![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.atv.be/v3/newsdetail.aspx?mid=&id=3382 Bravo NVA,dit noem ik nu eerlijk zijn!!!! Een voorbeeld voor vele andere partijen
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik denk dat de SP.a het even hard als het VB niet ziet
zitten op met PVDA samen te werken. Eerlijk duurt het langst heil aan de NVA |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mag het dan eens niet gezegd worden dat NVA hier juist in is?
![]() |
#6 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() natuurlijk is het een goed punt van de NVA Laatst gewijzigd door GaRnaaLBeeR : 14 oktober 2006 om 19:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jongens, jongens, ironie wordt hier toch soms moeilijk begrepen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och het is al ver gekomen dat de NVA twee stalinisten nodig heeft om eens een principieel standpunt in te nemen. Wat ze niet doen in Hoboken of all places moet zeker verbergen wat ze wel doen in de rest van Vlaanderen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() NVA struikelt over Hezbollah en Hamas, nochtans bewegingen die cruciale actoren van het democratiseringsproces zijn in Palestina en in Libanon. BDW kent duidelijk niets af van het Midden-Oosten!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En btw, Hamas en Hezbollah zijn idd democratisch verkozen partijen, maar hebben beiden een terroristische vleugel. Dus neen bedankt! Ik hoop dat ze bij NVA voet bij stuk houden. Mijn sympathie hebben ze iig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Al Quada is duidelijk terroristisch, daar ze hier bij ons terreur plegen tegenover onschuldige burgers. Hezbollah en Hamas voeren alleen een strijd tegen de zionistische schurkenstaten. Persoonlijk heb ik niets tegen Nasrallah, de hamas-leiding of een Ahmadinejad, omdat zij ons Europeanen nooit iets misdaan hebben. Men zou beter zijn peilen richten op de vele splintergroeperingen van Al Quada, die zijn voor ons pas gevaarlijk. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 15 oktober 2006 om 08:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() De vier pinokkio-neuzen en de 'Vlaamse uitzondering' van Bart De Wever
http://www.pvda.be/ Misschien best eens lezen wat de PVDA zelfs daarover te zeggen heeft ![]()
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dewever heeft al een goede tsjevenstreek bedacht... de n-va gaat 'constructieve oppositie' voeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ja dat vind ik nu ook wel, het is gewoon über-logisch.
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Ik verschoot toen ik Mertens hoorde van de PVDA. Ik dacht eerst dat het een Vlaams Belang'er was omdat de manier hoe Mertens het uitlegde me dat deed denken.
Hij schoof plots Dewever in een soort veronderstellende extreem rechtse rol door plots te beginnen over ex nazi august Borms, terwijl dat er niets mee te maken had. Het minste centrum-rechtse of gematigd rechtse standpunt ziet de PVDA meteen als extreem rechts. Nu ik ze meer in de media hoor begrijp ik waarom men ze extreem links noemt. Niemand wil met ze samenwerken omdat ze een extreem programma hebben, ze willen terug naar een Sovjet europa en roepen op tot revolutie met geweld. Hoe dan ook heb ik liever dat mensen die niet wensen te stemmen op het Vlaams Belang, dat die mensen dan op de PVDA stemmen ipv op een traditionele partij. De stemmen van de PVDA worden samen met die van het Vlaams Belang opgeslorpt in een cordon waardoor sommige partijen gaan inzien dat samenwerking met het Vlaams Belang niet anders kan. Waarom zij ? Omdat zij een beslissendere rol spelen dan de PVDA en hebben 10 zetels. Nu zien de mensen zelf hoe de politiek correcte politiekers van de traiditionele partijen het doen in Hoboken. Er is nog niet eens een coalitie of er is al ruzie ![]() 41% zoals in Hoboken is misshien geen absolute meerderheid, maar het is wel een duidelijk signaal van zijn bevolking. Als één partij de moeite doet kan het Cordon echt wel doorbroken worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Over de rest moet ge nog eens goed nadenken en wat minder naar de propagandastaffel van het Blok luisteren. Laatst gewijzigd door Brugge Veilig en Leefbaar : 16 oktober 2006 om 09:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Tja, wie een gat graaft voor een ander...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu, ik als Hobokenaar stel me daar toch een aantal vragen bij...
In welke mate is Hoboken een stuurloos schip? Het hangt ervan af welke wijk je onder de loep neemt. Daar waar ik woon (in de buurt van het Schoonselhof) is er geen enkel probleem. Ga je echter meer en meer richting Kiel of St. Bernardsesteenweg, kom je inderdaad een aantal probleemfactoren tegen. Gaat de PVDa die problemen oplossen? Gezien ze extreem-links zijn, heb ik daar sterk m'n twijfels bij... Men moet met concrete voorstellen bovenkomen, praten met de bevolking (zowel autochtoon als allochtoon) en men moet iets gaan doen in Hoboken. Zeggen dat Hoboken een stuurloos schip en verder niks doen, zal de zaak niet vooruit helpen. Wat zal het in realiteit worden? Dat Hoboken na zes jaar nog geen greintje verbeterd is, dat de problemen nog steeds woekeren en erger worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |