![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
![]() |
#22 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Omdat ze soms even blijven liggen als ze een trap met stalen noppen tegen hun knie krijgen?
![]()
![]() |
#23 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik heb al genoeg derby's KV - Racing gezien, maar ik heb nog nooit zoveel bier en spuug in de richting van ons spelers zien vliegen zenne !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Partijlid
|
![]() Dit gaat slechts om enkele marginalen, je gaat me toch niet zeggen dat alle kv fans heilige beeldjes zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Heel anders dan wielrenners: die kunnen 20m diep in een ravijn duikelen, 20m klimmen en dan weer met hun hele lijf bloedend op de fiets de koers uitrijden...
![]() |
#26 |
|
![]()
![]() |
#27 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Tom Simpson stierf op de fiets door hitte en uitputting... Casartelli had geen ravijn nodig om te sterven... Kivilev reed gevaarlijk noch rap toen hij fataal ten val kwam... Hier het schrijnende beeld van de bewusteloze Casartelli...
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 2 oktober 2006 om 16:50. |
|
![]() |
![]() |