![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#601 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#602 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#603 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#604 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door carlgustaaf : 26 oktober 2006 om 00:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#605 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Of vallen die oogkleppen niet af en hebt ge nog altijd niet door dat ge voor de kar wordt gespannen van dezelfde mensen die ge ozo verafschuwt : politiekers!
![]() |
![]() |
#606 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ze moeten ook naar jou fluiten! Enkel naar jonge meisjes fluiten is extreem onbeleefd en on-debbie! Trouwens: die jonge meisjes willen al niet van bil, Debbie daarentegen.... ![]() Het weze den Marokkaan gezegd: ook fluiten naar debbie! Anders wordt ze jaloers en kookt haar zure melk weer over! Inch allah! Laatst gewijzigd door ericferemans : 26 oktober 2006 om 00:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#607 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik adviseer u echt van u te laten invriezen na u dood en ik hoop dat ze u binnen een paar millenia terug kunnen doen ontwaken. Wat zal uw kopke wit wegtrekken als ge merkt dat tegen dan ierdereen bruin is en nee daar valt niets tegen te doen dat is nu eenmaal de evolutie en het vooruitzicht van en voor de menselijke soort. Tja moesten we niet evolueren dan liepen we nog rond in een berenvel en met een speer dus begin maar al te bleiten want het VB is zowiezo een maat voor niets. Vlaanderen wordt volledig bruin en hier tegen in gaan is tegen de natuur. Dus dat vlaams gedoe forget it! It will never happen.
![]() |
![]() |
#608 | |
|
![]() Citaat:
Wat gij allemaal durft zeggen op dit rechts forum! VB-heiligen POLITIEKERS noemen? Ze zullen nog kogels in je brievenbus steken, die gasten! Hen betichten van hun zakken te vullen door niets te doen in Brussel? Hen betichten van daar ons geld op te mosen door er prietpraat te vertellen, alleen maar om de mensen te beliegen en daar een vette pré voor op te strijken? Gij zegt daar dingen, man, man toch ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#609 | |
|
![]() Citaat:
iedereen bruin! Dat zal hen gerust stellen de bruinen. De mestkever lievelingskleur! Ik ben blij dat ge niet meer zo fanatiek zijt: ik vreesde efkes voor je leven! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#610 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Feremans en Bazilfunk... twee handen op 1 dikke buik
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#611 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#612 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In elk geval, en dit is een meer persoonlijke mening van mij, maar 9-11 of 11 septeber of hoe ge het wilt noemen heeft niet meer veel met godsdienst te maken volgens mij. Het is makkelijk natuurlijk om de godsdienst kaart te trekken, je weet wel, heeeey moslimfundamentalisten, maar er komt veel meer bij kijken. Nu, je mag lachen met mij zoveel je wilt, interesseert me geen reet, maar volgens mij (en zoveel anderen) zit er meer achter, het is eerder een internationaal machtsspelletje, met als doel ons simpele schapen te controleren (kijk maar eens rond u hoe dit aan't lukken is) en enkelen gewoon nog meer macht te geven. Een eeuwenoud verhaal, maar ik laat me niet vangen. In elk geval, we zijn serieus off-topic aan't gaan hier, ma ik heb geen schrik van moslims. Ik ken er een hoop persoonlijk, en guess what, ge gaat het nooit raden... het zijn mensen als gij en ik. mja, ik heb gemerkt dat Bill Hicks hier plots bekent begint te worden op dit forum (geniale kerel, ben al jaren fan) dus laat me afsluiten met deze: http://www.youtube.com/watch?v=-M2EyCeInBw Laatst gewijzigd door KrisKras : 26 oktober 2006 om 03:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#613 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#614 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() HLN POLL afgesloten.
Citaat:
Laatst gewijzigd door Antoon : 26 oktober 2006 om 09:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#615 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Antoon,
wat tracht je hier mee te bewijzen? dat de gemiddelde hln lezer van dit idee niets moet weten? dat verbaast me nu eens niets en het bewijst ook niets.... geen ene fluit bij de standaard was het resultaat 54% nee - 46% ja... bovendien wordt de vraag nergens gekaderd of van commentaar voorzien ik blijf erbij, zolandg de katholieke, humanistische, protestantse, vrijzinnige, joodse en chakamakaanse godsdienst hun eigen programmaatje krijgen, is de eis van de moslim executieve volledig terecht neemt niet weg dat die programmaatjes, hopeloos verouderd en ouwbollig als ze zijn in hun gedaante van preken voor de eigen kerk, beter zouden worden opgedoekt... K ************************ I'm tired of this back-slapping "Isn't humanity neat?" bullshit. We're a virus with shoes, okay? That's all we are.
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 26 oktober 2006 om 09:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#616 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#617 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dan sticht ik nu dadelijk zelf een godsdienst ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#618 |
Banneling
|
![]() 25.10.2006 12.34u - De moslimexecutieve heeft zendtijd gevraagd bij VRT en RTBf. Het is de bedoeling om met eigen uitzendingen op radio en televisie het imago van de islam en de moslims wat op te poetsen. Bij de VRT wachten ze de officiële aanvraag af alvorens stelling in te nemen.
Dat deden ze intussen wel in “De Wandelgangen”, het ‘duidingsprogramma’ op Radio 1. De journalisten legden hun oor te luister bij de Nederlandse Moslim Omroep (NMO) en brachten een uitermate positief verhaal. Daarin heet het dat zo’n omroep kan bijdragen tot de dialoog en de integratie, en zelfs tot het ontstaan van een zogenaamde ‘Europese islam’, een verdraagzame variant zeg maar van de traditionele islam. Dromen is toegestaan, maar echt kritisch of goed geïnformeerd leek de journalist in kwestie alvast niet. De Nederlandse Moslim Omroep ging in de marge van de aanslagen van 11 september zwaar uit de bocht. Uitgerekend de dag dat de hele wereld met afschuw en verbijstering de gekaapte passagiersvliegtuigen in de 2 torens van het World Trade Center zag binnenvliegen en vervolgens de torens in elkaar zag stuiken, zond de NMO een gastprogramma uit waarin de blijde boodschap werd verkondigd “dat ongelovigen zullen branden als toortsen in de hel”… De uitzending zorgde voor nogal wat deining en de makers zagen zich genoodzaakt verontschuldigingen aan te bieden. Niet over de boodschap zelf, maar over het tijdstip van uitzending. “Ja, de timing was wat ongelukkig…” Maar d�*t verhaal kreeg de VRT-luisteraar niet te horen… VB Doe zo voort zou ik zeggen en dan zeggen ze tegen mij;waarom zou dat nu niet mogen.lol. |
![]() |
![]() |
![]() |
#619 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de moslims hebben niets te eisen. Zoveel moet ook duidelijk zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |