![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ofwel waren ze oneerlijk, ofwel gewelddadig, ofwel achterbaks.... ofwel gedragen ze zich anders als ze alleen met niet-moslims zijn en als er andere moslims bijzijn dan kennen ze de niet moslims niet meer en maken ze hun eigen kliekje, ze luisteren niet naar het gezag waar ze aan onderworpen zijn,...ofwel worden ze agressief als je een slecht woord zegt over de koran of over de islam, .... tja ik heb nog geen goede ervaringen gehad.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Minister
|
![]() Euhm... voor zover ik weet was daar zelfs een oude weduwe bij... ik heb de hele Koran nog niet uit dus 'het fijne' weet ik daar nog niet van.. en was dat heel eenvoudig om voor haar te zorgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
|
![]() geen probleem Jan,.. men weet het niet maar ik heb vleugels en kan vliegen, .. dus geen probleem met vallen voor mij...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Een moskee is geen openbare plaats... Als 70 rij waar ik 50 mag, krijg ik een boete, IK VIND dat ik daar 70 mag... sorry, telt niet, de regels van de weg zeggen 50, en ik moet mij daar aan houden... Als ik in een moskee kom dan ben ik bij die mensen hun geloofsgemeenschap en schik ik mij naar hun regels, anders kom ik er niet, iedereen heeft de keuze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
|
![]() Citaat:
Misschien was dat klein jong meiske wel een weeskind of zo... Ik krijg al tranen in mijn ogen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
|
![]() je weet inderdaad nog niet veel van de islam en de moslims, dat is nu wel duidelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Banneling
|
![]() Hoe blind kun je toch zijn. 14 eeuwen geleden bestond het woord pedofilie niet eens. Zowel moslims als niet-moslims deden het. Pas in de 20-21ste eeuw zijn huwelijken met minderjarigen, in bepaalde werelddelen, maatschappelijk onaanvaardbaar geworden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Minister
|
![]() Jamaar, dat is geen excuus hé. Het is niet omdat er een oude weduwe bij zat dat hij dan maar een kind te pakken mocht nemen ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
|
![]() Citaat:
Als ik in een land kom, dan ben ik bij die mensen hun gemeenschap en schik ik mij naar hun regels, anders kom ik er niet, iedereen heeft de keuze. Akkoord ? Ik heb geen geloof, dus je kan tegen mij niet zeggen "ons" geloof. Oke ? Waarom moet ik respect opbrengen voor mensen die vrouwen duidelijk minderwaardig vinden ? Dat is toch een uiting van onverdraagzaamheid en daar bent U toch tegen. Ik kan daar geen respect voor opbrengen. Nooit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Schepen
|
![]() Liever een open en kritisch programma over de islam dan een of ander totaal niet kritisch programma enkel gemaakt door en voor moslims.
Trouwens wat is het nut van zo'n zender behalve propaganda in de zin van: "niet alle moslims blazen anderen op dus t ligt niet aan de islam!" Zal bovendien enkel leiden tot nog meer segregatie, maar ja wie gelooft nog dat moslims zich aan ons willen aanpassen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Partijlid
|
![]() Nu is Vlaanderen (Europa) nog geen islamitisch land.
Maar als het zo blijft duren zal dat allemaal veranderen. Je ziet hier moslims betogen voor cartoons, oorlog in hun land,etc.............. en hoe dan ??? in brand steken van auto's van onschuldige mensen en vernielen van openbaar goed. Maar zie je ze opkomen voor de juwelier in Lede ???? Barbaarse toestanden van slachtingen van dieren. ![]() Dit moeten wij allemaal toestaan onder de mum van de vrije meningsuiting. De moslimgemeenschap moet zelf hun rotte appels buiten gooien. En zich aanpassen aan de westerse waarden en NIET andersom. Zo niet ,zal er langzaam maar zeker meer en meer mensen gekant zijn tegen de moslimgemeenschap. |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
|
![]() en mochten mannen en vrouwen daar samen binnen ?
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Oesje... off-topic ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
|
![]() Deze draad wordt nog eens een succes, naast de NWO draad...
![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 24 oktober 2006 om 14:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
|
![]() |
![]() |
![]() |