![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
ze maken de straten SPECIAAL SMALLER VOOR DE WAGENS!!! En de werken zijn bezig BUITEN DE RING, in de "rustige" straten. Ze doen NIETS AAN DE VERKEERSSITUATIE, ze maken het enkel erger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Kzou er ni van verschieten mocht zoiets ook eens gebeuren hier, als ge als Mecheleir voor de zoveelste keer 1u onderweg bent om 3km te rijden van N->Z. Als alle NIET-Mechelaars nu eens in hun eigen stad zouden werken, dan zou er voor ons minder stress en meer werk zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Vreemdeling
|
![]() aah, en ik zou alle randdebielen willen danken die voor het corrupt partijkartel van Somers hebben gekozen.
Bovenop mijn gewoon belastingen, waar de gemeentebelasting al in wordt verrekend, kreeg ik vandaag een dreigbrief onder het mom van "gemeentebelasting" in de bus. Weeral 70euro dat die papzakken kunnen geven aan de allochtonen die zich toch niet aanpassen, of om nieuwe BETALENDE PARKINGGEBOUWEN te bouwen. SOMERS, TROP = TEVEEL. De gevolgen zult ge wel ondervinden, net zoals uw schepenen die hiermede voor verantwoordelijk zijn. Tzal gedaan zijn met grote praat te verkopen op den televies over hoe goed da gij nen "echte Mechelaar" bent. Nen dikke (letterlijk) zakkenvuller. Laatst gewijzigd door Urban : 18 oktober 2006 om 17:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat het VB er amper vooruitgaat vind ik héél veel betekenend!
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Moest het corrupt zijn zou Somers wel zwaar afgestraft geweest zijn wat dus duidelijk niet is!
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Men moet niet zo boos worden op de "trol" van mechelen. Bartje heeft heel andere zaken aan zijn hoofd. De olympische spelen van 2016 naar den belziek krijgen. Kunt er zeker van zijn dat hij voor deze mogelijke gelegenheid al een speech aan het voorbereiden is. Ge zult eens zien hoe schoon hij dat zal doen, in een nieuw maatpakske en met nen tutter zal hij die spelen voor geopend verklaren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
alles behalve democratisch, naar mijn gevoel! Laatst gewijzigd door andev : 18 oktober 2006 om 19:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat men veel filles kan vermijden door het openbaarvervoer te gebruiken, wel daar heb je ook weer gelijk in. Maar dat er de één of andere keer een idioot komt die iemand de kop inslaagt omdat deze toevallige volgens hem niet snel genoeg aanschijft in de fille zal jij toch ook moeten aanvaarden. Ik las vandaag nog dat er een man was die zijn kruisboog heeft afgeschoten op een auto enkel omdat deze hem zou gehinderd hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Burgemeester
|
![]() de mensen en zijn grenzen, we zullen moeten leren leven met al die stresserende prikkels, weinig aan te doen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Burgemeester
|
![]() Beetje ongelukkige uitspraak, een 'stupiditeit' zou Onkelinx zeggen
![]() Langs de andere kant, initiatieven om mensen dichter bij hun werk te laten wonen zouden niet slecht zijn. En bedrijven spreiden ook, niet allemaal per se in Brussel of Mechelen of... In Nederland is er sprake geweest (enkele maanden geleden) van een voorstel in die richting. Initiatieven om het mensen makkelijker te maken te verhuizen dichter bij hun job. Spaart je een heel pak geld ook (vervoer), dat op die manier niet meer naar 'de Staat' gaat ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Was 4/10 Mechelaren al niet van allochtone afkomst? Om trots op te zijn...(dat stemresultaat) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Burgemeester
|
![]() misschien toch maar meer openbaar vervoer, er zijn 2 treinstations in Mechelen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Stop toch met je zever, man en blijf bij het item.