![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
-Wat dat in Frankrijk opbrengt weet ik niet, maar ik gaf je reeds concrete cijfers wat dat in België zou opbrengen. -Frankrijk!!!! en andere Europese landen. -De geglobaliseerde wereld van vandaag stevent af naar een Liberaal anarchisme. Evolutionair gezien kan dat niet anders dan dat daar een stevige tegenbeweging uit groeit, dewelke vandaag steeds groter om groter wordt. Een alternatief kan onmogelijk uitblijven. Moest men fiscale amnestie toestanden onmogelijk maken, zal er veel minder geld naar zo'n landen verhuizen. -Geef onze regering ook een inzage in de Swift gegevens en m'n zal plots weten hoe het gat in de begroting kan gevuld worden. Laatst gewijzigd door Starkan : 13 oktober 2006 om 14:09. |
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Maar wel met respect voor hardwerkende zelfstandigen en landbouwers dan. In afwachting dat de PVDA evenveel stemmen haalt als het Vlaams Belang, kreeg ik graag het ethisch antwoord van de PVDA op de liberale decadentie ? Geen materieel antwoord in cijfers of centen, maar op vlak van morele normen en waarden ? Vraagt de PVDA ook meer steun en bescherming voor het traditioneel gezin ?
Brugge Laatst gewijzigd door Blauwzwart : 13 oktober 2006 om 14:20. |
|
![]() |
![]() |
#63 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat het VB die evolutie van Liberaal Anarchisme mee ambieert.
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#65 |
Minister-President
|
![]() Een van de kameraden mag me corrigeren, maar volgens mij maakt de PVDA geen onderscheid tussen samenlevingsvormen en vindt ze niet dat de ene samenlevingsvorm "steun en bescherming" behoeft tov de andere.
|
![]() |
![]() |
#66 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Cijfers en centen zijn veel doorslaggevender dan uw normen en waarden die de mijne niet zijn. Dat is dan ook de reden waarom de rechtse vlaamse beweging een oud ziek bedlegerig manneke is geworden, zelfs BHV raakt niet meer gesplitst.
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() blijkbaar wel want hij gaat in zee met ultraliberalen van vlott. Tot zover het Traditione Gezin en de goeie ouwe Normen en Waarden.
![]() |
#69 |
Burgemeester
|
![]() Wat is er achterlijk aan de normen en waarden die Vlaanderen welvarend gemaakt hebben ?
Mocht het in de Afrikaanse cultuur bijvoorbeeld niet de gewoonte zijn dat de vrouw meestal alleen voor haar kinderen moet zorgen, zouden wij die één-oudergezinnen misschien minder moeten financieel bijspringen voor hun voeding. Maar allee, volgens de PVDA mag iedereen er blijkbaar op los vogelen zonder zich van enige gevolgen (lees : kinderen) aan te trekken. Ik kan wel begrijpen dat de PVDA daar een aantal stemmen mee haalt hoor, met dat liberaal anarchistisch normbesef.
Brugge Laatst gewijzigd door Blauwzwart : 13 oktober 2006 om 15:02. |
![]() |
![]() |
#70 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Burgemeester
|
![]() Ik denk niet dat Coveliers tegen waarden en normen is. Hij lijkt me nu ook niet zo'n vlinderende playboy die met alle geuren en kleuren in bed kruipt, van onder of van boven.
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hij is niettemin een liberaal. En liberalisme stelt de quasi volledige vrijheid van keuze voorop, dus ook de keuze om met alle geuren en kleuren in bed te kruipen.
![]() |
#74 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
En ondanks alle linkse, nihilistische indoctrinatie op bijvoorbeeld scholen en in de media, stemt de Vlaming in meerderheid niet op schooiers. Op dat vlak blijft de volksaard nog redelijk ongeschonden en daar ben ik als Vlaming best fier op.
Brugge Laatst gewijzigd door Blauwzwart : 13 oktober 2006 om 16:29. |
|
![]() |
![]() |
#75 | ||
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#77 |
Burgemeester
|
![]() Nochtans, u kent zeker en vast wel dergelijke mensen in uw familie, op het werk (werkt u ?), op school (studeert u ?) in het algemene dagdagelijkse sociale leven. Ik bedoel de modale Vlaming. Die bestaat vooralsnog in meerderheid niet uit schooiers, krakers of communisten.
Brugge Laatst gewijzigd door Blauwzwart : 13 oktober 2006 om 17:07. |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
Kennelijk heb je sommige academici nog niet zien rondlopen. Kerels hebben geen oog voor esthetische normen, maar zijn wel briljant op hun vakgebied. Laatst gewijzigd door Praetorian : 13 oktober 2006 om 17:18. |
|
![]() |
![]() |
#79 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Dat er aan de RUG bijvoorbeeld slordige professoren rondlopen weet ik ook. Dat zijn dan linkse rakkers die expert zijn in niet-toepasbare ideologieën, geen verkiezingskandidaten van het Vlaams Belang.
Brugge Laatst gewijzigd door Blauwzwart : 13 oktober 2006 om 17:25. |
|
![]() |
![]() |
#80 |
Minister-President
|
![]() Hamer en sikkel, het symbool van massamoordenaars overal ter wereld waar ze er de kans toe kregen en krijgen. Felicitaties voor extreem links door personen die zitten te verkondigen dat er niets gevaarlijker is dan extreme. Het zoveelste bewijs van hoe tweezakkerig links wel is. pvda ident aan het vroegere amada, waaruit de terroristen van de ccc zijn geklauterd om dood en verderf te zaaien onder de brusselse brandweerlieden. indien zo'n vuiligheid als deze een vaste voet kunnen halen in dit politiek achterlijk land, is er geen middel teveel om dit te bestrijden. Zij die denken deze smeerlapperij te moeten feliciteren, denk dan wel dat uw felicitaties zijn gericht aan, onderdrukkers van de vrije meniguiting, personen waar mensenrechten ondergeschikt zijn aan de staat, vernietigers van elke democratische gedachte, bouwers van concentratie kampen en moordenaars van alles wat politiek anders is ingesteld dan hun ziekelijke gedachte van wereldoverheersing.
|
![]() |