![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Maar cremeren is veiliger, voor ons voor onze kinderen en voor de
juffen en meesters op school.. http://dump.geenstijl.nl/mediabase/5...b55/index.html |
![]() |
#2 |
|
![]() Goodcowboy wrote:
> Maar cremeren is veiliger, voor ons voor onze kinderen en voor de > juffen en meesters op school.. > http://dump.geenstijl.nl/mediabase/5...b55/index.html Aan je subj: te zien lijkt t of je naar de tekst hebt geluisterd. Ik we(e)t van niet. De reacties spreken boekdelen. Losertjes die gaan dreigen met lonsdale truien dragen e.d. De heren worden uitgemaakt voor (nep) negers e.d. maar tegelijk beschuldigt van plagiaat op de 'Opposits' (een antilliaan met marokaans uiterlijk en een hollander) Zelf ben ik opgegroeid met Hip-Hop. Voor mij was deze dus het lolligst: [quote van sukkel] Triest. Toch wel eigenaardig om te zien waartoe mensen in staat zijn om zichzelf echt compleet voor lul te zetten. VMBO gangster rappers. Teksten uit het leven gegrepen, echte bikkels reprazentin' Harder fucking wijk. Die nieuwbouwwijk prutsers uit Randstad die zich rappers noemen is schijnbaar niet beschamend genoeg. Nee, nou huisvest elke provinciestad/dorp rappers, die de mogelijkheid niet aan zich voorbij laten gaan om nogmaals te benadrukken wat een bad ass motherfuckers ze wel niet zijn. Maar goed, waarschijnlijk zijn die papventjes daar helemaal niet mee bezig, waar ze vandaan komen, maar als ik dit filmpje zie, weet ik meteen wat de echte rapperts bedoelen met "keeping it real". Dit dus niet! Ga wat anders doen, stelletje butjes. Stop er wat satire in. Steek de draak met die hele rapcultuur en wie weet waar je komt. Maar ga niet net doen of je wat voorstelt want wij prikken daar echt zo doorheen. Is toch met geen pen te beschrijven, tussen de zwarte kousen en de pinkstergemeente psycho's een beetje de reppert uit lopen hangen. Harder fucking wijk. Ik word er echt een beetje droevig van. Dat je dit soort mensen gewoon tegen kan komen. Kees Balbet 27-10-06 @ 23:01 [einde quote van sukkel] Mijn oordeel over het nummer? JayJBee "Goede tekst: We hebben het met de hetze gehad, we zijn het zat." Zet de Box eens aan of ga eens naar YouTue en tik eens in 'nlhiphop' dan ga je nog veel meer lonsdalende blaaskaken zien. (ze hebben de lonsdale truien thuis liggen. Die doen ze aan als ze naar (illegale) rave parties gaan (op locaties verzorgt door krakende linkse autochtonen). |
![]() |
#3 |
|
![]() JayJBee wrote:
> Goodcowboy wrote: >> Maar cremeren is veiliger, voor ons voor onze kinderen en voor de >> juffen en meesters op school.. >> http://dump.geenstijl.nl/mediabase/5...b55/index.html > > Aan je subj: te zien lijkt t of je naar de tekst hebt geluisterd. > Ik we(e)t van niet. > > De reacties spreken boekdelen. Losertjes die gaan dreigen met lonsdale > truien dragen e.d. > > De heren worden uitgemaakt voor (nep) negers e.d. maar tegelijk > beschuldigt van plagiaat op de 'Opposits' (een antilliaan met marokaans > uiterlijk en een hollander) > Zelf ben ik opgegroeid met Hip-Hop. Voor mij was deze dus het lolligst: > > [quote van sukkel] > Triest. > > Toch wel eigenaardig om te zien waartoe mensen in staat zijn om zichzelf > echt compleet voor lul te zetten. VMBO gangster rappers. Teksten uit het > leven gegrepen, echte bikkels reprazentin' Harder fucking wijk. Die > nieuwbouwwijk prutsers uit Randstad die zich rappers noemen is > schijnbaar niet beschamend genoeg. Nee, nou huisvest elke > provinciestad/dorp rappers, die de mogelijkheid niet aan zich voorbij > laten gaan om nogmaals te benadrukken wat een bad ass motherfuckers ze > wel niet zijn. > Maar goed, waarschijnlijk zijn die papventjes daar helemaal niet mee > bezig, waar ze vandaan komen, maar als ik dit filmpje zie, weet ik > meteen wat de echte rapperts bedoelen met "keeping it real". Dit dus niet! ! > Ga wat anders doen, stelletje butjes. Stop er wat satire in. Steek de > draak met die hele rapcultuur en wie weet waar je komt. Maar ga niet net Oh. Dus dat is wat echte rappers doen... Behalve 'Everlast' is dat wat elke blanke rapper doet... Benieuwd naar de HipHop CD's van deze flikker, maar eigenlijk weet ik het al: BeastyBoys, Stereo MC's, Everlast (Al haat hij al die zwarte koppen op en in de hoezen. Wellicht heeft hij alleen de Everlast CD's met Iersgroene subtiliteitjes) R. Wereldsman begrijpen deed ik al toen ik 14 was en niet eens wist van zijn bestaan. Ik had dezelfde wezens tot mijn beschikking in mijn test-lab. > doen of je wat voorstelt want wij prikken daar echt zo doorheen. LOL > Is toch met geen pen te beschrijven, tussen de zwarte kousen en de > pinkstergemeente psycho's een beetje de reppert uit lopen hangen. Die Hollanders leven door in hun achterlijke waanideeen van superieuriteit. Achten mensen die 1000en Km hebben gereist voor een kansrijker leven niet van Amsterdam naar Harderwijk kunnen verhuizen. > Harder fucking wijk. Ik word er echt een beetje droevig van. Dat je dit > soort mensen gewoon tegen kan komen. > > > Kees Balbet 27-10-06 @ 23:01 > [einde quote van sukkel] > > Mijn oordeel over het nummer? > > > JayJBee > "Goede tekst: We hebben het met de hetze gehad, we zijn het zat." > > Zet de Box eens aan of ga eens naar YouTube en tik eens in 'nlhiphop' dan > ga je nog veel meer lonsdalende blaaskaken zien. (ze hebben de lonsdale > truien thuis liggen. Die doen ze aan als ze naar (illegale) rave parties > gaan (op locaties verzorgt door krakende linkse autochtonen). |