![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
|
![]() Citaat:
Over amerika: u heeft dat slecht gelezen probeer nog eens! Onwetend ![]() ![]() In België betaal je 500€ en ben je ingeschreven in gelijk welke faculteit ik spreek niet over "wat het kost" doch wel over wat je betaald! In Amerika voor een goed onderwijs betaal je makkelijk één miljoen!(vandaar dat ik zei dat het elitair zijn in amerika er wel inging bij mij... ![]() U noemt ze uitzonderingen ik noem ze "de besten" het heeft allemaal te zien met perceptie nietwaar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door MARE : 26 oktober 2006 om 10:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Danku....deze starter op de arbeidsmakt zal u bedanken. 5 jaar voor niks gestudeerd....
Citaat:
Heb je het iq/eq niet om manager te worden, tja c'est la vie. Talent heb je, of heb je niet.... Laatst gewijzigd door Tavek : 26 oktober 2006 om 10:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door MARE : 26 oktober 2006 om 10:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Waar blijft trouwens de solidariteit die onze regering als "absolute" waarde naar voor schuift? Of is dat enkel voor het gepeupel van toepassing?
![]() |
![]() |
#91 | |
|
![]() Citaat:
![]() Jah probeer dat hier niet uit te leggen: het systeem is slecht ; de werknemer verdient te weinig en er is geen sprake van dat je zonder connecties ergens geraakt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
![]() Jah probeer dat hier niet uit te leggen: het systeem is slecht ; de werknemer verdient te weinig en er is geen sprake van dat je zonder connecties ergens geraakt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Punt 2: Met een zwaar diploma onder je reet boeit het niet of je geel groen of bruin bent..... Punt 3: Ik zie die toplonen niet als een oneerlijkheid, maar eerder als een kans. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() Gefrustreerde kerels die blijkbaar de trein hebben gemist en hier hun stoom komen afblazen....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |||
|
![]() Citaat:
Je krijgt wel geld van de staat als je erom vraagt maar bon...jah! Citaat:
Citaat:
bussiness is hard je wil het duidelijk niet aanvaarden maar dan zou ik u aanraden zelf iets te proberen beginnen! En als u uit een familie komt van managers en ondernemers wel dan zou u dat moeten weten er is maar één doel "de beste zijn"! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Trein gemist? Ik ben net begonnen als advocaat en zie mezelf nog ver komen. Maar ik moet geen loon hebben zoals hier voorgesteld. Ik geloof in rechtvaardigheid. En u, in je eigenbelang? Economie gestudeerd?
Laatst gewijzigd door MARE : 26 oktober 2006 om 11:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door MARE : 26 oktober 2006 om 11:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben ingenieur en werk in de ruimtevaartindustrie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ingenieurs hebben ze overal nodig. Misschien naar Wenen? Als ik die baan krijg dan zeg ik dat ik ruimschoots toekom met een derde van het loon en dat de rest eerlijk verdeeld wordt onder de arbeiders in mijn bedrijf. Dan heb ik meteen het respect van iedereen onder me. Blijf echter streng. Streng, maar rechtvaardig. Zou overigens een kleine revolutie veroorzaken dit te doen. Media zou er op springen en alle andere lonen zouden in vraag gesteld worden. Dat is gewoon eerlijk zijn...
|
![]() |
![]() |