![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Mannekes;jullie spreken over skinheads in de eerste plaats.Das een ras apart.
Ik heb het ook niet zo voor die mannen en ik keur het niet goed dat ze zomaar zonder enige goeie reden iemand in elkaar rammen. Maar dit gaan vergelijken met het vb?Onzin natuurlijk.Wij hebben hier niets mee te maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() In frankrijk worden er iedere dag minstens nog 100 wagens in brand gestoken en nog maar te zwijgen van al de rest.
Wij hebben hier gelukkig nog geen banlieu. Dus wat zou er erger zijn?Dat of die kleine reeks in duitsland?Beiden zijn idd niet goed te keuren maar de verschillen zijn enorm. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Is niet zozeer van links dat de mensen bang hebben, maar van hun verhalen. Kunnen de gruwelijkste zaken uit hun teen zuigen en als men dat dan leest laat op de avond, gaan er wel sommige is onder hun bed kijken. Dus lieve mensen stop met die gruwelverhalen en bewijs dat ge lief bent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() Ik had zo de indruk dat de aandrager van dit onderwerp enigszins in de war is.
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Staatssecretaris
|
![]() Als je niets te zeggen hebt hoef je niet in te gaan op de post.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb al duidelijk gemaakt dat ik het niet goedkeur wat er in duitsland gebeurt wel dat hetgeen in frankrijk nog dagelijks gebeurt veel keren erger is. Ik zou het graag eens zien dat jij bv de dag ervoor je nieuwe wagen bent weesten halen van bv minimun 15000 duizend euro en dat ze deze dan de dag nadien in de fik steken en men de daders sowieso niet vind en jij een andere wagen mag kopen.Als je rijk bent is dat geen probleem maar mensen zoals mij en de meeste mensen zou dat een financiele ramp zijn. Dus zo;materiele schade kan dus allemaal geen kwaad.lol. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() U hebt gezegd "het stond in de morgen" of niet. Als u geschokt bent door die 352 gewonden in Duitsland. bent u dan ook geschokt door de gewonden agenten in Frankrijk en door het feit dat zij worden belaagd door allochtonen bende's. Of gaat u hier weer dat is het buitenland. is Duitsland ook. En voor ik het vergeet, bedankt voor de tip wat betreft dat lezen zal me inschrijven voor een cursus "lezen van de morgen" in één van de " rode volkshuizen". Tussen ons gezegd en gezwegen, zijn die gratis?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er gebeuren wel altijd zaken waar de politie het slachtoffer van word maar in frankrijk is het er levensgevaarlijk.Mensen staan er ook niet bij stil dat die mensen ook kinderen hebben. Hard optreden is de boodschap en al degene die er bij betrokken zijn meteen de vlieger op,geen compassie meer mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Voor mij gaat het er in eerste instantie om dat schandalig is dat de kapitalistische evolutie door extreem rechts in Duitsland als gevolg heeft dat de buitenlanders als zwart schaap worden gebruikt. Overigens is er op dit forum ergens een topic aan het lopen over het geweld in de banlieus. Ik ga daar toch ook niet gaan beginnen zagen dat ze maar eens naar Duitsland moeten kijken. Dat is destructief en zo kom je nergens. Mvg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Maar dat terzijde. Het valt mij op dat zij die bij allochtoon staan te roepen :"Opsluiten en de sleutel weg gooien" " die moslims zijn allemaal hetzelfde" "ze kunnen niet hard genoeg gestraft worden" "dat gespuis".... Nu dezelfden zijn die oproepen niet te veralgemenen en hier komen stellen hoe erg allochtoon geweld wel niet is. Hier blijven ondanks de 8000 incidenten en meer dan 300 woorden de krachtwoorden als uitschot en parasieten uit. Verrassend op zijn minst. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Terwijl u in de thread over de allochtonen in Frankrijk toch wat duidelijker veroordeeld. Citaat:
MVG Laatst gewijzigd door Kay_ : 18 oktober 2006 om 19:50. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Die moffen toch...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Die Franse agenten hebben niet de kans om na te denken, als je aangevallen wordt door een overmacht, moet je handelen en niet denken. En ja, die allochtoontjes zijn crapuul. Het enige verschil dat ik tussen hen en extreem rechts crapuul maak, is dat extreem rechts crapuul hun eigen land "onveilig" maakt, terwijl de allochtoontjes andermans land kapot maken. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Moet er geen zand zijn? http://archiv.tagesspiegel.de/archiv...06/2842044.asp Forderung nach Bürgerwehr gegen rechts Politik von Zunahme der Delikte aufgeschreckt
![]() |
![]() |
#36 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister
|
![]() Starken, dat is geen gebazel, dat is Duits.
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan moet je nu al een zombie zijn met de tientallen slachtoffers van crimimeel geweld elke dag. (Maar ja in de criminaliteitsstatistieken nemen allochtonen een prominente plaats in. Dat feit alleen al, is genoeg om de 'slagen en verwondingen' te minimaliseren tot akkefietjes. Volgens de progressieve new-speach is een mep op je hoofd door een neonazi 1.000.000 keer pijnlijker dan een mep op je hoofd door een allochtone crimineel ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik heb 'm. |
|
![]() |
![]() |