Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2006
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006.

Discussietools
Oud 11 oktober 2006, 17:39   #161
Dave
Vreemdeling

Dave's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
inderdaad

inderdaad

je moet ergens beginnen

laat het vb dan maar eens beginnen met afstand te nemen van figuren die het niet kunnen laten om al wat allochtoon, links, homo, etc... is te stigmatiseren.

figuren die bepaalde bevolkingsgroepen die niet in hun kraam passen eventueel willen tolereren, maar zeker geen uitgesproken stem willen geven

omdat zij hun eigen levesstijl, normen en waarden willen opdringen aan een ganse maatschappij

en tegelijk geen rekening willen houden met de normen en waarden van de anderen

ik zeg het en blijf het zeggen... haat lokt haat uit

gebrek aan respect lokt gebrek aan repect uit

overdraagzaamheid lokt onverdraagzaamheid uit

het moet van twee kanten komen...

Ik heb zelden zoveel haat gezien bij mensen die zich verdraagzaam noemen, maar onze met alle midelen willen bestrijden.Heb je de verdraagzaamheid gezien op barman en claus zijn gezicht!
Oud 11 oktober 2006, 17:40   #162
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djiezes Bekijk bericht
Waar en wanneer is de SPa veroordeeld geweest voor corruptie?
sp.a niet, wel wat boegbeelden ervan. Of hoe men sjoemeld en wanner men wordt betrapt de zwarte piet doorschuifd en elkander een mes in de rug steekt. Was dat niet om en bij de verklaring die "claes" gaf toen hij van het politiek toneel werd afgevoerd door toedoen van die salon sos "van den broecke". Is een partij van lijkepikkers en kunnen ze geen lijken vinden dan maken ze erzelf, kijk maar naar de ps en "cools". Is het nu nederlandstalig rood of franstalig, smeerlapperij is het en blijft het.
ERLICH is offline  
Oud 11 oktober 2006, 17:40   #163
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door max4westland Bekijk bericht
Ik vind ook dat de partij geen rekening meer moet houden met dat stomme centrum Leman. Ik vraag de partij dan ook om een keiharde campagne te voeren tegen de grootschalige immigratie, tegen criminaliteit op straat en tegen de paarse regering. Bij een harde campagne scoort de partij altijd goed. Een tip voor 2007 is dat.
Alsof de partij zich ook maar één bal aantrekt van wat gij vraagt. Gij zijt gewoon kiesvee en uw taak zit er op voor dit jaar. Enkel in het stemlokaal hebben ze u nodig. Voor de rest moet gij zwijgen net als al het andere kiesvee. Want u bent niemand en daardoor onbelangrijk. Daardoor zijn uw bijdrages op dit forum zelfs tijdverspiling. De vlaamse droom is nu voor altijd voorbij. Gij zult u moeten schikken naar het lot van de Belg!
Oud 11 oktober 2006, 17:41   #164
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
inderdaad

inderdaad

je moet ergens beginnen

laat het vb dan maar eens beginnen met afstand te nemen van figuren die het niet kunnen laten om al wat allochtoon, links, homo, etc... is te stigmatiseren.

figuren die bepaalde bevolkingsgroepen die niet in hun kraam passen eventueel willen tolereren, maar zeker geen uitgesproken stem willen geven

omdat zij hun eigen levesstijl, normen en waarden willen opdringen aan een ganse maatschappij

en tegelijk geen rekening willen houden met de normen en waarden van de anderen

ik zeg het en blijf het zeggen... haat lokt haat uit

gebrek aan respect lokt gebrek aan repect uit

overdraagzaamheid lokt onverdraagzaamheid uit

het moet van twee kanten komen...
jammer U hebt de boodschap ook nog altijd niet begrepen.
U blijft halstarrig vasthouden aan uw onverdraagzaamheid...

Nog nooit gehoord van uw andere wang aanbieden ? Dat is verdraagzaam zijn..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 11 oktober 2006, 17:42   #165
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Alsof de partij zich ook maar één bal aantrekt van wat gij vraagt. Gij zijt gewoon kiesvee en uw taak zit er op voor dit jaar. Enkel in het stemlokaal hebben ze u nodig. Voor de rest moet gij zwijgen net als al het andere kiesvee. Want u bent niemand en daardoor onbelangrijk. Daardoor zijn uw bijdrages op dit forum zelfs tijdverspiling. De vlaamse droom is nu voor altijd voorbij. Gij zult u moeten schikken naar het lot van de Belg!
Allez gij... oke ik lig al... omdat gij het zegt...

A propos heb jij eigenlijk iets te zeggen in uw partij of zijde ook maar kiesvee ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 11 oktober 2006, 17:48   #166
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Bazil, bent u IEMAND, buiten een gewone leugenaar, fantast denk ik niet dat iets zoals u veel bijdraagd aan de maatschappij, integendeel. Om eens recht op de man af te gaan, buiten stront zal een wezen zoals u wel niets of weinig produceren, dus uw enige bijdrage aan de samenleving kan men omschrijven als vervuiler. Dus denk daar eens over na.
ERLICH is offline  
Oud 11 oktober 2006, 17:49   #167
Tina
Provinciaal Statenlid

Tina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Bazil, bent u IEMAND, buiten een gewone leugenaar, fantast denk ik niet dat iets zoals u veel bijdraagd aan de maatschappij, integendeel. Om eens recht op de man af te gaan, buiten stront zal een wezen zoals u wel niets of weinig produceren, dus uw enige bijdrage aan de samenleving kan men omschrijven als vervuiler. Dus denk daar eens over na.
Ach zo zijn er zo veel.

Tina is offline  
Oud 11 oktober 2006, 17:53   #168
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Naturtrane Bekijk bericht
Ach zo zijn er zo veel.
Klopt en allemaal rood getint, is wel raar niet. Zal zeker iets te maken hebben met die politieke overtuiging.
ERLICH is offline  
Oud 11 oktober 2006, 17:58   #169
another brick
Gouverneur

another brick's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Klopt en allemaal rood getint, is wel raar niet. Zal zeker iets te maken hebben met die politieke overtuiging.

Radicale veranderingen aan een maatschappij zijn nog nooit gemakkelijk geweest en al zeker niet zonder een (electorale) slag of stoot. De geschiedenis leert ons dit.
Maar het feit dat er in België een kentering komt, kan niet langer weerlegd worden.
another brick is offline  
Oud 11 oktober 2006, 18:01   #170
Tina
Provinciaal Statenlid

Tina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja hoor, ALLEMAAl rood getint, da hebt ge goed gezien.

Tina is offline  
Oud 11 oktober 2006, 18:03   #171
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door another brick Bekijk bericht
Radicale veranderingen aan een maatschappij zijn nog nooit gemakkelijk geweest en al zeker niet zonder een (electorale) slag of stoot. De geschiedenis leert ons dit.
Maar het feit dat er in België een kentering komt, kan niet langer weerlegd worden.
Democratisch niet, on-democratisch alleszins wel. Dit is den belziek op en top. En deze dwaallichten durven mee in het buitenland gaan toekijken op een eerlijk verloop van de verkeizingen.
ERLICH is offline  
Oud 11 oktober 2006, 18:13   #172
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Helaas moet ik jullie weeral efkes de hoek van de kamer te laten zien. Ja ik ben "iemand"
Bazilfunk is offline  
Oud 11 oktober 2006, 18:21   #173
Dalai Lama
Burger

Standaard

Citaat:
als ze ni oppassen de sosses zullen ook zij zich moeten schikken naar den allochtoon. het paard van troje staat reeds binnen en dat dankzij den linkse belg.
Dalai Lama is offline  
Oud 11 oktober 2006, 18:24   #174
another brick
Gouverneur

another brick's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dalai Lama Bekijk bericht
als ze ni oppassen de sosses zullen ook zij zich moeten schikken naar den allochtoon. het paard van troje staat reeds binnen en dat dankzij den linkse belg.

Dat zullen ze pas beseffen als het te laat is: Wir haben es nicht gewüsst!
another brick is offline  
Oud 11 oktober 2006, 18:31   #175
JasperB
Vreemdeling

Standaard

Het is wel grappig om zien hoe men in de media heel de tijd spreekt over een prachtige overwinning in Antwerpen, Antwerpen langs hier, Antwerpen langs daar...

Misschien eens kijken naar andere gemeenten waar ze voor het eerst opkomen en ONMIDDELIJK goeie scores laten opmeten...Al iemand gekeken nr Schoten.

Het is zo belachelijk om onmiddelijk te spreken dat Jansens het goed gedaan heeft. Voor zichzelf: ja, maar het is een dikke vette egoïst en dat kan niemand ontkennen. Stem Patrick...Het is net alsof hij beschaamd is voor zijn mede-spa'ers.
JasperB is offline  
Oud 11 oktober 2006, 18:37   #176
Tina
Provinciaal Statenlid

Tina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JasperB Bekijk bericht
Het is wel grappig om zien hoe men in de media heel de tijd spreekt over een prachtige overwinning in Antwerpen, Antwerpen langs hier, Antwerpen langs daar...

Misschien eens kijken naar andere gemeenten waar ze voor het eerst opkomen en ONMIDDELIJK goeie scores laten opmeten...Al iemand gekeken nr Schoten. .
daar wordt zeker niet naastgekeken hoor. Alle ogen waren gewoon hoe dan ook op antwerpen en de tweestrijd janssens-dewinter gericht.

Citaat:
Het is zo belachelijk om onmiddelijk te spreken dat Jansens het goed gedaan heeft. Voor zichzelf: ja, maar het is een dikke vette egoïst en dat kan niemand ontkennen. Stem Patrick...Het is net alsof hij beschaamd is voor zijn mede-spa'ers.
Wat hij zei was anders helemaal niet zo egoïstisch, niet eens onbescheiden.

Tina is offline  
Oud 11 oktober 2006, 19:00   #177
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bierke Bekijk bericht

... wat het volk wil ...
Het héle volk en niets dan het volk ?

Of toch maar liever zo'n 25 tot 30 procent ervan (t.t.z. de Partij en haar kiezers a.k.a. de enige èchte fiere Vlamingen),

terwijl de rest (t.t.z. de "volksverraders", het "vreemd gespuis", de "islamofascisten", de "allochtonenknuffelaars", de "jeanetten", de "linkiewinkies", de "poco's", de "geperverteerden", enz. enz. enz. ...) ze kan kussen ?

Laatst gewijzigd door djimi : 11 oktober 2006 om 19:00.
djimi is offline  
Oud 11 oktober 2006, 19:05   #178
gladiator
Burgemeester

Standaard

Er is al een topic over, maar het bericht dat de 'camaraderie' van het ACV actief gaat zoeken naar leden van het VB op hun lijsten, dat moet allemaal kunnen? Zeeeeer verdraagzaam, geen schaamte nodig!

Geleerd van de GESTAPO misschien mijnheer Cortebeeck?

U MOEST ZICH SCHAMEN. Hier worden zeer gevaarlijke precedenten geschept. Wat is de volgende stap?!

Er zijn volgens mij 4 'toekomst' mogelijkheden zoals het er nu voor staat:

1. Alles komt goed!
2. Links gaat luisteren naar rechts, inzien dat ze met vele standpunten té ver gaan en onze maatschappij ondermijnen. Ze zien in dat segregatie (en een groot Libanon) toch niet zo schitterende vooruitzichten zijn.
3. Rechts komt niet aan de macht, links luistert niet en de autochtone mensen hier (die niet de luxe hadden betere oorden te zoeken) gaan binnen 50 jaar als 2de rangs burgers door het leven, als dhimmi zeg maar. Om nog maar te zwijgen van het failliete welvaartssysteem.
4. In tegenstelling tot 3; de autochtonen capituleren niet, de polarisatie en Islamisme nemen toe, dankzij links stevenen we af op een regelrechte burgeroorlog.

Ik gok op het laatste.

Iemand nog ideeën?
gladiator is offline  
Oud 11 oktober 2006, 19:12   #179
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Leuter niet over oplossingen zoeken. Noem de oplossingen aangebracht door de zogenaamde democratiche partijen. Doe uw best, laat uw fantasie werken. En beschaam uzelf.
Ik weet het natuurlijk allemaal niet zo goed als de heer Partijleider, maar ik vermoed toch dat probéren goed te besturen, niet in de val van het goedkope populisme te trappen, een positief project uit te werken en de reeds bestaande wetgeving te doen respecteren of anders langs parlementaire weg bij te sturen een begin van 'oplossing' is.

Ik vermoed eveneens dat er géén simpele mirakel-oplossingen bestaan, maar misschien moet ik toch eerst eens aan de heer Partij-ideoloog toestemming vragen om 1. iets dergelijks te mogen vermoeden en 2. dat vermoeden dan ook nog uit te spreken.

Laatst gewijzigd door djimi : 11 oktober 2006 om 19:13.
djimi is offline  
Oud 11 oktober 2006, 19:20   #180
predator
Parlementslid

predator's schermafbeelding

Standaard BazEl in de fout ...

Bazilfunk proceerde :

Citaat:
Gij zijt gewoon kiesvee en uw taak zit er op voor dit jaar. Enkel in het stemlokaal hebben ze u nodig. Voor de rest moet gij zwijgen net als al het andere kiesvee. Want u bent niemand en daardoor onbelangrijk. Daardoor zijn uw bijdrages op dit forum zelfs tijdverspiling.
Eigenlijk wou hij zeggen :

Ik, bazElfunk ben gewoon kiesvee en mijn taak zit er op voor dit jaar. Voor de rest zwijg ik en studeer nu ten volle arabisch; kwestie van verstaanbaar te blijven in de Partij van de Keizer.

Zo doe tevens ik eens iets, want ik, bazieltje, ben niemand en totaal onbelangrijk en eigenlijk waren, mijn postings op dit forum zélfs tijdsverspilling voor de lezer.

Beste Groeten Bazel.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be