Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2006
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006.

Discussietools
Oud 10 oktober 2006, 15:47   #121
Confucius
Gouverneur

Standaard

Ik vind het raar dat de media zo weinig doet om het gerucht van een mogelijke fraude te ontkrachten. Je zou toch denken dat het in het belang van de democratie is om klare wijn te schenken en te bewijzen dat er van gesjoemel geen sprake kan zijn. Ik bedoel maar toen er twijfel was over de overwinning van Bush stonden ze op hun achterste poten, maar in eigen land hoor je ze niet.
Confucius is offline  
Oud 10 oktober 2006, 16:04   #122
Eisie
Burger

Eisie's schermafbeelding

Standaard fraude in Antwerpen ?

Frauderen via stemmen met computer zal wel al lang bij sommige tot de mogelijkheden hebben behoort : Tobback "met alle mogelijke middelen het
Blok bestrijden "

Misschien is het idee ontstaan gelijktijdig met het opstarten van het
stemmen per computer in de eerste gemeenten maar heeft men nu zijn tuk afgewacht !

De regering zou moeten bezuinigen en op de kleintjes letten en toch voeren zij
computerstemmen in : 4, 50 € per kop !!!!! WAAROM ?

Frauderen of niet de uitslag was in iedergeval niet sneller
bekend dan stemmen op papier dus wat is in godsnaam hiervan de zin ?
Ik vind dat we moeten EISEN dat er terug op de oude wijze moet gestemd worden, of een betere controlle kan uitgevoerd worden .

In iedergeval zal de overwinning van Janssen de geschiedenis ingaan
als zeer betwisbare overwinning : zoals al meer gezegd: hoe worden
blauwselventen ineens in grote getale rood ?

Een kleiner aantal zou ik nog kunnen geloofwaardig vinden , maar dit tesamen met de "technische problemen " vind ik z'n zachts gezegd
opmerkelijk !
Eisie is offline  
Oud 11 oktober 2006, 07:04   #123
k9
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Confucius Bekijk bericht
Ik vind het raar dat de media zo weinig doet om het gerucht van een mogelijke fraude te ontkrachten.
Er is geen gerucht, er zijn wat gefrustreerd VB'ers die weigeren te geloven dat hun partij verloor.

Citaat:
Ik bedoel maar toen er twijfel was over de overwinning van Bush stonden ze op hun achterste poten, maar in eigen land hoor je ze niet.
Tien was er officieele klacht van de tegenstanders, ik heb het VB nog geen piep horen geven over fraude sinds de verkiezingen.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline  
Oud 11 oktober 2006, 08:44   #124
napoleondegrote
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Je snapt het nog steeds niet zie ik, kan ik wel begrijpen de belgische staatvorm is ingewikkeld, te ingewikkeld voor sommigen blijkbaar.

Zoek gewoon eens het concept scheiding der machten op voor je jezelf verder belachelijk maakt.
U maakt zich belachelijk, mijn beste, want u kunt niet lezen. Scheiding der machten is een abstractum waarvan ik natuurlijk op de hoogte ben. Leest u voor de rest mijn posting nog eens na en zoek andere middelen om jezelf superieur te voelen dan door anderen te kleineren.

Je zou bijvoorbeeld beter kunnen lezen en leren een zinnige discussie te voeren, 't is maar een suggestie hoor...
napoleondegrote is offline  
Oud 11 oktober 2006, 08:47   #125
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door napoleondegrote Bekijk bericht
U maakt zich belachelijk, mijn beste, want u kunt niet lezen. Scheiding der machten is een abstractum waarvan ik natuurlijk op de hoogte ben. Leest u voor de rest mijn posting nog eens na en zoek andere middelen om jezelf superieur te voelen dan door anderen te kleineren.

Je zou bijvoorbeeld beter kunnen lezen en leren een zinnige discussie te voeren, 't is maar een suggestie hoor...
Komende van iemand die in heel deze discussie nog niet 1 argument gegeven heeft is dat HEEEEEEL grappig

Scheiding der machten is een feit in belgie, of jij dat nu leuk vind of niet, wetgevende, uitvoerende en rechtsprekende macht zijn gescheiden in belgie .
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

k9 is offline  
Oud 11 oktober 2006, 10:42   #126
napoleondegrote
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Komende van iemand die in heel deze discussie nog niet 1 argument gegeven heeft is dat HEEEEEEL grappig

Scheiding der machten is een feit in belgie, of jij dat nu leuk vind of niet, wetgevende, uitvoerende en rechtsprekende macht zijn gescheiden in belgie .
Je begrijpt het echt niet, he. En als jij gelooft dat de scheiding der machten in een land als België perfekt verloopt, nou ja, ik zou zeggen: doe je oogjes maar verder toe, en slaap lekker.

Ik zie mij verder niet verplicht om in deze nog iets te melden; een discussie met mijn kat lijkt me intellektueel toch wat interessanter dan met het soort keikoppen dat je hier op dit forum aantreft.

Salut en de kost!
napoleondegrote is offline  
Oud 11 oktober 2006, 10:45   #127
k9

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door napoleondegrote Bekijk bericht
Je begrijpt het echt niet, he. En als jij gelooft dat de scheiding der machten in een land als België perfekt verloopt, nou ja, ik zou zeggen:
Ik wacht nog steeds op inhoudelijke argumenten om dit aan te tonen, maar ik denk dat ik daar nog lang op kan wachten jouw type geeft nooit bewijzen voor wat ze beweren en insinueren.

k9 is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be