![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() wanbeleid en après moi le déluge is het credo van de politici...
onbegrijpelijk! ook op gemeentelijk niveau btw... neem nu mijn dorp: schrijnende toestanden! |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() De schuldenberg is in Oostende niet meer te overzien. Dank zij Vande Lanotte.
Een groot politicus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee, nee, nee! Heb je het nu nog niet door? Dat is de schuld van de maatschappij! (Ja, dit was sarcasme.)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Volgens mijn mening brengt dit niet alleen een stijging maar ook de vervreemding van ons patrimonium. Met wat voor gelden gaan wij nadien de vergrijzing betalen? Met wat voor geld gaan wij de staatsschuld en pensioenen van ambtenaren en rechters betalen? Ik denk dat de politici het weten en dat het daarom is dat iedere polititicus zich nog snel wil bedienen uit de zelfbediening België! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Sorry, foutje. Zie hieronder.
Koop nooit nog de merken die reclamespots maken met negers of makakken. Laatst gewijzigd door Daphne : 5 november 2006 om 12:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De VLD (bij monde van Van Mechelen) gaat plat op de buik voor de bouwsector, de koppelverkopers en de banken. Zij durft de speculanten niet aanpakken (want eigen electoraat), dus gaat ze o.m. OCMW's verplichten om eigendommen van de staat (= eigendom van het volk) te verkopen. De sociale woningbouw zal ernstig worden gehypotekeerd en de kansarmoede zal toenemen.
Een aantal weken voordien werd een voorstel om iets aan de uit de voegen barstende huurprijzen te doen, door diezelfde VLD ostentatief afgeschoten. Nu wil Somers zich profileren als partij "ook voor de zwakkere". Dit is kolder van topniveau. De VLD voedt werkelijk de antipolitiek.
Koop nooit nog de merken die reclamespots maken met negers of makakken. Laatst gewijzigd door Daphne : 5 november 2006 om 12:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Alles bij de VLD, partij, de premier t/m Somers heeft te maken met manipulatie. Inbegrepen de dioxine crisis die zij op een moment gebracht hebben zonder het welke zij/hij nooit aan de macht gekomen zouden zijn. Hij zou vandaag anders nu nog bezig zijn tegenstrijdigen eigen manisfesten aan het schrijven zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ergste is natuurlijk dat de stadvlucht gewoon aangemoedigd wordt met het vrijkomen van extra bouwgronden.Diegenen die het zich kunnen permitteren zullen "uiteraard" een residentie gaan betrekken in de rand,en de lintverkaveling gaat gewoon verder.......
Zelfs onze dorpskernen beginnen wat leeg te staan op die manier.... (ik moet geen 50 meter ver wandelen om dat vast te stellen) Miljaar, wat voor een boodschap is dat eigenlijk zeg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar goed, ik ben een babyboomer zonder grond noch bouw en sommige van mijn kinderen bezitten al een tweede woning. Maar ik zal wel een a-typisch misère-geval zijn Laatst gewijzigd door eno2 : 6 november 2006 om 11:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Staatssecretaris
|
![]() In plaats nieuwe verkavelingen op de markt te gooien zouden ze beter renovatie promoten en aantrekkelijker maken. In de steden zijn er woningen zat die door de stadsvlucht niet meer ingevuld worden, neem daar dan nog de verkrotte huizen bij. Breek die huizen af of renoveer ze, nu bouwt men alles vol terwijl er enkele kilometers verder grote leegstand is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Staatssecretaris
|
![]() Vooral de kavels aan invalswegen en gewestwegen die zich niet in een woonkern bevinden moet men maar hun bestemmingsplan wijzigen (landschapsbescherming) zodat er een halt wordt toegeroepen aan die afschuwelijke lintbebouwing.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
![]() Denkt u echt dat deze maatregel zoveel gaat veranderen? Op zeer korte termijn hoogst waarschijnlijk wel maar op lange termijn? ![]() Nuja het moest ooit gebeuren dat is waar; die ongebruikte grond moest eens verkocht worden maar voor mij hadden ze nog wat mogen wachten ![]() NUja het aanbod zal plots wel stijgen maar met de reclame die dit met zich meebrengt ook de vraag dus de prijzen zullen niet dalen maar wel stagneren; goeie zaak? Zeer zeker maar kom als alles weer verkocht is spreken we wel nog eens... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() 100% mee eens
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
En oude industrie ![]() De steden hebben wel al hun handen vol met sociale woningen etc dusja... En willen mensen echt nog zoveel int stad gaan wonen? De vraag is gaan ze na het verkopen van die nieuwe verkavelingen niet eens gaan zeggen "damn da werkt goed we gaan nieuwe grond verkopen" en uiteindelijk al het groen in vlaanderen bebouwen? Ik weet het niet... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |