![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
| Bekijk resultaten enquête: Heeft 0110 invloed op uw stemgedrag? | |||
| Ja, ik stem nu voor het VB |
|
25 | 20,66% |
| Ja, het VB heeft mijn stem verloren |
|
7 | 5,79% |
| Keuze was al gemaakt voor 0110 werd aangekondigd |
|
89 | 73,55% |
| Aantal stemmers: 121. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
|
|
Discussietools |
|
|
#281 | |
|
Minister
|
Citaat:
En moest ik ne marrokkaan zijn zou ik ook ni geweest zijn. Heel het jaar uitgescheten worden en dan zo efkes gevierd worden? De joden boden ze ook nen douche aan. Met dat in het achterhoofd zou ik ook wantrouwig staan tegenover 0110. |
|
|
|
|
|
#282 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ook fraai hé? Laatst gewijzigd door ericferemans : 3 oktober 2006 om 17:46. |
|
|
|
|
|
#283 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Als men de leer van Christus als links beschouwd, met zijn waarden voor het gezin, en zijn gehechtheid aan het gezin. Dan is het Vlaams Belang eveneens extreem links. wanneer men natuurlijk het Vlaams Belang met dezelfde wetten extreem rechts gaat benoemen£. Ja dan is Jezus een rechtse rakker. |
|
|
|
|
|
#284 | |
|
|
Citaat:
Je legt me dingen in de mond om mij te ergeren. Ik zou, als ik van jou was, mijn mond wassen met zeep. Zwarte zeep: die piekt meer. Ik weet heel goed wat er aan de hand is: het VB doet alles om zich ongewenst te maken en maakt dan de mensen wijs dat de andere mensen niet ethisch zijn. Dat is bullshit. Het is hetzelfde als een ambetante kleine die op een verjaardagsfeestje de meisjes met zwart haar hun broek aftrekt, kakt op tafel als het dessert wordt opgediend, altijd maar hetzelfde dom mopje vertelt en die dan gaat vertellen dat het oneerlijk is dat hij bij het volgende verjaardagfeestje niet wordt uitgenodigd. Dat is de waarheid. En dat je dat niet inziet klassert je bij de snullen. Of je nu een werkman bent of een ingenieur, een doctor in de filosofie of een kuisvrouw. Snul is snul! |
|
|
|
|
|
#285 | |
|
|
Citaat:
Citeer me eens één vers uit om het even welk evangelie dat rechts is en ik stem VB! Laatst gewijzigd door ericferemans : 3 oktober 2006 om 21:45. |
|
|
|
|
|
#286 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
*zucht* nu moet Jezus ook al bij een partij zijn.
|
|
|
|
|
#287 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Mij gaat het er niet over of Jezus rechts of links was, mij gaat her erover dat sommige kandidaten van het VB spreken over waarden en over het katholieke geloof, zonder dat ze goed en wel begrijpen welke boodschap van solidariteit en verdraagzaamheid die man Jezus heeft verkondigd. |
|
|
|
|
|
#288 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Weet u zelf al niet meer wat u schrijft ,is het schuim van op uwen bek in uw oog gevlogen? U praat over de domme Vlaams belangers ,en de overgroote meerderheid zijn werkmensen die op het belang stemmen ,mensen die elke dag opnieuw het falliet van uw multicul aan de lijve ondervinden . Als schuldige voel ik mij verantwoordelijk een oplossing aan te dragen voor je ontwikkelde post-traumatische stress syndroom, dissociatieve amnesie, ADHD-NOS en bipolaire stoornis. Ik stel de volgende behandeling voor: * 2x weeks drie kwartier cognitieve gedragstherapie. * 1x weeks twee uur groepstherapie met lotgenoten. * 1x weeks vijf kwartier gesprek met psychiater. Medicatie: * 3x daags 1 tablet diazepam 5 mg. * 3x daags 4 tabletten lorazepam, dosering nader te bepalen door psychiater. * 1x daags 1 tablet paroxetine 20 mg. * 1x daags 1 tablet risperdal, dosering nader te bepalen door psychiater. * indien nodig voor het slapen gaan 2 x 20 mg temazepam. Veel sterkte.
|
|
|
#289 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
iets zoals de mensen van de organisatie tot hulp van les sans papier. die betalen ook niets, laten alles betalen door de staat (ons), en roepen dan dat zij dat verwezelijkt hebben. Ziet u de parabel tusen uwen samaritaan, en de linkse kerk? Laatst gewijzigd door fernand : 4 oktober 2006 om 11:36. |
|
|
|
|
|
#290 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#291 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#292 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Zullen we een clubje oprichten voor Jezus? We laten hem allebei buiksprekend zeggen wat wij denken, en we hebben altijd gelijk.
|
|
|
|
#293 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#294 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#295 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#296 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door fernand : 4 oktober 2006 om 17:56. |
|
|
|
|
|
#297 |
|
Vreemdeling
|
Waarom mag 0110 niet snap niet wat men er tegen kan hebben.Wie wil nu in een land leven waar dit kan verboden worden.We mogen er trots op zijn dat je in dit land voor of tegen deze manifestatie kan zijn,zonder dat dit gevolgen kan hebben.
|
|
|
|
|
#298 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Het voor "verdraagzaamheid" was maar een rad voor de ogen, en oren van de goedgelovende mens. Klaar en duidelijk heeft Barman steeds beweerd dat het tegen het Vlaams Belang is. Dus geen probleem ook, maar niet met het geld van de lotto. Anders mag het Vlaams Belang een concert geven VOOr het Vlaams Belang, met evenveel steun van de Lotto. |
|
|
|
|
|
#299 |
|
Minister
|
mijn keus stond al lang vast
|
|
|
|
|
#300 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
het is niet omdat één organisatie gesponsord wordt, dat daaruit voortvloeit dat eender welke andere organisatie daar dan ook recht op heeft. de lotto sponosort ook de hulp voor slachtoffers van landmijnen. volgens jouw redenering hebben de producenten van landmijnen dan ook recht op evenveel steun. en dat vind ik dus onzin. en het vb hoeft echt niet met �*l de eer van 0110 te gaan lopen, hoor. het ging evengoed tegen egoïsme, voor verdraagzaamheid in het verkeer, tussen mensen in het algemeen enzovoort. maar dat zal wel een rad zijn, zeker? of zijn goede bedoelingen dan zodanig verdacht?
|