Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 oktober 2006, 10:03   #41
Zwarte Spion
Banneling

Zwarte Spion's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Nee, wij zijn laf & apathisch, denk maar eens terug aan die groepsverkrachting in Nederland dacht ik, waar niemand durfde tussenbeide te komen.

Ik kan je genoeg voorbeelden geven ze, en zaken vertellen die ik al meegemaakt heb, die illustreren hoe apathisch & laf wij westerlingen wel zijn.

En dit mijn beste, is maar een klein onderdeel van het grote probleem.
Dat het klein onderdeel is zal ik niet ontkennen, wel integendeel!
Zwarte Spion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2006, 10:04   #42
Blackwidow
Schepen

Standaard

Ik ben ook laf hoor, als ik het tegen 6 of 10 man tegelijk moet opnemen, verkies ik ook liever weg te gaan dan in te grijpen. Stel je voor dat mijn bloeddruk stijgt en ik dan sterf.... dan zal ik de aggressieveling geweest zijn vrees ik

Men kan er niet aan onderuit: racisme in België bestaat niet bij allochtonen, zullen die jongens die dat zwanger meisje geschopt hebben, vervolgd worden voor racisme? I don't think so..

Ik vind het wel jammer dat Vlamingen niet durven ingrijpen bij bepaalde dingen, maar het is begrijpelijk. Allemaal wel makkelijk gezegd door politici (burger moet ingrijpen waar nodig) maar je leven riskeren, neen, dank u.
Blackwidow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2006, 10:09   #43
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blackwidow Bekijk bericht
Ik ben ook laf hoor, als ik het tegen 6 of 10 man tegelijk moet opnemen, verkies ik ook liever weg te gaan dan in te grijpen. Stel je voor dat mijn bloeddruk stijgt en ik dan sterf.... dan zal ik de aggressieveling geweest zijn vrees ik

Men kan er niet aan onderuit: racisme in België bestaat niet bij allochtonen, zullen die jongens die dat zwanger meisje geschopt hebben, vervolgd worden voor racisme? I don't think so..

Ik vind het wel jammer dat Vlamingen niet durven ingrijpen bij bepaalde dingen, maar het is begrijpelijk. Allemaal wel makkelijk gezegd door politici (burger moet ingrijpen waar nodig) maar je leven riskeren, neen, dank u.
Wel gemakkelijk eh, zo redeneren
Of het er nu 5 of 10 zijn, durf verdomme toch eens uw gedacht te zeggen!
En krijgt ge klop, awel, then so be it eh, that never stopped me
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2006, 10:11   #44
Cynical Ice
Lokaal Raadslid

Cynical Ice's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Cynical Ice
Standaard

Citaat:
Wel gemakkelijk eh, zo redeneren
Of het er nu 5 of 10 zijn, durf verdomme toch eens uw gedacht te zeggen!
En krijgt ge klop, awel, then so be it eh, that never stopped me
Tot ze u natuurlijk doodslaan.
Ik denk dat dit voor mannen toch wel anders ligt dan voor vrouwen. Mannen zullen al eerder eens hun gedacht gaan zeggen, maar als vrouw het tegen een stuk of tien mannen opnemen (of jongens) die u uitmaken, das toch niet zo evident.

Laatst gewijzigd door Cynical Ice : 12 oktober 2006 om 10:11.
Cynical Ice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2006, 10:17   #45
Bierke
Minister-President

Bierke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynical Ice Bekijk bericht
Ik denk dat dit voor mannen toch wel anders ligt dan voor vrouwen. Mannen zullen al eerder eens hun gedacht gaan zeggen, maar als vrouw het tegen een stuk of tien mannen opnemen (of jongens) die u uitmaken, das toch niet zo evident.
Hmm als je die ene met de grootste bek heel hard en snel weet aan te pakken maak je wel kans. Praten is helaas voorbij, dat lukt niet sommige inteelt gevallen.
Oud 12 oktober 2006, 10:22   #46
satiper
Minister-President

satiper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bierke Bekijk bericht
Hmm als je die ene met de grootste bek heel hard en snel weet aan te pakken maak je wel kans. Praten is helaas voorbij, dat lukt niet sommige inteelt gevallen.
Mss moeten we colt's beginnen dragen en veel naar westerns kijken om te zien hoe het moet
satiper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2006, 10:35   #47
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Da kind zit zogoed als in isolement, aparte ingangen, dienstliften, tijdens de speeltijden binnenblijven... Dat kind wordt berooft van haar eigen vrijheden in naam van de veiligheid.
Dat is net zo, erg, kijk, moest dat mijn dochter zijn, hé, dan zat er in dien buiktrapper zijn gezicht, geen een paar tanden meer op de juiste plaats, en hoogstwaarschijnlijk zou m voor de rest van zijn leven ook niet meer zonder krukken kunnen lopen. Die paar jaarkes bak, zou ik er zelf voor over hebben.

Maar ik zou het niet toelaten dat er met mijn dochter zo gesold werd.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2006, 10:37   #48
Heten Tsjeef
Banneling

Heten Tsjeef's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stef Leeuwenhart Bekijk bericht
Europa moet zich aanpassen aan de islamwetten, danzij de multikul liefhebbertjes.

Hier ligt de kern van het probleem. We moeten 'ze' laten inzien dat hun woestijnwetten, regels en normen hier totaal niet van toepassing zijn. Hier gelden andere wetten en normen.

Het probleem is natuurlijk, hoe gaan we ze dat laten inzien? Een jaar of heel veel wachten totdat ze het doorhebben maar kans hebben dat ze met zovelen zijn dat ze hier aparte steden hebben en hun eigen wetten installeren. Of met strengere straffen, maarja.....
Heten Tsjeef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2006, 10:39   #49
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En hier illustreer je dus waarom "de marrocanen" zo'n macht over ons "bange blanke Belgen" hebben, in tegenstelling tot ons hangen die als volk echt samen, en komen ze op voor elkander.

Het is onze eigen laffe houding die ons finaal zal nekken.
Die van jullie misschien ik ga dat krapuul niet uit de weg, al meer dan een keer zo'n bende shit for brains getrotseerd overigens.

Aan mij vraagt ge geen sigaret, of eist ge geen 5 euro bescherming, ge hebt dan heel veel kans om zelf bescherming nodig te hebben.
Oud 12 oktober 2006, 10:50   #50
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ik heb al een paar keer ingegrepen, mij zelf durven ze zelden of nooit aanvallen, ('t is ook al gebeurd, maar die dimden direct toen ze zagen dat het pijn ging doen. )

Ik heb eens 2 sjakosjentrekkers, gesnapt, 2 steamers op andere gedachten gebracht, en 2 maal in een café/fuifzaal samen met mijne maat een gevecht voorkomen, door onze aanwezigheid even kenbaar te maken. Kwestie, van efkes te tonen, dat het geen goed idee was te gaan vechten.

geen wapens of dergelijke boven moeten halen, wel getoond dat we geen cm opzij zouden gaan. ok, wij zijn 2 vrij indrukwekkende verschijningen, en hebben niet rap schrik van iemand, 't is eerder omgekeerd, maar dan nog, toont dat ge vent zijt in zo'n geval, en verdedig de zwakken.

In die paar keer dat we die confrontaties gehad hebben, was de agressie nooit rechtstreeks op ons gericht, maar we lieten het niet toe.

In den tijd op school ben ik ook een paar keer voor een paar sukkelaars, in de bres gesprongen, niet dat ik van vechten, houd of zo, maar ik kan het niet verdragen dat ze iemand die zwak is aanvallen, mocht ik het zien dat ze een zwangere vrouw in haar buik trappen, ik kan u verzekeren het zou da ventje zijn beste dag niet zijn.

Laatst gewijzigd door Herr Flick : 12 oktober 2006 om 10:54.
Oud 12 oktober 2006, 10:52   #51
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door satiper Bekijk bericht
Mss moeten we colt's beginnen dragen en veel naar westerns kijken om te zien hoe het moet

Genoeg Clint Eastwood films gezien in mijn jeugd, dat helpt, ...

Rambo is overigens een mietjen,
Oud 12 oktober 2006, 11:46   #52
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En hier illustreer je dus waarom "de marrocanen" zo'n macht over ons "bange blanke Belgen" hebben, in tegenstelling tot ons hangen die als volk echt samen, en komen ze op voor elkander.

Of ze worden niet door hun eigen volk voor racisten uitgescholden wanneer ze voor hun eigen volk opkomen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2006, 11:50   #53
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Of ze worden niet door hun eigen volk voor racisten uitgescholden wanneer ze voor hun eigen volk opkomen.
Als ge van zoiets al bang zijt....
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2006, 11:52   #54
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Die van jullie misschien ik ga dat krapuul niet uit de weg, al meer dan een keer zo'n bende shit for brains getrotseerd overigens.

Aan mij vraagt ge geen sigaret, of eist ge geen 5 euro bescherming, ge hebt dan heel veel kans om zelf bescherming nodig te hebben.
tot de dag dat een 14 jarige aan de mister cash van achter uw rug een ijzeren buis op uw schedeldak plant, dan is het voorbij hé..

Maar inderdaad, als je de kans hebt, viseer 1 en maak dat je hem goed hebt, de rest zal al eens nadenken.

Laatst gewijzigd door lantjes : 12 oktober 2006 om 12:03.
lantjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2006, 20:20   #55
satiper
Minister-President

satiper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Genoeg Clint Eastwood films gezien in mijn jeugd, dat helpt, ...

Rambo is overigens een mietjen,
clint is
satiper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2006, 22:35   #56
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad, omgekeerde wereld. Zou het niet logischer zijn de relschoppers van school te sturen en duiding te geven waarom zulke dingen niet kunnen en niet aanvaard worden? Of worden dan de 'quota' voor de school niet meer behaald? Waar zijn we toch mee bezig
de betrokken leerlingen zijn WEL van school verwijderd!maar desondanks kan de veiligheid van het meisje niet gewaarborgt worden. Herlees het maar in het artikel...Dat wil dus zeggen dat het schoolbestuur angst heeft, dat die kerels toch nog de school binnensluipen, of het meisje buiten opwachten, om wraak te nemen.Of dat ze daarvoor familie en/of vrienden sturen...Nog erger dus als wat gij dacht.
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2006, 22:37   #57
Tina
Provinciaal Statenlid

Tina's schermafbeelding

Standaard

Arm kind. (kinderen)
Tina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2006, 22:42   #58
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evilbu Bekijk bericht
In mijn tijd, en die is eigenlijk ook niet zo lang geleden, stonden we onze plek op de tram af aan een zwangere vrouw, en waren we bezorgd als ze pijn in haar buik voelde.

Maar ik denk dat dat ook die bekrompen Vlaamse cultuur is die dringend wat gekleurder moet worden?
die jongens staan ook wel recht voor een zwangere vrouw hoor, maar alleen als ze van "hun eigen volk" is.Als het een Belgische is, niet.Dat zal immers wéér een Belg meer zijn, in hun nieuw land, de smeerlap!Slim zijn ze echter toch niet, want als ze alle Belgen afmaken, de ouderen op de bussen, de jongeren in de stations, en de nieuwkomers zelfs voor als ze geboren zijn, in de buik van hun moeder, wie zal er dan voor hun gaan werken binnen een paar jaren?
Oud 12 oktober 2006, 22:47   #59
Tina
Provinciaal Statenlid

Tina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
die jongens staan ook wel recht voor een zwangere vrouw hoor, maar alleen als ze van "hun eigen volk" is.Als het een Belgische is, niet.
Dat is nu echt wel een leugen (/vergissing) hoor. Ik heb al dikwijls een Marokkaan zien rechtstaan voor een oud mens. Als het van die rottige tiener/jongerengroepjes zijn gebeurt dat natuurlijk niet, maar als ze alleen zijn of als het een klein rustig groepje is gebeurt dat vrij vaak. Ze houden ook soms de deur open als er iemand aan het lopen is voor zijn/haar tram (niet alleen voor het eigen volk aangezien ze dat voor mij toch al een paar keer gedaan hebben).
Natuurlijk zijn er ook die supervervelend doen op de tram, dat ga ik zeker niet ontkennen en daar heb ik ook nu en dan last van.

Laatst gewijzigd door Tina : 12 oktober 2006 om 22:48.
Tina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 oktober 2006, 22:50   #60
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:

en als er dan eens zijn , die niet bang en laf zijn, maar even brutaal als die Vreemde Invallers, dan sleurt men die voor het gerecht, en brandmerkt hen als "uiterst rechtse racisten"...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be