Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2006
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006.

Bekijk resultaten enquête: Heeft 0110 invloed op uw stemgedrag?
Ja, ik stem nu voor het VB 25 20,66%
Ja, het VB heeft mijn stem verloren 7 5,79%
Keuze was al gemaakt voor 0110 werd aangekondigd 89 73,55%
Aantal stemmers: 121. Je mag niet stemmen in deze enquête

Discussietools
Oud 3 oktober 2006, 17:17   #281
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duym Bekijk bericht
Eén op honderd was allochtoon! En maar blijven liegen, het handelsmerk van links.
Bovendien, als die zogezegde onverdraagzaamheid van rechts zich vooral tegen de allochtonen kant, dan zou je toch verwachten dat er meer dan het landelijk gemiddelde aanwezig zou zijn.
En maar blijven liegen zegt hem dan? Er werden koppen geteld, geen kleuren. Misschien is voor u enkel ne marrokkaan allochtoon en dan zal het inderdaad wel 1 op 100 zijn geweest. Maar afrikanen, aziaten e.d. waren ook aanwezig. Dus het is een grote leugen om te stellen dat er maar 1 op 10 allochtonen aanwezig zijn.

En moest ik ne marrokkaan zijn zou ik ook ni geweest zijn. Heel het jaar uitgescheten worden en dan zo efkes gevierd worden?

De joden boden ze ook nen douche aan. Met dat in het achterhoofd zou ik ook wantrouwig staan tegenover 0110.
Bazilfunk is offline  
Oud 3 oktober 2006, 17:46   #282
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chrilord Bekijk bericht
Ruzie eindigt in rel met 100 personen in centrum Moeskroen
In het centrum van Moeskroen is donderdag rond 12u30 een rel uitgebroken waarbij 100 tot 150 personen betrokken waren. Vijf personen zijn opgepakt. Volgens de Doornikse procureur des konings lag een conflict tussen een Franse student van Magrebijnse afkomst en twee studenten uit Tsjetsjenië aan de basis van de vechtpartij. Om hun geschil eens en voor altijd op te lossen, hadden ze donderdagmiddag afgesproken in het centrum van Moeskroen.

De Franse student zou zijn hele familie hebben meegebracht, de Tsjetsjenen een hele groep vrienden. Eén van hen zou bovendien in zijn zak een bijl en ijzeren staven gehad hebben. Om een nog onbekende reden is het conflict geëscaleerd tot er uiteindelijk een honderdtal personen bij betrokken was.

Volgens het parket van Doornik zou niemand zwaargewond geraakt zijn, noch bij de relschoppers, noch bij de ordediensten. Vijf personen werden opgepakt. Zij werden donderdagavond nog steeds ondervraagd door de politie. (belga/hln)

Voila,de 0110 concerten hebben dan toch verdraagzaamheid gebracht.
Luider zingen jongens, luider zingen...
Op dit eigenste forum werd vorig jaar door een aantal rechtsen opgeroepen om in Sint-Niklaas wat vreemdelingen te gaan "bekeren" op De Ster...
Ook fraai hé?

Laatst gewijzigd door ericferemans : 3 oktober 2006 om 17:46.
ericferemans is offline  
Oud 3 oktober 2006, 18:56   #283
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jo Creten Bekijk bericht
Antwoord dan eens op mijn vraag: was Jezus extreem-links? Anderen vergeven en zich kwaad maken tegen het materialisme van de farizeeën, dat klinkt niet echt als het VB, mijn gedacht.
Ik denk dat hij extreem correct was, en niet politiek gebonden.
Als men de leer van Christus als links beschouwd, met zijn waarden voor het gezin, en zijn gehechtheid aan het gezin. Dan is het Vlaams Belang eveneens extreem links. wanneer men natuurlijk het Vlaams Belang met dezelfde wetten extreem rechts gaat benoemen£. Ja dan is Jezus een rechtse rakker.
fernand is offline  
Oud 3 oktober 2006, 21:42   #284
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door benji Bekijk bericht
Stel de vraag aan "de strangers" aan Garry Hagger , aan Jurgen Verstrepen
waarom moest zwart of wit onder druk van de SPAsten verdwijnen?
Kon men niet tegen de mening van de zoals u ze zo mooit omschrijft "de domme werkman" ?
Maar ik kan u begrijpen ,u bent gewoon te dom om zelf eens na te denken , en eens goed te kijken wat er écht aan de gang is en waarom men écht niet met het VB MAG samenwerken!
U bent te dom om te begrijpen dat men u een rad voor ogen draaid , heb echt medelijden met u .
Heb ik ooit ergens domme werkman gezegd of geschreven?
Je legt me dingen in de mond om mij te ergeren.
Ik zou, als ik van jou was, mijn mond wassen met zeep. Zwarte zeep: die piekt meer.
Ik weet heel goed wat er aan de hand is: het VB doet alles om zich ongewenst te maken en maakt dan de mensen wijs dat de andere mensen niet ethisch zijn. Dat is bullshit.
Het is hetzelfde als een ambetante kleine die op een verjaardagsfeestje de meisjes met zwart haar hun broek aftrekt, kakt op tafel als het dessert wordt opgediend, altijd maar hetzelfde dom mopje vertelt en die dan gaat vertellen dat het oneerlijk is dat hij bij het volgende verjaardagfeestje niet wordt uitgenodigd.
Dat is de waarheid.
En dat je dat niet inziet klassert je bij de snullen. Of je nu een werkman bent of een ingenieur, een doctor in de filosofie of een kuisvrouw.
Snul is snul!
ericferemans is offline  
Oud 3 oktober 2006, 21:43   #285
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand Bekijk bericht
Als men de leer van Christus als links beschouwd, met zijn waarden voor het gezin, en zijn gehechtheid aan het gezin. Dan is het Vlaams Belang eveneens extreem links. wanneer men natuurlijk het Vlaams Belang met dezelfde wetten extreem rechts gaat benoemen£. Ja dan is Jezus een rechtse rakker.
De parabel van de barmhartige Samaritaan is meer anti-VB dan heel het verdraagzaamheids festival: het was veel duidelijker links.

Citeer me eens één vers uit om het even welk evangelie dat rechts is en ik stem VB!

Laatst gewijzigd door ericferemans : 3 oktober 2006 om 21:45.
ericferemans is offline  
Oud 3 oktober 2006, 21:52   #286
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

*zucht* nu moet Jezus ook al bij een partij zijn.
Jazeker is offline  
Oud 3 oktober 2006, 21:59   #287
Jo Creten
Schepen

Standaard

Citaat:
Op twaalfjarige leeftijd was hij al gaan lopen van zijn gezin en later, toen zijn moeder hem kwam bezoeken op een van zijn publieke optredens, zei hij 'mijn familie, mijn broers en zussen, dat zijn deze mensen hier' en voor hem zaten vreemdelingen, gehandicapten, zieken, blinden, beschimpte tollenaars en Samaritanen.

Mij gaat het er niet over of Jezus rechts of links was, mij gaat her erover dat sommige kandidaten van het VB spreken over waarden en over het katholieke geloof, zonder dat ze goed en wel begrijpen welke boodschap van solidariteit en verdraagzaamheid die man Jezus heeft verkondigd.
Jo Creten is offline  
Oud 3 oktober 2006, 22:00   #288
benji
Provinciaal Gedeputeerde

benji's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Heb ik ooit ergens domme werkman gezegd of geschreven?
Je legt me dingen in de mond om mij te ergeren.
Ik zou, als ik van jou was, mijn mond wassen met zeep. Zwarte zeep: die piekt meer.
Ik weet heel goed wat er aan de hand is: het VB doet alles om zich ongewenst te maken en maakt dan de mensen wijs dat de andere mensen niet ethisch zijn. Dat is bullshit.
Het is hetzelfde als een ambetante kleine die op een verjaardagsfeestje de meisjes met zwart haar hun broek aftrekt, kakt op tafel als het dessert wordt opgediend, altijd maar hetzelfde dom mopje vertelt en die dan gaat vertellen dat het oneerlijk is dat hij bij het volgende verjaardagfeestje niet wordt uitgenodigd.
Dat is de waarheid.
En dat je dat niet inziet klassert je bij de snullen. Of je nu een werkman bent of een ingenieur, een doctor in de filosofie of een kuisvrouw.
Snul is snul!
U bent gewoon slecht ingelicht,en u slikt alles wat men u wijsmaakt....heb echt met u te doen .
Weet u zelf al niet meer wat u schrijft ,is het schuim van op uwen bek in uw oog gevlogen?
U praat over de domme Vlaams belangers ,en de overgroote meerderheid zijn werkmensen die op het belang stemmen ,mensen die elke dag opnieuw het falliet van uw multicul aan de lijve ondervinden .

Als schuldige voel ik mij verantwoordelijk een oplossing aan te dragen voor je ontwikkelde post-traumatische stress syndroom, dissociatieve amnesie, ADHD-NOS en bipolaire stoornis. Ik stel de volgende behandeling voor:
* 2x weeks drie kwartier cognitieve gedragstherapie.
* 1x weeks twee uur groepstherapie met lotgenoten.
* 1x weeks vijf kwartier gesprek met psychiater.
Medicatie:
* 3x daags 1 tablet diazepam 5 mg.
* 3x daags 4 tabletten lorazepam, dosering nader te bepalen door psychiater.
* 1x daags 1 tablet paroxetine 20 mg.
* 1x daags 1 tablet risperdal, dosering nader te bepalen door psychiater.
* indien nodig voor het slapen gaan 2 x 20 mg temazepam.

Veel sterkte.
Oud 4 oktober 2006, 11:35   #289
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
De parabel van de barmhartige Samaritaan is meer anti-VB dan heel het verdraagzaamheids festival: het was veel duidelijker links.

Citeer me eens één vers uit om het even welk evangelie dat rechts is en ik stem VB!
Ja maar daar was het ook de samaritaan die gaf, en niet Jezus, want die bezat niets he. gemakkelijk met nen ander zijn pluimen te gaan lopen ghe.
iets zoals de mensen van de organisatie tot hulp van les sans papier. die betalen ook niets, laten alles betalen door de staat (ons), en roepen dan dat zij dat verwezelijkt hebben. Ziet u de parabel tusen uwen samaritaan, en de linkse kerk?

Laatst gewijzigd door fernand : 4 oktober 2006 om 11:36.
fernand is offline  
Oud 4 oktober 2006, 13:00   #290
ericferemans

Standaard

Citaat:
Ja maar daar was het ook de samaritaan die gaf, en niet Jezus, want die bezat niets he. gemakkelijk met nen ander zijn pluimen te gaan lopen ghe.
iets zoals de mensen van de organisatie tot hulp van les sans papier. die betalen ook niets, laten alles betalen door de staat (ons), en roepen dan dat zij dat verwezelijkt hebben. Ziet u de parabel tusen uwen samaritaan, en de linkse kerk?
Ik zie voornamelijk dat je Christud verwijt menselijk te zijn, dat zien ik...
ericferemans is offline  
Oud 4 oktober 2006, 14:55   #291
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Citaat:
U bent gewoon slecht ingelicht,en u slikt alles wat men u wijsmaakt....heb echt met u te doen .
Weet u zelf al niet meer wat u schrijft ,is het schuim van op uwen bek in uw oog gevlogen?
U praat over de domme Vlaams belangers ,en de overgroote meerderheid zijn werkmensen die op het belang stemmen ,mensen die elke dag opnieuw het falliet van uw multicul aan de lijve ondervinden .

Als schuldige voel ik mij verantwoordelijk een oplossing aan te dragen voor je ontwikkelde post-traumatische stress syndroom, dissociatieve amnesie, ADHD-NOS en bipolaire stoornis. Ik stel de volgende behandeling voor:
Medicatie:

Veel sterkte.
En nu ligt em waarschijnlijk den helen dag zelfnoegzaam te gniffelen en met zijn, euh, "humor".
dejohan is offline  
Oud 4 oktober 2006, 14:58   #292
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
*zucht* nu moet Jezus ook al bij een partij zijn.
Zullen we een clubje oprichten voor Jezus? We laten hem allebei buiksprekend zeggen wat wij denken, en we hebben altijd gelijk.

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline  
Oud 4 oktober 2006, 14:58   #293
ericferemans

Standaard

Citaat:

Medicatie:

Veel sterkte.
Tiens, waar haal je al die kennis vandaan? Even in het medicijnkastje gaan loeren?
ericferemans is offline  
Oud 4 oktober 2006, 14:59   #294
ericferemans

Standaard

Citaat:
Zullen we een clubje oprichten voor Jezus? We laten hem allebei buiksprekend zeggen wat wij denken, en we hebben altijd gelijk.
Voor zover ik op dit forum kan volgen heeft Mohammed ondertussen buikpijn van het buikspreken
ericferemans is offline  
Oud 4 oktober 2006, 16:48   #295
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Jezus is done. Mohammed is the comming man.
Bob is offline  
Oud 4 oktober 2006, 17:56   #296
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik zie voornamelijk dat je Christud verwijt menselijk te zijn, dat zien ik...
niets ontsnapt aan uw loddrrig oog.

Laatst gewijzigd door fernand : 4 oktober 2006 om 17:56.
fernand is offline  
Oud 4 oktober 2006, 18:00   #297
fuke
Vreemdeling

Standaard raar

Waarom mag 0110 niet snap niet wat men er tegen kan hebben.Wie wil nu in een land leven waar dit kan verboden worden.We mogen er trots op zijn dat je in dit land voor of tegen deze manifestatie kan zijn,zonder dat dit gevolgen kan hebben.
fuke is offline  
Oud 4 oktober 2006, 18:23   #298
fernand
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fuke Bekijk bericht
Waarom mag 0110 niet snap niet wat men er tegen kan hebben.Wie wil nu in een land leven waar dit kan verboden worden.We mogen er trots op zijn dat je in dit land voor of tegen deze manifestatie kan zijn,zonder dat dit gevolgen kan hebben.
Men heeft niets tegen het concert op zichzelf, maar wel dat het concert met belastinggeld gesponserd wordt, tegen het Vlaams Belang.
Het voor "verdraagzaamheid" was maar een rad voor de ogen, en oren van de goedgelovende mens. Klaar en duidelijk heeft Barman steeds beweerd dat het tegen het Vlaams Belang is. Dus geen probleem ook, maar niet met het geld van de lotto. Anders mag het Vlaams Belang een concert geven VOOr het Vlaams Belang, met evenveel steun van de Lotto.
fernand is offline  
Oud 4 oktober 2006, 18:26   #299
Piet Hein
Minister

Standaard

mijn keus stond al lang vast
Piet Hein is offline  
Oud 4 oktober 2006, 19:00   #300
doggy
Parlementsvoorzitter

doggy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Men heeft niets tegen het concert op zichzelf, maar wel dat het concert met belastinggeld gesponserd wordt, tegen het Vlaams Belang.
Het voor "verdraagzaamheid" was maar een rad voor de ogen, en oren van de goedgelovende mens. Klaar en duidelijk heeft Barman steeds beweerd dat het tegen het Vlaams Belang is. Dus geen probleem ook, maar niet met het geld van de lotto. Anders mag het Vlaams Belang een concert geven VOOr het Vlaams Belang, met evenveel steun van de Lotto.
dat van de lotto vind ik wel maar zever, hoor.
het is niet omdat één organisatie gesponsord wordt, dat daaruit voortvloeit dat eender welke andere organisatie daar dan ook recht op heeft.
de lotto sponosort ook de hulp voor slachtoffers van landmijnen.
volgens jouw redenering hebben de producenten van landmijnen dan ook recht op evenveel steun.

en dat vind ik dus onzin.
en het vb hoeft echt niet met �*l de eer van 0110 te gaan lopen, hoor.
het ging evengoed tegen egoïsme, voor verdraagzaamheid in het verkeer, tussen mensen in het algemeen enzovoort.
maar dat zal wel een rad zijn, zeker?
of zijn goede bedoelingen dan zodanig verdacht?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be