![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
|
![]() Allez mensen, is hier nu niemand die hem stilletjes naar zijn bed kan brengen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Minister-President
|
![]() of om het te verbieden. Laat staan dat het een reden zou kunnen zijn om het ene product dat bij eventueel misbruik eventueel schadelijk kan zijn toe te laten (zoals tabak en alcohol) en een ander gelijkaardig product te verbieden (zoals cannabis).
Een beetje consequentie graag: ofwel laat je tabak, alcohol en cannabis onder controle toe (sigaretten of alcohol verkopen aan jongeren die nog geen 16 zijn is verboden + de nodige preventie op de verpakking, in het onderwijs en via de media). Ofwel een radicaal verbod op tabak, alcohol en cannabis. Het ene verbieden en het andere niet is gewoon hypocriet...
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
|
![]() Je mag nooit pillen met drank mixen, Jan. Je bent er nog erger aan toe dan ik dacht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
|
![]() Neen, ik las in mijn lokaal VB-blaadje dat dit vaak voorkomt bij hun mannelijke mandatarissen en leden. En ik moest dan wel aan jou denken!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
|
![]() je bent weer in de Solidiar aan het lezen! dat komt er van als je je pillen niet slikt (eerst de roze, dan de halve blauwe en tenslotte de gele!)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() ook juist.Te straf tuig (30 % tetracananabinol) bannen van de markt, en een niet meer dan 3 % tetracannabinol bevattend grass verbouwen in speciale Staatsbroeikassen.Mischien een "Extra-Strong" van 6 % , een stuk duurder.Allemaal flink belast,maar toch iets goedkoper als op de zwarte markt. Illegale Dealers bestraffen met zeer zware gevangenisstraffen (=15 jaar, 20 jaar effectief...zoiets, zonder strafvermindering.Dubbele straf voor niet-europese buitenlanders+ dwangarbeid).Rijbewijs afpakken voor rijden onder invloed.Programma vatbaar voor verdere bijwerkingen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
|
![]() Nee nee, er is maar één blad dat iedereen ongevraagd krijgt: het lokale sluikblaadje van een stel zatte VB'ers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |||
Banneling
|
![]() Cannabis boosts brain power in rats
Citaat:
Cannabis drug provides relief from rheumatoid arthritis Citaat:
Cannabis drug could help fight obesity Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wat er tijdens de Drooglegging in Amerika gebeurde zou hier ook kunnen gebeuren en gebeurt reeds met Cannabis:de illegale handelaars worden er schatrijk van, en doen wat ze willen qua kwaliteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
|
![]() Ik onthou tenminste nog wat ik doe, Jan!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
|
![]() Om jou te laten doordringen dat het tijd wordt om jou te laten opnemen in een ontwenningskliniek. Ik ben echt begaan met jouw gezondheid, Jan.
En ook omdat iedereen het beu is dat jij al enkele jaren voortdurend hetzelfde zit te zeggen. Ik zei het je al, al die threads van jouw wijzen op dwangneuroses. Laatst gewijzigd door Praetorian : 26 oktober 2006 om 15:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
|
![]() Ik heb zonet wiet gerookt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |