![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#22 | ||
|
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#23 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#24 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Filosoof schreef:
"Solidariteit aanleren op school, het lijkt me een mooi initiatief van die onderwijzer.Verdient navolging. Kinderen kunnen beter vroeg leren dan laat." Inderdaad een mooie eigenschap die men best de kinderen zo vroeg mogelijk aanleert. Echter niet op de wijze zoals deze leraar, die de kinderen dwingt zich te laten manipuleren door vakbonden. Er zijn andere manieren om zijn leerlingen hun solidariteit te laten tonen voor deze ongelukkige en gedupeerde werknemers van Ford. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In 1996 zijn we eens met de hele school de straat op gegaan, ten tijde van de Witte Mars....
De reacties van sommigen hier tonen dat solidariteit inderdaad iets typisch links is.... Per definitie, inderdaad... |
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Links kent inderdaad de kunst om kinderen te misbruiken als propaganda-middel ( cfr freya vd Bossche) |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Gouverneur
|
Stel dat het VB verboden wordt door het parlement en 1 leerkracht zou het aandurven om met zijn klas op straat te komen uit solidariteit omdat daardoor enkele honderden mensen hun job verliezen.....
Zouden jullie dan nog staan juichen ??
Iets niet weten is geen schande. Uw eigen beperkingen en grenzen kennen is belangrijk. Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden Vlaanderen onafhankelijk |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
moest er geen rechtse reactie komen op iedere linkse uitvinding
|
|
|
|
|
|
#29 |
|
|
Die pedofiel moet buiten verdorie nog aan toe !!!
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Gouverneur
|
Kinderen leren door volwassenen na te doen. Het is de verantwoordelijkheid van de betrokken leerkracht om aan de leerlingen alles uit te leggen wat er in hun leefomgeving gebeurt. Maar ik vind het eigenlijk niet zo'n goed idee om kinderen naar een stakingspiket te brengen, ik weet uit eigen ervaring hoe grimmig de sfeer daar soms kan worden bij het minste geringste en ik zou niet willen dat die kinderen daaraan worden blootgesteld.
Verder is alles een kwestie van opvoeding. Het is aan de ouders van die kinderen om ertegen te protesteren of niet. Ikzelf ben persoonlijk van mening dat zo'n "uitstap" gevaarlijk kan zijn en beter voorbereid zou moeten worden. Maar ik ben niet tegen de pedagogische waarde ervan... het zijn immers hun eigen ouders die bedreigd worden. Hen de kans geven om "mee te strijden" kan hen helpen bij het verwerken van de ouderlijke onrust en angst thuis.
|
|
|
#32 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Just woke up on Friday morning 20 July 2001 in my holiday I heard just before 09.00 AM the Papendrecht fire department had to go to the shopping mall De Meent in Papendrecht - the city where I live. However I was having holiday I went to De Meent immediately because I live very close to it. I was the first journalist that arrived there. In the drycleaning shop BB there was a leakage from a barrel of 50 litres of the chemical substance perchloride. It is used to clean clothes, but can be hazardous for people. When the owner opened his shop he was intoxicated immediately and he had to be brought to the hospital by ambulance. Also 14 people of other shops had to go to the hospital because they inhaled the substance that stinks like acetone. Because the perchloride leaked on the floor of the shop also other shops had the bad smell. Therefore some shops neighbouring the drycleaner had to be closed. Later that day all the 40 shops in the mall were closed. It took a special company and the 1 week earlier started gas team of the fire department South-Holland South till Saturday morning to clean up the substance. Till Wednesday some shops opened their doors but were closed because of the smell. The people living above the shop could get back in their home on Wednesday evening 25 July. The criminal investigation is still going on today. Leo Roebos op Radio Rijnmond ============================= The American Heritage® Dictionary of the English Language: Fourth Edition. 2000. perchloride SYLLABICATION: per·chlo·ride PRONUNCIATION: pr-klôrd, -klr- VARIANT FORMS: also per·chlo·rid (-klôrd, -klr-) NOUN: A chloride having more chlorine than other chlorides of the same element. |
|
|
|
|
|
|
#33 | |
|
|
Citaat:
Weet je hoe ze dat elders doen?:::: ![]() Of zoals in Cambodja (Killing Fields), daar stapelen ze de schedels en de knoken zomaar op mekaar op openbare marketen, lokalen, waar je ze maar kan vinden. ![]()
|
|
|
|
#34 | ||||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Eurosong voor kids is al erg genoeg.
|
|
|
|
#35 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#36 |
|
Gouverneur
|
Met "gevaarlijk" bedoelde ik het feit dat er op stakingspiketten wel eens geweld voorkomt bij de minste geringste provocatie. Als een van die schoolkinderen daarbij gewond zou geraken...
|
|
|
#37 |
|
Gouverneur
|
Dan kan men ineens een les EHBO er bij geven.
En antwoord op een vroegere vraag van Paulus (of was het Dejohan) : Ja ik zou protesteren moest een leraar openlijk reclame maken voor het Vlaams Blok. Ik heb het echter nog niet meegemaakt dat ooit 1 leerkracht van mijn kinderen of van de kinderen van mijn familie ooit reclame gemaakt heeft voor het Vlaams Blok. Ik heb wel weet van ettelijke leerkrachten welke openlijk hun afkeur lieten blijken over het Vlaams Blok. Zelfs een leerkracht die openlijk hun ongenoegen lieten blijken omdat de vader van een kind in de districtsraad zat voor het Vlaams Blok. Vanaf het moment dat zij dit wist kon dat kind niets goed meer doen. De lerares weigerde zelfs een gesprek met de vader... Dat stukske vleesgeworden pretentie rekende haar frustraties om de politieke keuze van een vader af op een onschuldig kind (4de leerjaar lagere school). Iemand die duidelijk niet geschikt is om les te geven als je het mij vraagt.
Iets niet weten is geen schande. Uw eigen beperkingen en grenzen kennen is belangrijk. Zelfkennis is het begin van de wijsheid. Ik ben graag de gek die meer vragen kan stellen dan 1000, zelfverklaarde, wijzen kunnen beantwoorden Vlaanderen onafhankelijk |
|
|
|