![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En dan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Efkens off topic.... ![]() En ondertussen glijdt Rusland af naar de tijd van Stalin... Kritiekloos... ![]() ![]() ![]() Men feremanst er nog niet eens over... Laatst gewijzigd door Chipie : 3 oktober 2006 om 15:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Is het niet normaal dat mensen gemakkelijker Amerika volschijten? Zij vechten zogezegd voor wat ze in hun eigen land amper hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Ze hadden nochthans er veel van maar hebben het zelf volledig verbrod waardoor ze anno 2006 nog steeds de grootste verbruikers zijn. Eigen schuld dus dat ze als pispaal worden gebruikt om het een beetje oneerbiedig te zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Ik denk dat Bhairav het over vrijheid heeft, terwijl jij het over olie hebt.
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Burger
|
![]() ah, de amerikaan is toch relatief vrij zeker. Enfin, ga eens naar Iran en dan zal je wel al snel het verschil merken.
Natuurlijk, de tendens is wel dalend maar dan rijst de vraag hoe tollerant de gemiddelde amerikaan wel zal zijn want teveel is teveel. Ik dacht toch in de zinsopbouw dat hij het over olie had. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
En de blokkers maar zagen over shallekes! En een ceintureke! Het zijn straffe mannen hé! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ps. mij lijkt Iran ( resp. staat ) ook vrij zeker mits je neer te leggen bij het systeem |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Vandaag zijdelings op het 'nieuws' van tv1 gezien en gehoord dat er in Brussel een tentoonstelling werd geopend over Hoover (ex-president) die tijdens de eerste wereldoorlog zeven miljoen Belgen van de hongersnood redde...
Er werd verteld dat praktisch geen enkele Belg dat nog weet... Ik zag Herman De Croo en een tv-boodschap van Condoleezza Rice... Dus waarschijnlijk niet onbelangrijk... Ik dacht... ik ga dat seffens eens op mijn gemakske op vrtnieuws van naderbij bekijken... Jawadde... niets te lezen... Dan maar de kranten online bekijken, dacht ik.... Jawadde, geen regel... Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 3 oktober 2006 om 20:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Amerika in stukken kunnen delen, zonder te veel weerstand, zie verder NWO thread Nuff said Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() toon een stukje van je buik en wordt ontslagen.........
FREDERICK, Md. (AP) - Two volunteer cheerleader coaches have been dismissed after one of them repeatedly lifted her shirt during a youth football game to show her 7- and 8-year-old girl students a smiley face drawn on her belly. Christine Smith, former assistant coach with the Frederick Youth Sports Association, told The Frederick News-Post that she and former head coach Debbie Wheaton had drawn the image on Smith's abdomen to cheer up their students. "Every time the girls weren't smiling, I showed them the smiley face. They thought it was hilarious," Smith said. She said she exposed about three inches of her belly. Association president Kathy Carey said three people complained about the incident and she agreed with them. "Pulling your shirt up is inappropriate and it's not what our organization is about. The community can understand we need to protect the kids and the integrity of the organization," Carey said. "I didn't feel it was inappropriate," Smith told the Frederick News-Post. "Those girls at that age level are put in extracurricular activities to have fun. The intention was meant to be funny; it was blown completely out of proportion." Carey says she did not intend to release Wheaton, but Wheaton, who has volunteered for Frederick Youth Sports Association for seven years and coached the squad for four years, was responsible for everyone's action. "I have literally dedicated my life to helping children of the community," Wheaton said. "The kids are my life." http://www.wtopnews.com/?nid=598&sid=932705 |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zullen Amerikaanse toeristen genieten van deze beelden in de hal van het station Utrecht C.S.
[IMG] ![]()
![]() |
#38 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
en toch is het de tegenstelling alom.... Kijk eens een uurtje naar mtv... de clips daarin zijn allemaal of toch grotendeels van usa origine. De borsten, billen, waggelende schuddende konten vliegen je om de oren. En deze mensen zijn dan "shocked" als ze op tv een blote tepel hebben gezien, daar moet zelf meteen een NAAM aan worden gegeven, tha nipplegate accident. De tegenstellingen zijn groot, me dunkt. Ik krijg de indruk dat indien het om geld te verdienen is, alles is toegelaten, maar wanneer ze thuis in de woonkamer zitten of men in het publiek komt men heiliger wil zijn dan de paus... Ik kan er alleen maar hetzelde zeggen als obelix.... ... rare jongens, die amerikanen ... *tok tok* |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() mevrouw, excuseer, hallo mevrouw,...ja u....uw dildo gelijkt teveel op een penis, dat mag niet !!!!
LOL Citaat:
Laatst gewijzigd door spunk : 5 oktober 2006 om 11:48. |
|
![]() |
![]() |