![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#164 |
|
![]() Geen probleem dus zoals ik al zei, maar wel een grootschaliger feit. Zelfs niet alleen Europees, maar mondiaal!!! Allochtonen wonen zowat overal ter wereld voornamelijk in steden omdat daar het werk te vinden is waarvoor ze meestal zijn gekomen.
|
![]() |
![]() |
#165 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() Daarom dat er zoveel allochtonen gemakkelijker de weg vinden naar het OCMW dan naar de VDAB!
|
![]() |
![]() |
#168 |
Gouverneur
|
![]() Het probleem is - naar mijn bescheiden mening - dat door buitenstaanders de Vlaamse Beweging gelijk wordt gesteld met het VB, terwijl die beweging toch veel ruimer is dan dat...
Als Vlaming voel ik mij verwant met de Vlaamse beweging, en ook politiek zie ik weinig heil in een unitaire staat.. maar met het VB word ik liever niet geassocieerd... ik hou niet van de opruiende taal die soms wordt gesproken... Samen met andere N-VAers zijn we naar een multicultureel evenement geweest (voor mij is dat de evidentie zelve... ), het doet pijn als je als reactie krijgt: waren daar ook N-VAers ![]() ![]() Het is niet omdat ik N-VA stem dat ik niet sociaalvoelend ben, niet begaan met mensen (ongeacht hun afkomst)... Op die manier doet het VB geen goed aan de Vlaamse zaak... De partij 'claimt' het Vlaamse karakter voor zich alleen op, voert een strijd tegen alle andere vlaamsgezinden die anders stemmen.. of het nu N-VAers, spiritisten of vlaamsvoelende CD&Vers etc zijn... (want dat zijn geen "echte") en gaat dan het 'heilig boontje' uithangen omdat men vanuit die hoek geen steun krijgt... Begin met het betonen van respect aan andere vlaamsgezinden en er zal makkelijker samenwerking mogelijk zijn... in dat opzicht creëert het VB zijn eigen CS. De Vlaamse beweging hoort een beweging te zijn waar, over partijgrenzen heen, mensen elkaar kunnen vinden... Overigens.. als je bijkomende overhevelingen van bevoegdheden wenst, wenst te evolueren naar een "confederaal model", of doorgedreven federaal model, of effectieve splitsing zonder verdere samenwerking, dan heb je de hulp nodig van anderen... dan moeten mensen - over de partijgrenzen heen - elkaar hierin vinden.. Afijn, da's toch hoe ik het percipieer. |
![]() |
![]() |
#169 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#171 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry, wrm zie ik er dan zoveel bij het OCMW als ik daar passeer of aan de dop staan ? |
|
![]() |
![]() |
#172 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
|
![]() Toen ze naar hier kwamen was dat inderdaad het idee. Tegen de tijd dat het VB werd opgericht, hadden de meesten ondertussen wel door dat dat niet erg realistisch was en dus voor de meerderheid van hen niet meer aan de orde.
|
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is schandalig dat ze niet mag nu. Stemmen zijn stemmen, het volk koos haar, daar heeft hij naar te luisteren. |
|
![]() |
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha ha.....
|
![]() |
![]() |
#177 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Da's uiteraard een nuchtere vaststelling waarmee de progressieven het een beetje moeilijk hebben. |
|
![]() |
![]() |
#178 |
Vreemdeling
|
![]() ²
Laatst gewijzigd door jornob : 11 oktober 2006 om 12:55. |
![]() |
![]() |
#179 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat de druk die het VB, vanuit de oppositie, uitoefent onmiskenbaar groot is. Anders zouden de traditionele partijen geen punten van het VB overnemen. Laatst gewijzigd door jornob : 11 oktober 2006 om 12:54. |
|
![]() |
![]() |
#180 |
Vreemdeling
|
![]() K vindt ook dat N-VA beter een coalitie-partner wordt van het Vlaams Belang dan van CD&V,de stand van vb en N-VA liggen gewoon dichter bij elkaar dan die van CD&V,maar Leterme is daar een uitzondering op...
|
![]() |