![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Parlementslid
|
![]() Er zal geen kat aanwezig zijn. Wat wilt ge ook met een organisatie met maximum misschien 5 man.
De naam alleen al is hilarisch. toch niet om serieus te nemen ![]()
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Revolutie : 20 oktober 2006 om 16:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ge vind uzelf efficienter op dat gebied? Efficient op zijn Duits?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Parlementslid
|
![]() Ik vind het enkel lachwekkend
![]() |
#64 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() Vraag eens aan die duivelsaanbiddende skinheads of ze hem op hun affiche willen zetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Burger
|
![]() Als professionele genealoge ( stamboomkundige) kan ik je vertellen dat
ik dagelijks ondervind dat die vermening en de verbastering waarover u hebt nogal meevalt Het grootste aantal stambomen kan men maken tot 1600 - 1500 zonder dat er één vreemde naam in voorkomt . En als men dan een enkele keer in 12 generaties een vreemde naam tegenkomt kan men moeilijk van een verbastering spreken . De meeste banden hebben we nog met Amerika toen in 1850 de hongersnoden en armoede toesloeg zodat ruim een half miljoen Vlamingen naar Amerika en Canada zijn geemigreerd |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Staatssecretaris
|
![]() worden zij ook gesponsord door de nationale loterij ???
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#71 |
Schepen
|
![]() Ik heb deze draad met veel plezier doorgelezen.
![]() Ik ben het er trouwens niet mee eens dat je dit zomaar "grappig" moet vinden en je er niks van aan moet trekken. Niet dat ik vind dat we er als bloedhonden op moeten springen en er aanklachten tegen gaan indienen of zo, maar zo'n "splintergroepjes" mogen toch op zijn minst best gescreend worden, denk ik. Net zoals je mogelijke moslimterroristen of linkse extremisten laat screenen. Ik maak daar geen verschil tussen. De staatsveiligheid ook niet, denk ik. Getuige de processen tegen de ALF, tegen Nisar Trabelsi en de GMIC, en recent het geval "BBET" dat waarschijnlijk nog wel zal uitmonden in een proces. Als iedereen nu eens in gelijke mate afstand zou nemen van dat soort groepjes hé, dan zou onze samenleving er al een pak beter voor staan. (Want ja, ik stem dan misschien links, maar ik denk niet dat ik ooit een hamburgerrestaurant in de fik zou zien steken? ![]() Maar ja, ook in deze draad zie je toch weer dat sommige mensen dit soort van extremisme (dit maal van de "rechterzijde") proberen goed te praten of te minimaliseren... TOT HET TE LAAT IS.
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Nogal vreemd hoe selectief jij leest. Probeer het nog eens. (Wist je dat er destijds nog eens grote commotie is geweest bij het voormalige Agalev, omdat ze ontdekt hadden dat de staatsveiligheid van elk van hun parlementsleden of wat was het ook alweer een dossier had op gesteld? ![]() Maar dat soort van dingen, dat vergeet extreem-rechts natuurlijk snel. Ze denken namelijk dat ze "onrechtvaardig" behandeld worden...
![]() |
![]() |
#75 | |
|
![]() Citaat:
Een paar keetschoppende skinheads, mogen wat mij betreft ook niet verwaarloosd worden, maar ik vraag me af of we hier niet met een kanon naar een mug schieten. Tot nu toe zijn er bij geen enkel skinhead concert doden en en gewonden gevallen, anders stonden de kranten er wel van vol. Ik vraag me trouwens af hoeveel van deze "gevaarlijke", extreem rechtse jongeren er eigenlijk zijn in ons land. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zijn verdraagzaam dus we moeten alles verbieden wat ons niet aanstaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() Sinds wanneer ben jij zo politiek correct?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Vergeet niet dat de ALF ook maar een "hobbyclubje" van een paar links-extremisten was hé, en je hebt gezien wat het resultaat was uiteindelijk. Datzelfde geldt net zo goed voor extreem-rechtse "hobbygroepjes".
"Nee, onze wetenschap is geen illusie. Een illusie zou het zijn te geloven dat wij uit andere bron zouden kunnen krijgen wat zij ons niet geven kan" - Sigmund Freud Laatst gewijzigd door Mamaloe : 21 oktober 2006 om 01:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |