![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Banneling
|
Als ik het goed begrijp , zolang ik een onderwerp kan maken dat door iedereen gelezen kan worden ben ik niet zat ?
Mijn gedacht ! |
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#25 |
|
Minister
|
Probeer de mods wijs te maken dat je bij de AA bent gegaan...Dis wat weerzinwekkende, droevige verhalen op en als dat nog geen medelijden opwekt, begin dan te bleiten...Misschien lukt het en krijg je absolutie...
|
|
|
#26 |
|
Banneling
|
Als ik het goed begrijp mogen we van de mods zelfs geen pint meer gaan drinken ?
De NWO? |
|
|
|
|
|
#27 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#28 |
|
Europees Commissaris
|
Beste Kaffer,
Als je gepakt wordt voor rijden onder invloed (dus als ge zat zijt) wordt de boete ook niet kwijtgescholden wanneer je terug nuchter bent... M.a.w. stop met zagen! PS ik heb 0,0 strafpunten... |
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar hebben ze de achtergrond van mijn problemen al eens onderzocht ? Ik heb het hier al vaak gehad over de problemenen met mijn vriendin . Interesseert dat de mods ? Geenszins , die mensen denken maar in één enkele zinsnede , zolang kaffer niet teveel zuipt is hij hier welkom . |
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zelf 0 waarschuwingspunten. waarschijnlijk nog niet genoeg vogeltjes geposted...
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
|
|
|
|
|
#31 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het is wel mijn vriendin die er voor zorgt dat ik niet meer de deur uit kan . En daar zijn we weer op onze schoenentopic . Ik tracht er dan op mijn sloffen vandoor te muizen , maar nee , alles ziet ze . |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Связка баб
|
|
|
|
|
#33 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Ik begin zo te begrijpen hoe het komt dat ik soms denk dat er hier op politics nogal wat gekken zitten die zich anders dood zouden vervelen.
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Gouverneur
|
Ik vind het jammer dat de moderatie altijd zo emotieloos overkomt.
Ik bedoel, ban eens iemand met een smiley d'r achter ofzo, ik noem maar wat. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Gouverneur
|
Ik heb een bookmarks toolbar... het forum staat gewoon als 'f'. Makkelijker kan het niet, toch?
|
|
|
#36 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
(ik zie het er al staan: geachte, n.a.v. ... werd u geband )![]()
|
|
|
|
#37 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ben al voor veel versleten, maar u bent de eerste die mij een feministe noemt!
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een online 'instant traduction' geeft : "Band van de rammen". Ik ben er niet wijzer van.
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar het is niet de eerste keer dat mij dat hier overkomt , een grap plaatsen die serieus overkomt ? Lees eerst het onderwerp , koetjes en kalfjes is om te lachen . HELLLLLLLLLLLLoooooooooooooooooooooooooooooooo Laatst gewijzigd door Kaffer : 6 oktober 2006 om 16:48. |
|
|
|
|