Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2006
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006.

Discussietools
Oud 18 oktober 2006, 19:37   #21
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Verkiezingen zijn meer dan alleen maar antwerpen.
We zijn over de gehele lijn fors gestegen.
Maar overal terug de oppositie in hé, zoals het hoort!!!

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline  
Oud 18 oktober 2006, 19:39   #22
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Maar overal terug de oppositie in hé, zoals het hoort!!!
Dat jij het normaal vind dat een partij die is afgegaan als een gieter deze nog mag meebesturen verwondert mij niet.De kiezer beslist zeggen ze altijd,lol.De kiezer heeft de vld al meermaals zwaar afgestraft en nog steeds doet de vld mee.

Ik zou liever hebben dat ze die verkiezingen meteen afschaffen want wat voor nut heeft het nog?
Marlboro is offline  
Oud 18 oktober 2006, 19:55   #23
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
We hebben dat gezien in Antwerpen. 't Heeft 15 jaar geduurd maar het verstand heeft gezegeviert
Hoe het met uw verstand zit weet ik niet, maar IK weet alvast dat de sossen nu al onafgebroken 75 jaar aan het bewind zijn in Antwerpen.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 18 oktober 2006, 20:28   #24
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Dat jij het normaal vind dat een partij die is afgegaan als een gieter deze nog mag meebesturen verwondert mij niet.De kiezer beslist zeggen ze altijd,lol.De kiezer heeft de vld al meermaals zwaar afgestraft en nog steeds doet de vld mee.

Ik zou liever hebben dat ze die verkiezingen meteen afschaffen want wat voor nut heeft het nog?
De VLD zit samen met andere partijen in een meerderheid, een meerderheid waarvoor de bevolking gestemd heeft...
NERGENS heeft het VB de volstrekte meerderheid dus moesten ze zien met anderen samen te werken en aangezien niemand dat wil moeten ze naar de oppositie hé en de mensen weten dat héél duidelijk op voorhand; ze moeten daarvoor dus niet zitten zagen.

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline  
Oud 18 oktober 2006, 21:50   #25
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT Bekijk bericht
maak u geen maar geen illusies. Het VB is geen doel op zich maar een middel. Alles gaat in de goede richting.
Alles slaagt gewoon dik tegen ja en ge weet het maar al te goed! Maar tis wel merkwaardig toch ééne positivio tussen de negativo's aan te treffen. Teveel linkse invloeden de laatste tijd?
Oud 18 oktober 2006, 21:52   #26
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Hoe het met uw verstand zit weet ik niet, maar IK weet alvast dat de sossen nu al onafgebroken 75 jaar aan het bewind zijn in Antwerpen.
En al die tijd is Antwerpen DE stad van jullie ozo begeerde vlaanderen.

Just face it, vlaanderen zal altijd tot aan onze knieëen rijken
Oud 18 oktober 2006, 21:59   #27
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Want het VB is tegen mensen met een andere kleur.
Ze hebben nochtans twee kandidaten met een andere kleur. Eén is afkomstig uit Indonesië, de andere uit Sri Lanka. Fauzaya anderzijds mag in Antwerpen geen schepen worden.
Stefanie is offline  
Oud 18 oktober 2006, 22:04   #28
Starkan
Staatssecretaris

Starkan's schermafbeelding

Standaard

Er heeft nooit iemand gezegd dat er op naïviteit een kleur stond.
Starkan is offline  
Oud 18 oktober 2006, 22:31   #29
schaduwrijk
Burgemeester

schaduwrijk's schermafbeelding

Standaard

2 uitzonderingen die de regel bevestigen
schaduwrijk is offline  
Oud 19 oktober 2006, 00:10   #30
DenDane
Provinciaal Gedeputeerde

DenDane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
gelukkig komt dementie ook met de jaren...
Gelukkig is dit maar bij een heel klein groepje van de bevolking.
Een percentage dat men kan vergelijken met bevoorbeeld de huidige Groen / PVDA / BUB stemmers
Maar in tegenstelling tot dementie, komt "wijsheid met de jaren" veel meer voor, zoals bij elke verkiezingen, waar men ziet, dat er meer en meer mensen voor het VB stemmen
DenDane is offline  
Oud 19 oktober 2006, 00:40   #31
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Khonnor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

het ideale bewijs dat voor vbers enkel de dictatuur van de grootste geldt

hoewel ze eigenlijk bijna nergens de grootste zijn

het gaat er bij hen nog altijd niet in dat om een meerderheid te vormen je nog altijd met twee of drie moet zijn

en als niemand met hen wilt samenwerken, tja... wiens fout is dat?

en dan maar zagen over democratie... *zucht*

Calimero!!
Oud 19 oktober 2006, 06:18   #32
Dave Brocatus
Parlementsvoorzitter

Dave Brocatus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PAJOT Bekijk bericht
Zoals je kan merken : Van in de kleuterschool trachten ze de kinderen al te beïnvloeden met zo'n leugens en halve waarheden.
"Het Vlaams Belang is tegen mensen van een andere kleur".

Foei ! Dat zijn allemaal stoute mijnheren zeg.

Weet iemand in hoever dat blaadje in scholen gebruikt wordt ?
Op de scholen waar ik sta, kunnen kinderen er vrijblijvend een abonnement opnemen (een beetje te vergelijken met Zonneland). De prenten die er in staan werden vorig jaar tijdens mijn lessen wel eens gebruikt bij het maken van collages.
Oud 19 oktober 2006, 06:25   #33
Dave Brocatus
Parlementsvoorzitter

Dave Brocatus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Wat willen ze dat we onze kinderen aanleren? Dat ons volk belangrijker is dan een ander volk? Moet ik mijn kinderen leren dat het ubermenshen zijn?

Het VB is tegen gekleurde mensen!
Zeggen dat Vlaams Belang tegen gekleurde mensen is, is hetzelfde als zeggen dat SP.A een dievenpartij is.
Oud 19 oktober 2006, 09:32   #34
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar in tegenstelling tot dementie, komt "wijsheid met de jaren" veel meer voor, zoals bij elke verkiezingen, waar men ziet, dat er meer en meer mensen voor het VB stemmen
Churchill heeft ooit iets gezegd in de aard van: wie jong is en niet links heeft geen hart, wie ouder is en niet rechts heeft geen verstand.

(het zijn niet de correcte woorden, maar lijkt erop).

Dat belooft dus met de vergrijzing!
circe is offline  
Oud 19 oktober 2006, 10:03   #35
Nicolas
Burgemeester

Nicolas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DenDane Bekijk bericht
Gelukkig is dit maar bij een heel klein groepje van de bevolking.
Een percentage dat men kan vergelijken met bevoorbeeld de huidige Groen / PVDA / BUB stemmers
Ik vergelijk de opkomst en succes van VB met de teloorgang van onze eetcultuur

onze eetcultuur is afgegleden naar een McDonalds cultuur
snelle hapklare maaltijden die ongezond zijn voor de mensen, het zijn de sociaal zwakkeren die het meest het slachtoffer zijn van deze hapklare cultuur, het zijn de sociaal zwakkeren die het makkelijkst te manipuleren zijn

VB geeft hapklare antwoorden maar ten koste van de gezondheid, geluk van de mensen, het zijn de sociaal zwakkeren die het makkelijkst zijn te manipuleren ...
Nicolas is offline  
Oud 19 oktober 2006, 10:07   #36
Nicolas
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dave Brocatus Bekijk bericht
Zeggen dat Vlaams Belang tegen gekleurde mensen is, is hetzelfde als zeggen dat SP.A een dievenpartij is.

ok, ze zijn niet tegen gekleurde mensen

maar ze hebben wel enorm veel vooroordelen ten opzichte van mensen die anders zijn
maar ze creeëren wel een sfeer van rascisme door de wijze ze over mensen met buitenlandse oorsprong praten
Nicolas is offline  
Oud 19 oktober 2006, 10:10   #37
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nicolas Bekijk bericht

onze eetcultuur is afgegleden naar een McDonalds cultuur
snelle hapklare maaltijden die ongezond zijn voor de mensen, het zijn de sociaal zwakkeren die het meest het slachtoffer zijn van deze hapklare cultuur, het zijn de sociaal zwakkeren die het makkelijkst te manipuleren zijn

VB geeft hapklare antwoorden maar ten koste van de gezondheid, geluk van de mensen, het zijn de sociaal zwakkeren die het makkelijkst zijn te manipuleren ...
en gij gelooft dat... volgens mij heb je het hier over de uitkeringsgevers, de Spallochtonen met name.

Het VB wenst van de allochtonen dat ze zelf een aanpassing moeten maken, de patrick wil enkel hun stemmen in ruil voor dop.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 19 oktober 2006 om 10:12.
circe is offline  
Oud 19 oktober 2006, 10:22   #38
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nicolas Bekijk bericht

Als dat al zo zou zijn (quod non) dan moet ik toch doen opmerken dat we nog nooit in de geschiedenis van de mensheid zoveel gediversifieerde, verse en gezonde dingen hebben gegeten.
Evenwel zitten we wegens overdaad nu met een ongezonde obese bevolking.
Het is zo'n beetje als bij de sossen.
Zij waren het die onze sukkelaars een eeuw geleden uit de sociale stront hebben gehaald....
Nu zitten we dank zij diezelfde sossen met een meer dan ongezonde werkloosheidscultuur.Om maar over de "weg met ons"-kultuur te zwijgen.
Oud 19 oktober 2006, 10:52   #39
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

[quote=Fieseler;2093671]
Citaat:

Als dat al zo zou zijn (quod non) dan moet ik toch doen opmerken dat we nog nooit in de geschiedenis van de mensheid zoveel gediversifieerde, verse en gezonde dingen hebben gegeten.
Evenwel zitten we wegens overdaad nu met een ongezonde obese bevolking.
Het is zo'n beetje als bij de sossen.
Zij waren het die onze sukkelaars een eeuw geleden uit de sociale stront hebben gehaald....
Nu zitten we dank zij diezelfde sossen met een meer dan ongezonde werkloosheidscultuur.Om maar over de "weg met ons"-kultuur te zwijgen.
Was Daems ook nen sos?
fernand is offline  
Oud 19 oktober 2006, 10:59   #40
Nicolas
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
en gij gelooft dat... volgens mij heb je het hier over de uitkeringsgevers, de Spallochtonen met name.

Het VB wenst van de allochtonen dat ze zelf een aanpassing moeten maken, de patrick wil enkel hun stemmen in ruil voor dop.
voor velen is onze maatschappij veel te complex geworden.
we hebben veel minder vat op ons leven dan vroeger, we worden veel meer gestuurd. alles wordt zo onpersoonlijk : het menselijk contact verdwijnt in ons dagelijks leven, de postbodes krijgen een strak schema dus geen tijd voor persoonlijk contact; de loketten in banken en bij de administratie verdwijnen, alles via computer; onze privacy verliezen we, we gaan op reis en alle persoonlijke gegevens worden zomaar ten toongespreid;
onze consumptiemaatschappij ten top is dat wij als oorspronkelijke consumenten nu ook een handelsproduct zijn geworden. Er wordt selectief op ons ingespeeld doordat ze alles weten over onze aankopen, dit omdat we allerlei "kaarten" gebruiken zoals "happy days kaart", een kaart die een link legt tussen aankopen carrefour - shell - fortisbank - enz

hoe lager op de sociale ladder, hoe minder vat je nog hebt op de wereld rondom jou
deze groep wordt enorm gemanipuleerd door VB

Nicolas is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be