driewerf en Praetorian Rechtsen: Grossfaz, Metternich, Jazeker, C uit W
![]() |
#265 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik bijt, Tantist... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
|
![]() Hij bedoelt waarschijnlijk: Iemand die momenteel vrolijk blaft voor zijn baasje, maar als hij wat ouder is en wat meer ervaring heeft beseft wat een idioot dat is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
|
![]()
![]() |
#268 |
|
![]() En Heftruck natuurlijk...
![]() |
#269 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
|
![]() Dat is een sprookje he... In realiteit heeft men Scar afgezet en vervangen door een democratisch verkozen president die verantwoording moet afleggen aan het volk. Men wou niet het risico dat er een tweede Scar ooit koning zou worden...
En Simba werd een troonpretendent zoals de Franse Bourbons, de Schotse Stuarts, de Duitse Hohenzollerns, de Portugese Saksen-Coburgers,... ![]()
![]() |
#271 |
|
![]() Da's wederzijds.
![]() Bij de linkse kliek vind ik vooral Jaani_Dushman erg sympathiek, alsook Perlgrim. Maar er zijn zoveel meer sympathieke andersdenkenden. Ik ben gewoon te lui om een lijstje te maken. ![]() Laatst gewijzigd door Heftruck : 1 oktober 2006 om 21:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
|
![]() Heftruck valt inderdaad goed mee voor een belgicist
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
|
![]() Eigenlijk was het vermelden niet nodig hoor, iedereen wist het toch al
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Banneling
|
![]() ik ben volgens mijn steeds bescheiden zelve te sympathiek om door velen als 'andersdenkende' aanzien te worden
... bij deze dus voldende rechtzettingen : - ik denk weldegelijk (zelf) - ook ik vind dat er een paar stevige klootzakken hier op het forum zitten (ja GIJ ja) voil�* dankuwel. en groetjes. en alles van die sympathieke flauwekul dat er dan nog bijhoort. en den eerste die mij verzuurd noemt kan een toek op zijn bakkes krijgen. (a d mods een opdracht aan mijn rechterhand kan je bezwaarlijk als 'oproep tot geweld' catalogeren). en ja, ik heb slecht geslapen. Laatst gewijzigd door Anna List : 2 oktober 2006 om 12:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
|
![]() Hét bewijs dat u nog altijd in 1830 leeft. In 1830 was het koningshuis idd Bragança, maar het laatste huis dat de Portugese troon bezette, was Saksen-Coburg Ghota en dat sinds 1853... De "moderne" pretendenten zijn dus de Coburgers.
![]() |
#278 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer even uit Jan Van den Berghe's uitmuntende 'Kroniek van honderd jaar Europese Koningshuizen', pagina 500: "Het Huis van Bragança, vanaf 1835 verbonden met de katholieke Kohary-tak van de Coburgs, heerste vanaf de achttiende eeuw tot 1910 over Portugal en tot 1899 over het keizerrijk Brazilië." Laatst gewijzigd door Patriot! : 2 oktober 2006 om 16:13. Reden: komma |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |