![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#821 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Il y a une petite différence. En mensen die daar op stemmen, daar is nog geen naam voor gevonden. Zoiets is onder-debiel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#822 | |
Burger
|
![]() Citaat:
En dan hebben we een volledig ander gesprek! Ik ben trouwens volledig akkoord dat we ons moeten cultiveren! Dat hoor je me niet zeggen. Ik ben zelfs voorstander, maar ik ben ook voorstander om mijn cultuur te behouden! Ik hoop dat je het verschil inziet!
![]() |
![]() |
#823 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Je krijgt zo ook wel je aandacht hoor!
![]() |
![]() |
#824 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() boek van geert van cleemput, 'vlaams geblokkeerd' bijzonder interessant.
![]() |
![]() |
#825 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#826 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#827 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#828 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spirit doet beter: geen stemmen en toch veel ministers. Democratie meneer? Waar meneer?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#829 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vertel. Met bronnen erbij als het kan. Maar vertel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#830 | |
|
![]() Citaat:
Eén minister. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#831 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#832 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
50.000 mensen op 1 locatie op rock werchten en er nog veel voor betalen. 80.000 mensen op gratis concerten in 4 locaties. Trek je conclusies. 1000.000 mensen die Vlaams Belang stemmen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#833 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En Feremans kan me nog altijd antwoorden waarom een partij zonder stemmen zoveel ministers heeft. Democratie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#834 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Jaloers he? Ongelukkig He! hehehe |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#835 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#836 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens de kieswetten is 1,6 procent van de stemmen niet genoeg voor een minister.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#837 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Ijzerwake noch de Ijzerbedevaart krijgen weken op voorhand een enorme campagne in kranten en op televisie. Dat kan toch zelfs JIJ begrijpen... enfin, dat kan jij toch, niet? Of snap je dat niet?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 2 oktober 2006 om 00:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#838 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k wist niet dat je zover zou gaan dat je nu al glashelder gaat ontkennen dat filip dat begrip vlijtig zou hanteren
Laatst gewijzigd door praha : 2 oktober 2006 om 01:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#839 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De allesvernietigende Anciaux... Hij heeft in naam van Spirit alle goede orkesten in Vlaanderen kapot gemaakt. Hij wou studio 100 subsidiëren en hij heeft 60.000 euro geschonken aan een mens die zodanig Vlaanderen vertegenwoordigde dat haar site in drie talen te zien is maar niet in het Nederlands. Hij heeft de VU doen springen ook.
Hij wou naar de EU. Hij stond enkel op de lijst voor de EU en hij wou daarheen gaan. Maar... de VU kan een minister in de Vlaamse regering leveren zo bleek na de verkiezingen. Hij ging janken binnen de VU. De VU zei dat hij moest zetelen in de EU, waar de kiezer hem voor gekozen had. Nee zei Bertje, hij wilde in de Vlaamse regering zitten waar hij niet verkozen was. Hij jankte wat bij de ID21 groep waar Feremans toen waarschijnlijk al zat en wonder boven wonder... Bertje werd Vlaams minister zonder ooit verkozen te zijn geweest. En sindsdien heeft hij de grootste rampen over Vlaanderen afgekondigd... alle klassieke orkesten werden opgedoekt. Hij wou subsidies geven aan studio 100, hij wou K3 subsidies geven. Die man, die SPIRIT man is de grootste ramp geweest die Vlaanderen ooit zag. Feremans... sta op voor je vlag en verdedig SPIRIT. |
![]() |
![]() |
![]() |
#840 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron en oorspronkelijke tekst erbij. Nu!
|
![]() |
![]() |