![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Wat ik mij afvraag : heeft hij zijn dochter nooit seksuele voorlichting gegeven ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatste Belgische winkel in de buurt in de fik gestoken en en tiental auto's !!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Partijlid
|
![]() Stop toch met mensen te beledigen. Onverdraagzame.
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wanneer? en door hoeveel?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Benieuwd hoe Coeman dat gaat aanpakken op zijn blokwatch ? Hij heeft wel al klacht ingediend. Misschien waren er toch niet genoeg allochtonen op de concerten of hebben zij die boodschap niet gehoord ? Of waren die concerten enkel voor de Vlamingen en tegen het Vlaams Belang ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 4 oktober 2006 om 12:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ze is toch zwanger... maar je bedoelt misschien informatie over anticonceptie ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wij staan boven deze barbaarse praktijken, wij pakken het proffesioneel en vooral hypochriet aan, wij staan qua cultuur ver boven deze primitievelingen, deze geweldenaars, deze barbaren zonder respect voor het leven. Het getuigd zeker pro de pa, dat hij zijn dochter niet gedwongen heeft tot abortus. Ik zou nog wel eens willen weten hoeveel van de moraalridders, tegen abortus, er in de praktijk ook zouden voor kiezen om het kind geboren te laten worden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Neen het is niet de schuld van de islaam, je mag geen aanslag plegen op ongeboren kinderen, je mag niet oordelen over andere mensen of ze een hoer zijn of niet. Dit heeft te maken met crapuul die denken dat ze zich alles kunnen permitteren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want het zijn nu net deze jongeren die zich gedragen als SS-ers. Al wie niet aan hun normen voldoet mag geslagen, gestampt, mishandeld en gedood worden, want dat zijn toch maar minderwaardige menssoorten voor deze jongeren. Dus door steeds met de zelfde onzin af te komen maak je het enkel erger. Hij draaid zich immers net tegen jou. En er bestaat idd geen enkele internationale wet die zegt waar een gevangenen zijn straf moet uitzitten. Ieder land heeft het recht om daar zelf over te beslissen. Dit is ook de reden waarom de Poolse rechtbank kon eisen dat men na zijn veroordelen de MP3 moordenaar terug naar Polen moest uitleveren om daar zijn in Belgie gekregen straf uit te zitten. Dus het voorstel om veroordeelde in Rusland hun straf te laten uitzitten kan wettelijk perfect. Er moeten dan enkel politieke afspraken gemaakt worden tussen België en Rusland. En als men wil, kan men deze jongeren ook nog eens perfect de Belgische nationaliteit afnemen en hen aan Marocco uitleveren, zij hebben immers net als alle Marokanen hier een dubbele nationaliteit. Dat is ook één van de reden waarom er nu net met die jongeren de meeste problemen zijn, zij hebben een dubbele nationaliteit en weten dus niet meer tot de welke zij zich moeten rekenen. Hier zijn zij de allochtonen, maar ook ginder zijn zij de allochtonen. En de beste straf voor deze jongeren zou zijn dat zij zich in Marocco een paar maanden zouden moeten gaan inzetten voor de arme en verweesde kinderen daar. Onder de zelfde omstandigheden dat de gewone mensen daar moeten werken, maar zij dan gratis en zelf zorgen en betalen voor hun eten en drinken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gebeurde is weeral een schrijnend voorbeeld van het falen van de multiculturele samenleving.
In de islamitische cultuur is het inderdaad zo dat ongehuwde vrouwen die sexuele betrekkingen hebben gerekend worden onder de noemer hoeren. Binnen diezelfde islamitische cultuur zijn dergelijke vrouwen die mannen verleiden tot sexualiteit buiten het kader van het huwelijk, van het allerlaagste allooi. Nergens waarschuwt de Koran meer voor dan voor de heimelijke verleidingen van de vrouw. Zelf indien vrouwen tot sex gedwongen worden buiten het huwelijk, zal men nog de neiging hebben om eerst na te gaan of de vrouw in kwestie geen aanleiding zou kunnen gegeven hebben. Met al deze dingen in hun hoofd zien die mannen plots een Vlaams zwanger meisje... De gevolgen zijn bekend. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 4 oktober 2006 om 12:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Minister
|
![]() Citaat:
(nee, ik ben geen moslima, ik ben een doodgewone vlaamsche christelijke meid) waar ik wel mee akkoord kan zijn is dat ze zeggen dat de islaam hun inspiratie was om zich 'schoon te klappen' maar er staat niets in de koran dat hun gedrag rechtvaardigd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
Ze zijn hier niet geboren, ze hebben alleen maar Marokko gekend ? Waarom moeten die dan naar hier vliegen of rijden ....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
We kunnen op dit punt misschien wel van mening verschillen, maar naar mijn gevoel is het fysiek aanvallen van een zwangere vrouw een 10 op de schaal van misdadigheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() Ik hoop op een schaal van 10 toch....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus daar moet men niet over zeveren. En de Islam heeft hier ook al niet veel mee te maken. Deze jongeren konden het blijkbaar enkel niet verdragen dat andere wel met haar hebben mogen spelen en zijn niet. En daar gaat het idd om, en zelfs niet om het feit of het VB nu wel of niet verdraagzaam is. Het zijn deze jongeren die zich hebben misdragen en die daarvoor behoorlijk en rechtvaardig moeten gestraft worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |