![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Humor, wel of niet gebruikt om te kwetsen. In dit geval lijkt het me eerlijk gezegd een beetje om de persoon in kwestie belachelijk te maken. Maar als hij daar niet tegen kan hoort hij ook niet in de politiek thuis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dus als het VB laster vertelt over anderen, mag het ook niet? of vertelt het VB geen laster??? wat met aanzetten tot haat? mag dat ook niet, behalve als het van het VB komt?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar er is hier wel een probleem aangezien het volgens mij niet om laster gaat. Laster is "het zwartmaken van een ander door deze in het openbaar van feiten te beschuldigen waarvan men weet dat deze niet waar zijn" en dat is hier helemaal niet gebeurd. Ik denk dan ook niet dat we er nog veel van zullen horen. Laatst gewijzigd door Edina : 25 oktober 2006 om 13:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Burgemeester
|
![]() merci voor de link
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Burgemeester
|
![]() achja die lokale vriend, ik denk toch dat hij vroeger een beetje gepest werd, en daar nu terug aan moet denken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zou hij ons ook aanklagen als we zeggen dat het een nerd is??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
vrije meningsuiting, iemand? dat hij ni content is met dat blogstukje, ok. ik zou zoiets ook niet graag over mezelf lezen. maar een beetje relativeren kan toch geen kwaad voor een politicus. ineens klacht indienen bij de politie? tot zover de vrije meningsuiting dus. jeetje... mijn steun heeft ze alleszins! Laatst gewijzigd door Maarten Malaise : 19 oktober 2012 om 18:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Schepen
|
![]() Dus, den Dewinter, die gast die altijd blijft lachen op TV in debatten, zelfs de grootste leugens.
Dewinter blijft altijd lachen. Maar de zwakke punt is gevinden door Joke Heeft er iemand een foto van De Flup met jeugdpuistjes???? |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Staatssecretaris
|
![]() Thread is reeds ergens anders gestart. Jaja politics was er snel bij
![]() Namelijk HIER C had zoveel puistjes als het VB vandaag tegenstrijdigheden ![]() Moet gij nie gaan slapen ridderke om morgen fris en monter uw CAP fantoom te bestrijden? Laatst gewijzigd door Maarten Malaise : 19 oktober 2012 om 18:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Schepen
|
![]() Ik verdedig zo het recht op vrije mening dat ik vind dat Joke zelf had mogen schrijven,
''t Was in den tijd een rasechte nerd met een brilletje en een groot aantal jeugdpuistjes. Een geluk dat IN DE BUURT ECHT NIEMAND IN STAAT WAS OM TEGEN EEN BAL TE STAMPEN dat hij nog redelijk kon voetballen of hij was jammer genoeg een gewillig pestslachtoffer geweest. () Vandaag heeft hij dat brilletje gelaten voor wat het was en staat hij dus op de achterkant van het Vlaams Belang te varkensogen , te blinken en - vooral - zuur te kijken." Een geluk dat in de buurt er echt niemand in staat was om tegen een bal te stampen was het een geluk dat hçj nog redelijk kon voetballen ....
![]() |
#33 |
Schepen
|
![]() Moet gij nie gaan slapen ridderke om morgen fris en monter uw CAP fantoom te bestrijden?[/quote]
HAHAHA Jongen toch zelf al heb ik 14 dagen niet geslapen man, Ridderke is altijd klaarwakker om strijdbaar tegen de CAP te revolteren. Ken je me nu nog niet?????
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Parlementslid
|
![]() Boh ik weet niet, sommige van die reacties lijken me toch wel juist te zijn :
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge moet zo eens iets schrijven over ne noord-afrikaan, dan steken ze u in den bak en legt het CGKR ook meteen een klacht neer. Maar ik ben het met u eens, ik zou daar ook niet op gereageerd hebben, mijn vel is dan ook redelijk dik geworden met de jaren. K zou haar natuurlijk wel nen toer teruglappen da is nie meer dan fair. En eigenlijk getuigt het hoe zwak mevr de psychologe in spe wel niet is, door met iemands uiterlijk te lachen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Op een blog moet dit kunnen..en nog veel meer vind ik... Dat het niet prettig is om dergelijke dingen te moeten lezen is ook een feit maar hier is zelfs de grens van het goed fatsoen niet overschreden... Echter: ik ben het volledig met jou eens dat het schrijnend is te moeten vaststellen dat met de tijdelijke gezondheidstoestand van iemands huid mag gelachen worden maar niet met de kleur... Ik vind dat met beiden moet kunnen worden gelachen... Een parallel: Als ik Christus aan het kruis vergelijk met een natte papegaai dan vind ik dit onfatsoenljk maar toelaatbaar...als ik echter met Mohamed lach dan is dit niet alleen verboden maar ook redelijk dodelijk...
![]() |
![]() |
#38 |
Schepen
|
![]() Laster ten overstaan van individuen valt niet onder vrije meningsuiting.
Laatst gewijzigd door Beagle : 27 oktober 2006 om 08:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Burgemeester
|
![]() Ik vind dat de blogschrijfster mag schrijven wat ze wil, echter een blog kan door de hele wereld gelezen worden, dus moet er wel een beetje omzichtigheid geboden zijn.
Ik had als puber enorme acne (geen trauma aan over gehouden ![]() Ik kon niet goed voetballen en dus liet men mij volledig links liggen. Imago is voor een politicus wel alles denk ik. Ik zou er in die mens zijn plaats ook niet mee kunnen lachen dat men denegrerend over mij schrijft voor zovele potentiële lezers. Ik vind het nogal laag bij de grond *voeten omhoog dan kan het niveau passeren* Laatst gewijzigd door Veerle23 : 27 oktober 2006 om 09:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Sjoe, jaag u niet op. VB-fixatie is ongezond en kan grote schade aan de gezondheid toebrengen.