![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Dient doodstraft te worden heringevoerd voor pedofielen? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
21 | 23,86% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
63 | 71,59% |
Geen mening |
![]() ![]() ![]() |
4 | 4,55% |
Ik ben als pedofilieverheerlijker niet echt objectief |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 88. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() De vraag is duidelijk.
Dient in dit land de doodstraf te worden heringevoerd voor pedofielen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Burgemeester
|
![]() neen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() neen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Partijlid
|
![]() Ja, hoewel ik denk dat er dan niet veel priesters meer zullen overblijven
![]() Voor de ergste vormen van pedofilie moet dat kunnen bijvoorbeeld aggressieve verkrachting.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Laten we vooral niet simplistisch en bloodlustig worden.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Priesters aanvallen en beschuldigen is een modetrendt is hetzelfde wat men doet met rechts en/of extreem rechts. Alles wat waarde verdedigd of bepaalde waarden aanhangt is uit de tijd. De modetrendt is links, dus geen waarde en dus ook geen waarde om te verdedigen. Pedofielen en de doodstraf moet kunnen zijn gewoon vulgaire lafaards die zich vergrijpen aan zwakkere en zoals we meermaals hebben kunnen zien met moord tot gevolg op die zwakkere. Dus van hetzelfde laken een broek is rechtvaardig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ken iemand die binnenkort moet voorkomen omdat hij zogenaamd in zijn bloot pietje voor de venster liep of zo en een aantal kindertjes hebben dat gezien en hun mama kan nu niet meer slapen.
Alleen ...op dat moment zat hij in de jail omdat ze hem zogenaamd daarvoor hetzelfde hebben zien doen. Ze wisten dat natuurlijk niet...dat hij daarvoor binnen zat en gingen al gauw nog eens een "financieel steuntje" proberen te krijgen. Het rare is, dat ze hem nu ook nog eens gaan veroordelen terwijl hij op dat moment bij hun zat. Ik versta het ook niet meer zulle. Hij moet zich nu vrijwillig laten behandelen ook nog eens en nergens willen ze hem behandelen. Ook een probleem dus. Volgens mij liegen nogal wat mensen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Men moet met alles kunnen lachen.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Dat men met alles moet kunnen lachen kan zijn. Schijnt zefs nog gezond te zijn ook. Maar waar het omgaat is, dat die personen die over het algemeen met die zaken voor de dag komen dit niet doen om te lachen maar om iets te kunnen ondermijnen, zoals waarden en geloof.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() Neen, de doodstraf is onherroepelijk en de kans bestaat steeds dat iemand die deze straf onderging uiteindelijk onschuldig blijkt.
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 4 november 2006 om 13:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 10 jaar gevangenis is ook onherroepelijk, of ga je iemand die 10 jaar teruggeven?
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() De doodstraf mag m.i. enkel toegepast worden bij een moord en dan ook alleen als het slachtoffer (= familie van, enz..) dit eist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
O dierbaar België, O heilig land der Vad'ren, Laatst gewijzigd door Bazilfunk : 4 november 2006 om 14:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Niet alleen problemen met rechts, extreem rechts maar ook met priesters. Waar passen deze laatste niet in uw ziekelijke gedachtengang? Is er nog iets anders in al uw "verdraagzaamheid" waar u problemen mee hebt? Is raar, men start een thread op over de doodstraf voor mogelijk pedo's en wat gebeurt, ontaard in het een beledigen van priesters. Om op die lijn verder te gaan zou dat dan ook de oorzaak zijn dat bepaalde priesters kiezen voor rood zijn om zo zoals sommige hier willen laten doorschemeren pedo te kunnen zijn. Want pedo's zijn toch ook een minderheid (hopelijk) en minderheden worden gekoesterd door rood, zou kunnen stellen des te vulgairder en des te abnormaler des te liever dat rood er zich over ontfermt dit voor het familiegevoel te kunnen behouden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hoera de stad is van iedereen, van hoeren, homo's, pooiers, allochtonen en in mindermate van normale deftige mensen. Laatst gewijzigd door ERLICH : 4 november 2006 om 14:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Partijlid
|
![]() Ik heb nee gestemd.
Van mij mogen ze pedofielen waar ze 100 % zeker van zijn hun geslachtsdelen afsnijden.en opsluiten |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#20 |
Partijlid