Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2006
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006.

Discussietools
Oud 19 oktober 2006, 17:15   #61
schaduwrijk
Burgemeester

schaduwrijk's schermafbeelding

Standaard

ik ben slecht vandaag, maar de VB'ers moeten toch eens beseffen dat zij begonnen zijn met een haat te spuwen, en als mensen met een zelfde haat reageren (en pas op, dat is niet echt mijn stijl) worden deze overdonderd met beschuldigen van haat...
schaduwrijk is offline  
Oud 19 oktober 2006, 17:16   #62
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Khonnor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlboro Bekijk bericht
Voor extreem linkse rioolratten als gij is alles racistisch.Tot wanneer het omgekeerde gebeurt,dan keuren jullie het allemaal goed,is er opeens niets meer racistisch aan.Racisme bestaat ook langs de andere kant maar je bent te dom om dat te beseffen.

Waar zou ik racistische praat verkopen,zeg het mij eens?Ik ben echt benieuwd nu.Weet je wel wat racisme inhoud,ik denk het niet.

Je zegt daar zoiets van dergelijke idioten;ik zeg dat van steveke alles gratis ook en ons freyake natuurlijk niet vergeten,vandelanotte,verhofstadt en nog tal van andere randdebielen.En groen is een sekte.

Geen argumenten meer?Daarmee dat jij niet reageerde op mij post over bv die wetten die ze speciaal en express gewijzigd hebben om ons zo te pakken?Maar das natuurlijk allemaal normaal niewaar?lol.

Kruipt in uw hol man daar waar ge thuis hoort.
ik ben tegen alle vormen van racisme, punt...

en ik ben tegen alle vormen van extremisme, punt...

en ja, ik haat de haatdragende en aggressieve toon van het vb

het vb is geen politiek partij

ze hebben geen programma

ze hebben geen competente figuren

het enige wat ze doen is het opruien van het vol middels populistische praat

ik weet maar al te goed wat racisme inhoudt... en welke vormen het kan aannemen.

tenslotte nog dit, vandelanotte een randdebiel noemen is een even grote debiliteit als philip de winter een aangenaam mens te noemen

niet dus...

nogmaals, doe gerust je ding, aan mij om je neer te sabelen...
Oud 19 oktober 2006, 17:20   #63
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schaduwrijk Bekijk bericht
ik ben slecht vandaag, maar de VB'ers moeten toch eens beseffen dat zij begonnen zijn met een haat te spuwen, en als mensen met een zelfde haat reageren (en pas op, dat is niet echt mijn stijl) worden deze overdonderd met beschuldigen van haat...
beste schaduwrijk

jij bent best wel een sympathieke kerel

mijn schrijfstijl is misschien niet altijd even fijnbesnaard, maar ik weiger het vb te behandelen als een normale, aanename partij

keiharde taal... keiharde waarheden omtrent het vb... daar draait het om

de democratie is mij te heilig om ze te laten verknallen door een bende poujadisten die niet beter zijn dan wat ze hun extreem linkse tegenstanders verwijten

trouwens, op argumentsloze postjes ga ik niet met argumenten antwoorden...

enkel een vorm van minachting is hier op zijn plaats
Oud 19 oktober 2006, 17:29   #64
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

[quote]
[quote=Khonnor;2094636]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
dan mag jij me eens uitleggen waarom men op europees niveau geen problemen had met de gevolgde procedure?

zo erg zelfs dat het vb ervan afzag om het op europees niveau te brengen om zichzelf een afgang te besparen
De procedure was perfect...
De muilkorving van de oppositie werd op een chirurgisch precieze wijze uitgevoerd...
Uw welgemeende proficiat moet gaan naar "de zorg", "the skill", de "sang froid" waarmee het apparaat deze politieke moord heeft uitgevoerd maar heeft niks te maken met de grond van de zaak.

Citaat:
en ja, ze waren schuldig

het arrest zelf geeft voldoende voorbeelden die in elk normaal land als aanzetten tot vreemdelingenhaat zouden worden bestempeld...
Ja? Als dat zo zou zijn waarom is de wet dan meermaals aangepast?

Citaat:
och ja, en natuurlijk waren alle juristen die het wel met het proces eens waren niet objectief in jouw ogen...
niemand die het niet met het vb eens is is in jullie ogen objectief...
ik hou er niet echt van dat er iemand door mijn ogen kijkt...soms vind ik het evenwel prettig als er een heel bijzonder iemand eens diep in kijkt (maar dat is voor een andere topic)...wegens voor de hand liggende redenen behoor jij niet tot de schare uitverkorenen die hiervoor in aanmerking komen...

Citaat:
dit is de dictatuur van extreem rechts... "wij hebben gelijk, de rest moet zijn klep houden"
ik denk dat uw leuze er een is van elke dictatuur...en wie je nu bedoelt met extreem-rechts is mij "in mijn ogen" volledig vreemd...

Citaat:
wat zei gerolf ananas ook weer... "de namen van de rechters staan in mijn geheugen gegrift. we zullen ze wel pakken eens wij aan de macht zijn."
Geachte Heer Khonnor: mag ik jou met aandrang verzoeken om wanneer je iemand wil citeren dat dan 100% korrekt te doen?
Het zou bijgevolg ook het gewicht van uw tussenkomsten ten goede komen.
BTW Gerolf heeft iets héél anders gezegd...

Citaat:
mooi voorbeeldje van het hooliganisme dat welig tiert bij het vb... bende aggresievelingen
Denk je niet dat het futiele van jouw dolle poging tot beledigen "an zich" reeds een voldoende bewijs is van het tegendeel?
Oud 19 oktober 2006, 17:31   #65
schaduwrijk
Burgemeester

Standaard

ik denk altijd, we kunnen het rustig uitpraten, het gezond verstand gaat wel zegevieren: maar sommige VB's hier op het forum zijn er net altijd te snel bij met vuil sossen, moslimvrienden en de rest van den blablabla
schaduwrijk is offline  
Oud 19 oktober 2006, 17:38   #66
Starkan
Staatssecretaris

Starkan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De bedreiging ging als volgt:

"De namen van de juridische hoofdrolspelers staan in mijn geheugen gegrift. Ze zijn gewaarschuwd voor de rest van hun carrière."

te vervolledigen met het volgende:

Op een vorig Blok-congres weerklonk het "Galgenlied" van dichter Karel Vertommen, met daarin de zinsnede "Het volk stond zwijgzaam opeengehoopt, drie rechters werden opgeknoopt". Het "Galgenlied" werd geïllustreerd met beelden van Verhofstadt, Leman en de Gentse rechter van het Hof van Beroep.

Laatst gewijzigd door Starkan : 19 oktober 2006 om 17:38.
Starkan is offline  
Oud 19 oktober 2006, 17:38   #67
Fieseler

Standaard

Citaat:
Beste Schaduwrijk,
Ik heb in opperste verbazing nota genomen van uw posting.
Moest U mij op één of andere wijze in deze topic of in andere tussenkomsten kunnen betrappen op scheldproza, haatspuwerij of schrijfsels met een beledigend karakter dan ben ik zo vrij U hiermede te verzoeken één dezer errata te willen produceren.
Desgevallend zal ik hier openlijk op dit forum U of het desbetreffende target mijn welgemeende excuses aanbieden.

Met Vlaams Nationalistische Groet,

Fieseler
Oud 19 oktober 2006, 17:40   #68
Fieseler

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starkan Bekijk bericht
De bedreiging ging als volgt:

"De namen van de juridische hoofdrolspelers staan in mijn geheugen gegrift. Ze zijn gewaarschuwd voor de rest van hun carrière."

te vervolledigen met het volgende:

Op een vorig Blok-congres weerklonk het "Galgenlied" van dichter Karel Vertommen, met daarin de zinsnede "Het volk stond zwijgzaam opeengehoopt, drie rechters werden opgeknoopt". Het "Galgenlied" werd geïllustreerd met beelden van Verhofstadt, Leman en de Gentse rechter van het Hof van Beroep.
Yep...
Oud 19 oktober 2006, 17:45   #69
Starkan
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Yep...
Eerlijk, sympathiek komt dat toch niet over
Oud 19 oktober 2006, 17:48   #70
schaduwrijk
Burgemeester

Standaard

daar is akte van genomen beste fieseler
schaduwrijk is offline  
Oud 19 oktober 2006, 17:56   #71
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Churchill heeft ooit iets gezegd in de aard van: wie jong is en niet links heeft geen hart, wie ouder is en niet rechts heeft geen verstand.

(het zijn niet de correcte woorden, maar lijkt erop).

Dat belooft dus met de vergrijzing!
De jeugd blijft dus zitten met een bende rechtse ouwe lui....

griepepedemie, where are thou !
Tavek is offline  
Oud 19 oktober 2006, 18:03   #72
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Geachte Heer Khonnor: mag ik jou met aandrang verzoeken om wanneer je iemand wil citeren dat dan 100% korrekt te doen?
Het zou bijgevolg ook het gewicht van uw tussenkomsten ten goede komen.
Beste heer fieseler

kan jij me dan eens uitleggen wat het verschil is tussen

a) Gerolf Annemans citaat

b) mijn zogenaamde verdraaiing van zijn woorden

"de namen van de rechters staan in mijn geheugen gegrift. we zullen ze wel pakken eens wij aan de macht zijn."

ik zie het vershil niet

maar goed, ik daag je uit!!
Oud 19 oktober 2006, 18:10   #73
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Standaard

[quote=Fieseler;2094713][quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
1. De procedure was perfect...
De muilkorving van de oppositie werd op een chirurgisch precieze wijze uitgevoerd...
Uw welgemeende proficiat moet gaan naar "de zorg", "the skill", de "sang froid" waarmee het apparaat deze politieke moord heeft uitgevoerd maar heeft niks te maken met de grond van de zaak.

2. Ja? Als dat zo zou zijn waarom is de wet dan meermaals aangepast?

3. ik hou er niet echt van dat er iemand door mijn ogen kijkt...soms vind ik het evenwel prettig als er een heel bijzonder iemand eens diep in kijkt (maar dat is voor een andere topic)...wegens voor de hand liggende redenen behoor jij niet tot de schare uitverkorenen die hiervoor in aanmerking komen...

4. ik denk dat uw leuze er een is van elke dictatuur...en wie je nu bedoelt met extreem-rechts is mij "in mijn ogen" volledig vreemd...

5. Denk je niet dat het futiele van jouw dolle poging tot beledigen "an zich" reeds een voldoende bewijs is van het tegendeel?
1. goed, maar europa zag er geen probleem in

2. misschien om de wet aan de realiteit aan te passen
net zoals men nu de wet wilt aanpassen om extremistische organisaties te verbieden

ik hoor het vb al luidop schreeuwen: "ze willen ons pakken!"

geven ze daarme impliciet toe dat ze te extremistisch zijn?`

nogmaals, iedereen heeft zich aan de wet te houden... als het vb dit doet zie ik geen probleem

3. wat een hoop bullshit, beste fieseler

uit jouw quote lees ik dat je iedereen die het proces tegen het vb wel goed geargumenteerd vond niet objectief vindt

de enige waarheid voor jou is wat het vb je voorspiegelt

4. ik denk dat je maar al te goed weet wat ik bedoel

de enige waarheid voor het vb is de eigen waarheid

al wat verkondigd wordt door de andere partijen wordt bestempeld als onwaarheid en leugens...

erger nog, ze dringen hun eigen waarheid ook op aan iedereen

en wie niet meegaat is een linkiewinkie, een naieveling, een poco, etc...

5. waar beledig ik hier?

ik noem een bepaalde partij een bende poujadistische idioten

als jij je daardoor aangesproken voelt, is dat jouw probleem niet het mijne
Oud 19 oktober 2006, 18:27   #74
Fieseler

Standaard

Citaat:
Eerlijk, sympathiek komt dat toch niet over
Eerlijk?
Ik vind dit een staaltje van opperste eerlijkheid...
Gerolf heeft hier publiekeljk zijn emoties ten toon gespreid die hij heeft gehad op het ogenblik dat een bende politiek benoemden vrouwe justitia hebben helpen verkrachten...

Sympathiek?
Ik vind iemand die eerlijk is nogal dikwijls sympathiek...maar voor de rechters die aan deze politieke moordpoging hebben deelgenomen moet dat niet echt als hoempapa in de oren geklonken hebben...
Oud 19 oktober 2006, 18:28   #75
Fieseler

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
Beste heer fieseler

kan jij me dan eens uitleggen wat het verschil is tussen

a) Gerolf Annemans citaat

b) mijn zogenaamde verdraaiing van zijn woorden

"de namen van de rechters staan in mijn geheugen gegrift. we zullen ze wel pakken eens wij aan de macht zijn."

ik zie het vershil niet

maar goed, ik daag je uit!!

ci·taat (het ~, citaten) 1 passage die letterlijk uit een andere bron wordt overgenomen => aanhaling, allegatie, quotatie, quote

Laatst gewijzigd door Fieseler : 19 oktober 2006 om 18:29.
Fieseler is offline  
Oud 19 oktober 2006, 18:30   #76
Fieseler

Standaard

Citaat:
daar is akte van genomen beste fieseler
at your service bro...
Oud 19 oktober 2006, 18:36   #77
Starkan
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Eerlijk?
Ik vind dit een staaltje van opperste eerlijkheid...
Gerolf heeft hier publiekeljk zijn emoties ten toon gespreid die hij heeft gehad op het ogenblik dat een bende politiek benoemden vrouwe justitia hebben helpen verkrachten...
Mijn opmerking 'Eerlijk' ging was op mezelf gericht. Dat ik, eerlijk waar, dat geen sympathieke tekst vind.
'Eerlijk' is een begrip dat ik nog maar zelden geassocieerd heb met het VB.

Als ik iemand niet graag heb ga ik daarom nog niet zo'n galgenlied zingen, of bedreigingen uiten.
Vind dat een wat macabere houding. Misschien wel kenmerkend voor die partij.
Oud 19 oktober 2006, 18:39   #78
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
ci·taat (het ~, citaten) 1 passage die letterlijk uit een andere bron wordt overgenomen => aanhaling, allegatie, quotatie, quote
jongen

begin niet te zeiken

leg mij het verschil tussen de twee uit en stop met onnozele spelletjes te spelen...

het is duidelijk dat jij een vb-er bent
Oud 19 oktober 2006, 18:43   #79
Fieseler

Standaard

[quote]
Citaat:
Mijn opmerking 'Eerlijk' ging was op mezelf gericht. Dat ik, eerlijk waar, dat geen sympathieke tekst vind.
'Eerlijk' is een begrip dat ik nog maar zelden geassocieerd heb met het VB.
Lees er dan eens het programma van het VB op na

Citaat:
Als ik iemand niet graag heb ga ik daarom nog niet zo'n galgenlied zingen, of bedreigingen uiten.
Vind dat een wat macabere houding. Misschien wel kenmerkend voor die partij.
Ik ook niet hoor...
Maar als iemand U (en een miljoen andere mensen) uw democratische rechten wil afpakken...hola pola...
Oud 19 oktober 2006, 18:44   #80
cor
Minister

Standaard

""VOOR EEN STAAT ZONDER HAAT""

Voor het vlaams-nationalistische vb zou dit zijn:
"VOOR EEN HAAT ZONDER STAAT"
cor is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be