![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#381 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
man, het vb is een partij die teert op negativisme en ongenoegen gisteren de beelden van hun congreske gezien op het nieuws triestig gewoon zielig gewoon 2.000 man (de zaal zat zelfs niet vol, wat niet van het paleizenplein kan gezegd worden) die zich wentelen in het eigen grote gelijk van negativisme en weeklagerij en dat wilt mee besturen?
![]() |
![]() |
#382 |
Banneling
|
![]() Ik ben niet geweest, maar heb de CD gekocht.
Telt dat mee? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#383 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#384 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
http://jurgenverstrepen.typepad.com/...maninknack.jpg maar ja, laten we de kiezers beslissen op 0810 ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#385 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Ik herinner me dat stukje in HLN nog waarbij ze interviews gingen doen bij mensen die verkiezingsborden plaatsten zonder zelf op de lijst te staan. Dat stukje van die Blokker was hilarisch. Die vrouw had nog op Groen! gestemd, maar daar durfde ze niet al te veel meer over zeggen want haar man wond zich daar nogal heel erg heftig in op... ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#386 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bob : 2 oktober 2006 om 10:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#387 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#388 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
en dat afgezaagd liedje van 0810 en het inherente dreigement ervan kennen we ondertussen ook al...
![]() |
![]() |
#389 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#390 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#391 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#392 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het evangelie (en misschien ook wel in de koran, wie weet) staan wel andere definities van verdraagzaamheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#393 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Flaminganten zijn gewoon zielepoten. Nooit tevreden, onverdraagzaam en altijd maar klagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#394 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo het volk dat de politiek van de toekomst gaat bepalen ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#395 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#396 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik begrijp ook niet waarom het VB één groep van Vlamingen opzet tegen een andere groep (Niet-blanke en/of anders-religieuze en/of multiculturele Vlamingen) ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#397 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik ben gisteren met enkele vrienden naar de Brusselse optredens gaan kijken: met een frisse pint in de hand op een zondagnamiddag een gratis concertje meepikken vind ik prima. Er hing over het algemeen een zeer gemoedelijk sfeertje (weinig politiek gezwam), toch zorgenden onderstaande feiten dat ik met een wrang gevoel achterbleef:
-Axelle Red, die een hele speech afstak over verdraagzaamheid en respect vond het niet nodig om maar één woordje Nederlands te placeren (noblesse oblige?). -Een rapper van Starflam zei letterlijk: 'Vlaams Belang in het cachot, tolérance!'. Gelukkig was er Lou Depryck* (aka 'de pasha van Puket') er nog om het feest der verdaagzaamheid haar geloofwaardigheid terug te geven. ![]() - De totale afwezigheid van allochtonen (in het publiek) was zeer opmerkelijk (*) cf. Lou and the Hollywood banana's Laatst gewijzigd door Xenon : 2 oktober 2006 om 11:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#398 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#399 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Is dit ironisch bedoeld, of meent deze persoon dit? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#400 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
precies 1% van de totale bevolking is naar die optredens geweest,de rest is thuisgebleven of ergens naartoe gegaan met hun familie,mensen die belangrijk zijn voor hun,denk jij dat ze wakker liggen van die optredens? Maar volgende week is er verkiezing,en dan moet iedereen gaan stemmen die stemgerechtig is,staat barman dan ook ergens op de lijst waar men met voorakkoorden nu reeds de zetels van de spa de vld de cd&v en hun partners aan het berekenen is. Daar lig ik wakker van,dat ik moet stemmen op 1 partij die reeds een voorakkoord heeft met een partij waar ik absoluut niet wil voor stemmen. Laat uwe mayonaisse nu is goed werken en zeg me is hoe je goed bestuur kan garanderen,na eerst u kiezers gemanipuleerd en belogen te hebben. Ik heb ook jong geweest en dan dacht ik ook de wijsheid in pacht te hebben,ondertussen ben ik veel slimmer en wijzer geworden,en als ik zeg dat traditionele partijen hun eigen toekomstig verlies aan het betekenen zijn door hun kiezers voor schut te zetten ipv te praten en de dialoog te hanteren tov het VB en zo te proberen tot oplossingen te komen zal ik er niet ver naast zijn. Men kan trouwens bijna niet anders meer want zoals men nu bezig is creeert men een haatmaatschappij vanuit de politieke zuilen.
![]() |