![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wij hebben in het verleden onze aanvaringen al gehad en zullen politiek wel nooit goed overeenkomen... en toch verstrek je me deze info ... ik zou bijna gaan denken dat je van me af wil ![]() om maar te zeggen : bedankt! groetjes, Anna |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]() iemand iets over Italië?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Gouverneur
|
![]() Bedankt, CynicalIce...
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Maar volgens mij moet dat in Zaragoza toch nog meevallen hoor. Het is natuurlijk geen Barcelona of Madrid, maar het lijkt me toch een vrij levendige stad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() ik wens alle uitwijkende VB'ers oprecht veel geluk in het buitenland.
neem gerust nog wat geestesverwanten mee. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
Drie mogenlijkheden om te blijven: 1) Je vindt een werkgever die je visa wil sponsoren. (moet een knelpuntberoep zijn) 2) Je vindt een partner die met je trouwt. 3) Je start een eigen zaak op en sponsort je eigen visa (belangrijk om mensen in dienst te nemen als je die richting uitgaat) Alle drie de opties brengen een berg papierwerk met zich mee en hebben voor en nadelen. Ik ben begonnen met voor iemand te werken, heb daarna een tijdje zelf mijn visa gesponsord en ben nu getrouwd met een amerikaanse. Meer concrete info haal je best bij een immigration attorney. (www.visaamerica.com is er eentje in Sarasota waar ik nog klant was)
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Immigration attorneys zijn een veel betere bron. Het eerste gesprek is meestal gratis. Die mannen kunnen onmiddellijk uw kansen inschatten gebaseerd op uw persoonlijke situatie, en kunnen u ook vertellen hoeveel elke mogelijke manier om binnen te geraken ongeveer gaat kosten.
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Schande dat immigratie geld kost, zeker in een land met zoveel ruimte als de VS.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#33 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 26 oktober 2006 om 06:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Gouverneur
|
![]() En als dat zo is, mag je dan ook je Belgische nationaliteit houden of speel je die dan kwijt?
![]() |
#35 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Lokaal Raadslid
|
![]() ![]() Inderdaad, daar willen we nog eens ons bed voor uitkomen!
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() Neen. Na 5 jaar wettelijk, crimineel-vrij verblijf in de VS kan je de nationaliteit verkrijgen. Maar verplicht is het nooit. Ik ben hier nu al 17 jaar en nog steeds te lui om mijn aanvraag in te dienen. Ik voel me nl. veiliger als reiziger met een Belgische pas.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Schepen
|
![]() Nog ff enkele vraagjes ivm spanje, want ik ben van plan mijn auto mee te pakken naar daar.
- waar aankloppen voor autoverzekering? - is er daar een autokeuring ofzo? - waar spaanse nummerplaat aanvragen? Enja heb je een hele verhuiswagen genomen of de hele familie opgetrommeld om alles te vervoeren. Vliegtuig lijkt me niet echt een optie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |