![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#10121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met alle respect, maar gans jouw prietpraat over de NWO is giswerk. Erger nog, het is allemaal verzonnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Antoon : 26 oktober 2006 om 10:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10123 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Enerzijds spammen jij en Pindar heel de tijd over hoe ALLES aan de NWO ligt, hoe "ze" ALLES controleren, hoe "ze" de wetenschappen aan banden leggen, zelfs TV-programma's en pop-liedjes ontsnappen niet aan "hun" aandacht. Vaccinaties worden als een duister complot voorgesteld, aspartaam wordt bewust op de wereld losgelaten om welke reden dan ook, we worden bewust met fluor vergiftigd, chemtrails doen ook nog hun werk, en ik vergeet zeker nog vele andere van jullie paniekzaaiende verhaaltjes. Maar anderzijds hebben al deze monsterlijke activiteiten geen invloed op onze "verbetering van leefomstandigheden en hygiëne, medische technieken". Dat staat dan ineens "totaal los van de NWO op zich". Een beter bewijs van hoe onnozel en inconsistent dit NWO-gedoe is kan men zich nauwelijks voorstellen. Citaat:
Er genezen echter vandaag ook veel meer kankerpatiënten dan vroeger, dankzij de medische wetenschappen, die blijkbaar ook aan de NWO-controle ontsnappen. Dat AIDS expres gemaakt is, daar zijn de bewijzen even sterk als voor al jouw andere theorieën, maw nihil. Citaat:
(Maak daar maar Kurt Cobain van, dat brengt nu meer op.) Veel "kan", bewijzen brengen is wat moeilijker. Allez, bewijs eens dat ik niet het nichtje van Kurt Cobain ben! Het kan toch, neen?
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 26 oktober 2006 om 11:06. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10124 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ook is het niet altijd een samenzwering in de strikte zin van het woord. Vaak is het ook simpelweg een kwestie van geld. Soms is het beide. Sommige producten zijn schadelijk, maar zo goedkoop dat men ze er toch maar insteekt terwijl men wel weet dat ze schadelijk zijn. Citaat:
http://video.google.nl/videoplay?doc...=AIDS+man+made http://video.google.nl/videoplay?doc...6632563&q=AIDS
![]() |
![]() |
![]() |
#10125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jammer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10126 | |
|
![]() Aaron Russo, een Hollywood producer heeft een film gemaakt die vooral het bedrog dat de Federal Reserve is exposed. Ook heeft hij aandacht voor de strijd tegen de burgerrechten van de elite, de NWO, de illusie van democratie etc...
Hij zoekt top-dogs bij de Federal Reserve en stelt hun enkele pertinente vragen waar ze geen antwoord op willen geven, en hem aan de deur laten zetten door Homeland Security. De trailer is belist te moeite: http://www.youtube.com/watch?v=N331kGvh0U0&eurl= Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#10127 |
|
![]() Het is mij al langsom duidelijker dat jij alleen bewijs ziet als het binnen perken valt van wat je wel mogelijk acht.
![]() |
![]() |
#10128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu is het wel dat ik elke maand behoorlijk betaald wordt precies omdat ik weet wat mogelijk is (en hoe het kan gerealiseerd worden) en wat niet. Blijkbaar hebben bepaalde mensen dus toch vertrouwen in mijn opinie. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10129 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10130 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#10131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En daar hebben we "toevallig" weer de racistische en antisemitische "Illuminati-news", met het welbekend verhaal van de negationist Christopher Jon Bjerknes, over hoe "machtige Joden" zelfs de fysica in hun macht hebben!
![]() Onnodig te zeggen dat de "stellingen" van deze pseudo-historicus nergens op slaan, en ook al grondig weerlegd werden. (Zie bijvoorbeeld hier.) Typisch het soort waardeloze brol waar kritiekloze believers een blind vertrouwen in hebben. ![]() Voor de volledigheid toevoegen dat "Infinite Energy Magazine" (kennelijk een magazine dat in Perpeteum mobile gelooft) wèl een positieve review van Bjerknes' boek heeft gepubliceerd! ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 26 oktober 2006 om 12:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10132 |
|
![]() Voor de zoveelste keer, Illumaniti news is niet racistische en anti-semitisch. Lees de artikels van de webmaster daarvoor. En Bkerknes zegt zelf dat de Joden misbruikt worden door het Zionisme. Hij beschuldigt niet de Joden op zich.
![]() |
![]() |
#10133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Bjerknes is een negationist, en ik heb in het verleden voorbeelden gegeven van antisemitische teksten op Illuminati-news. Dat jij steeds weer in dit soort troebele wateren moet gaan vissen zegt veel over de waarde van jouw "onderzoek" en van de stellingen waarin jij gelooft. De tekst van Bjerknes over Einstein is overigens waardeloos, los van de stinkende bronnen ervan.
![]() |
![]() |
#10134 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#10135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jouw bronnen zijn wel degelijk troebel, en dat is nog beleefd uitgedrukt. Ze bevatten geregeld de meest platte racististische, antisemitische en negationistische teksten. Ik heb dat steeds met links aangetoond. Je kan proberen dat te weerleggen in plaats van de aandacht proberen af te leiden door ... op mij te schieten. ![]() Ik ga wel degelijk in op de "werkelijke inhouden van de artikels" hier. Deze inhoud wordt echter voornamelijk gekenmerkt door een eindeloze sliert ongefundeerde zware beschuldigingen (vaak tegen dezelfde groepen, toevallig volgens de oeroude schema's), een eindeloze sliert paniekzaaierij over allerlei onheil dat ons boven de kop hangt! Nooit met degelijke bewijzen, nooit met degelijke bronnen. En wanneer er concrete vragen gesteld worden, blijven de believers meestal in gebreke. Ik ga de lange lijst niet weer opzoeken, maar ik wacht bijvoorbeeld nog altijd op bewijzen dat "Silent Weapons for Quiet Wars" authentiek is. Of op de voorspellingen van Bruce Cathie. Of op die klinkers die in het zand verschijnen ...
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 26 oktober 2006 om 13:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10136 | |
|
![]() Interessante docu over Fluoride en hoe het verkocht wordt aan het publiek als goed en gezond voor de tanden o.a terwijl het puur vergif is.
Gebaseerd op het boek The Fluoride Deception van voormalig BBC producer Christopher Bryson. Hier te bekijken (google video): http://video.google.nl/videoplay?doc...ride+deception ![]() Een review: Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 26 oktober 2006 om 13:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10137 |
Banneling
|
![]() Al diegenen die zo overtuigd zijn dat de NWO een hersenspinsel is van halvegare en paranoide extremisten en die internetbronnen onbetrouwbaar vinden, moeten eens wat meer boeken lezen. Beneden vindt u enkele voorbeelden van aangerade literatuur :
Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 26 oktober 2006 om 13:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10138 |
Parlementslid
|
![]() Raar dat het de almachtige alumni maar niet lukt om simpelweg de believers van het internet the gooien
Enfin, ik ben effe naar het ziekenhuis mijn maag laten leegpompen. Daarnet mijn tanden nog eens gepoetst ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik verwijs u naar de courante wetenschappelijke lectuur die politieke, sociale en technische evoluties duidt en verklaart zonder beroep te moeten doen op een 'deus ex machina' als de NWO. Met dat in het achterhoofd en Occam's razor in het voorhoofd, welke conclusie moet dan onvermijdelijk getrokken worden? Laatst gewijzigd door parcifal : 26 oktober 2006 om 14:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10140 |
|
![]() En die tegelijkertijd een hoop feiten negeert.
![]() |