![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#421 |
|
Partijlid
|
Interessant. Een nieuwe thread is hier geboren: 'moderatortje pesten'. Niet meer, niet minder...
|
|
|
|
|
#422 | |||||||
|
Minister-President
|
Citaat:
Dat u het concept van de thread niet begrijpt, behoeft dan weer geen verbazing Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De wet laten toepassen is in eenieders belang, inclusief dat van de moderatoren, ze daarop wijzen en hun fouten/lacunes aantonen is héél wat fatsoenlijker dan ineens te dagvaarden en zullen ze des temeer appreciëren Citaat:
btw: ik herinner me plots dat ik u in een discussie al eens voor schut gezet heb met uw onwetendheid (wie vermoorde rabin ook weer U bent NOG STEEDS geen mod, uw gebreken zijn ondertussen ruimschoots door uw posts aangetoond, maar in deze thread worden vragen gesteld aan de MOD en die antwoorden er dan op , dat eenvoudig concept moet zélfs voor u te vatten zijn, doch blijkbaar met flink wat moeite ...
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 2 november 2006 om 23:27. |
|||||||
|
|
|
|
#423 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Hoe kan ik stemmen in polls? Ik zie alleen uitslagen...
|
|
|
|
|
#424 |
|
Partijlid
|
'100 berichten' & '1 maand gebruiker zijn' blijken de voorwaarden te zijn.
|
|
|
|
|
#425 |
|
Banneling
|
Lees dan de teksten van hem er maar eens op na. Hij is gewoon 1 van die velen zogenaamde "antizionisten", je weet wel diegenen die zo graag sympathiseren met islamistische terreurgroepen en Blood and Honour skins. BG probeert gewoon de moderatie te beschuldigen van partijdigheid in het Israëlisch-Palestijns conflict, het liefst zou hij hier in alle eerlijkheid willen neerpennen dat hij droomt om het record van 6.000.000 te verbeteren maar hij weet goed genoeg dat dan zijn dagen op het forum zijn geteld.
|
|
|
|
|
#426 | |||||||||
|
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||||
|
|
|
|
#427 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#428 |
|
|
Ooooooké. Nou ja, dan geef ik mijn mening wel met tekst en uitleg...
|
|
|
#429 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Geloof me vrij: tekst knippen, al dan niet op bevel van zwakke debaters (bedoeld als zielige wraakoefening wanneer ze argumentatief onderuitgaan) of uit schrik voor de inquisitorische klikspanen, doe ik steeds met tegenzin. Voor mij persoonlijk is het geestdodend werk, voor het debat een verarming, wanneer een opinie er uitgesneden wordt, hoe verwerpelijk die ook op het eerste zicht mag lijken. Peter Johan |
|
|
|
|
|
#430 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#431 | |
|
Uw buurtmoderator
Burgemeester
|
Citaat:
Het betreft een berichtgeving van een krant (bron vermeld) over een ontwikkelende zaak. De meeste media, DeLijn, de politie en het parket bevestigen dat. Vermits de opening bedoeld is een nieuwsfeit bekend te maken opdat forumgangers er een opinie over zouden kunnen vormen, het geen dubbelpost is én het conform de richtlijnen is gegeven omtrent copy/pasten, zal het onderwerp open blijven. Mvg Elo Uw buurtmoderator |
|
|
|
|
|
#432 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#433 | |
|
Uw buurtmoderator
Burgemeester
|
Citaat:
De forumregels zijn opgesteld door de administratie conform de Belgische wetgeving en met het oog op een goede forumwerking. Dat u dat arbitrair vindt, kan vanzelfsprekend zijn. U behoort namelijk niet tot de administratoren van P.be. Mvg Elo Uw buurtmoderator |
|
|
|
|
|
#434 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#435 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Laat maar,eerlijkheid is hier ver zoek!!!!! Wat een forum?????
|
|
|
|
|
#436 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Het is misschien nuttig er even op te wijzen, dat het niveau van een forum voor 99% bepaald wordt door diegenen die er op posten. Wanneer het niveau ervan u niet bevalt, kan u steeds een persoonlijke inspanning leveren om constructief aan de politieke debatten deel te nemen, i.p.v. uw en vooral onze tijd te verknoeien met gehakketak over bagatellen, oeverloos geëmmer i.v.m. formele details en geredetwist over een of andere passus die u geknipt wenst te zien, omwille van uw persoonlijke dada's, ergernisjes of louter afkeer jegens een of andere opponent. Peter Johan |
|
|
|
|
|
#437 |
|
Minister-President
|
Moderator,
ben tot de vaststelling gekomen dat in uw bestraffingssysteem "racisme" geeneens is opgenomen, enkel "oproepen tot geweld" los van of het dan wel niet racistisch opgevat dient te worden. Voor racisme jegens joden maakt u dus wél gebruik van de racismewet (nog maar eens vermelden dat ik dit niet wens veranderd te zien) en levert dit meteen een definitieve ban op. Dat dit (het tegen een neger wél toelaten en tegen een jood niet )wettelijk gezien niet KAN is u vermoedelijk al duidelijk. Zoniet moet u maar vragen wat u nu juist niet begrijpt (of stoort) Concreet : Laat u uw op site racistische uitspraken jegens alle niet-joden(eender welke groep) toe die aanzetten tot haat, het voornemen uiten tot plegen van discriminatie jegens de geviseerde groep of oproepen een groep zoals voorzien in de wet te gaan discrimineren ? (Al deze situaties zijn GEEN oproepen tot geweld he) Gaat u deze ook bestraffen zoals u voorzien heeft voor de ene groep die u reeds voorzien heeft in de waarschuwingspunten/bans ? Voor de goede orde : dit is geenzins "een rondje pesten" of dergelijks, dit gaat over correctheid én wettelijkheid. Als een mod/forumuitbater BOVENOP de wet zaken wil bestraffen met een ban, is dat louter zijn zaak en dito goed recht.(desnoods creëren ze een ban voor het gebruik van rode letters) Als hij echter de wet VERMINDERT in zijn toepassing is er wel degelijk een probleem.
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 4 november 2006 om 12:03. |
|
|
|
|
#438 | ||||
|
Parlementslid
|
Citaat:
U mag dus bij wijze van voorbeeld zeggen: "Ras A en volk B zijn traditioneel, hereditair en zelfs genetisch bepaalde vuilaards." U mag er echter geen reden tot discriminatie of geweld jegens hen aan vastknopen. Citaat:
Wat betreft het Joodse volk ben ik nog voorzichtiger, gezien er in onze wetten, wetsvoorstellen, beleidsopties etc. speciale aandacht aan anti-semitisme geschonken wordt. Citaat:
Citaat:
Peter Johan |
||||
|
|
|
|
#439 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Maar u komt er nog wel, net zoals u van "speciaal item" in de wetgeving bent moeten overstappen naar "voorstellen" en " beleidsopties" en verklaringen. Het gaat er bovendien niet om of mijn wettelijke rechten geschonden worden(dat zou u zeer vlug weten, wees gerust) maar dat u de racismewetgeving doelbewust wil negeren/limiteren. |
|
|
|
|
|
#440 | ||
|
Parlementslid
|
Citaat:
Citaat:
Faut le faire......... Peter Johan |