Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 november 2006, 18:07   #161
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax Bekijk bericht
Ach Veerle, Mitgard, dat is zo'n beetje een creatuur dat veilig vanonder moeders rok wat stoere praat komt verkopen .
Niet teveel mee inzitten dus
ja zij is een brave werkezelin he .

die zou je wel willen leegmelken he

ik weet het

zoals roofdieren afkomen op de geur van bloed zo komen kapitalisten af op mentaal minderwaardige vlamingskes die bereid zijn dankbaar te zijn om te worden leeggemolken
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2006, 18:09   #162
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
veerle

je had trouwens toch kinderen he ?

sta je er wel eens bij stil dat je ze verwaarloost door als alleenstaande moeder te gaan werken ( dit kan immers niet anders ) ? en dat allemaal omdat jij geen nee tegen je baasje durft zeggen

amai hoor
Maar 't is dankzij mensen als Veerle dat gevallen als jij aan een uitkering kunnen komen Kobafje; dank haar maar op je blote knietjes
Sfax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2006, 18:10   #163

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Als ik moest doppen nu dan ging ik toch snel terug werken hoor en zou ik geen dag langer doppen dan echt nodig is.
en waarom zou je dat doen ?

omdat je beschaamd bent idd

en het is deze schaamte die er voor zorgt dat de vlaming altijd uitgebuit zal worden

eigen schuld dikke bult

wat had je gedacht ? dat ze je je rechten zomaar op een bordje gingen komen brengen ? haha mooi mis - vooraleer je je rechten zult krijgen zal je eerst de dicipline moeten op zien te brengen om niet meer zo maar voor de eerste de best voor een appel en een ei te gaan werken

niets voor niets he
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
Oud 7 november 2006, 18:11   #164
Bhairav

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar 't is dankzij mensen als Veerle dat gevallen als jij aan een uitkering kunnen komen Kobafje; dank haar maar op je blote knietjes
Nogal loos, er is geld genoeg voor dop.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2006, 18:14   #165
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
ja zij is een brave werkezelin he .
Braaf is ze zeker en werkend overduidelijk. Een ezelin zou ik haar niet durven noemen; daar blijkt enkel uit hoeveel minachting je wel niet hebt voor mensen met een andere mening dan jijzelf, en minachting is een uiterst zielig argument.

Citaat:
die zou je wel willen leegmelken he
Nee hoor; ik heb manieren om mensen als jij leeg te melken; voelt veel beter

Citaat:
ik weet het
En je hebt het nog graag ook?

Citaat:
zoals roofdieren afkomen op de geur van bloed zo komen kapitalisten af op mentaal minderwaardige vlamingskes die bereid zijn dankbaar te zijn om te worden leeggemolken
En opnieuw die minachting. Kobaf toch, probeer eens een echt argument
Oud 7 november 2006, 18:15   #166

Standaard

Citaat:
t is dankzij die onnozele werkezels hun achterlijke mentaliteit waarbij ze zelfs nog zouden betalen om te mogen werken die er voor zorgt dat ik van een uitkering afhankelijk moet zijn.

ik ben bereid de werkmens die wil opkomen voor zijn recht om niet voor de dopper te moeten opdraaien direct in woord en in daad te steunen

wat de werkmens betreft die dat niet durft daar heb ik maar één devies voor - en dat is zwijgen en verderwerken en afdokken (belastingen betalen zodat mijne dop er op tijd ligt )

het is de werkmens die naar beneden op de doppers basht ipv naar boven op de echt profiteurs die aan hem geld verdienen zijn eigen schuld dat hij voor mijn dop moet opdraaien
Oud 7 november 2006, 18:15   #167
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Nogal loos, er is geld genoeg voor dop.
En als we die geldkraan dicht draaien, is er minder geld voor de dop
Laten we dat eens doen; meer geld om aan andere nuttige dingen te spenderen
Oud 7 november 2006, 18:17   #168

Standaard

ik minacht werkezels idd ja

heb daar ook alle reden voor

ze schaden namelijk mijn belangen door hun overdreven ronduit pathologische werkbereidheid
Oud 7 november 2006, 18:19   #169
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
t is dankzij die onnozele werkezels hun achterlijke mentaliteit waarbij ze zelfs nog zouden betalen om te mogen werken die er voor zorgt dat ik van een uitkering afhankelijk moet zijn.
Fout, dat is enkel en alleen aan jouw eigen mentaliteit te danken Kobafje. Daar heb jij en jij alleen schuld aan. Schrik om je eigen verantwoordelijkheid op te nemen?
En het staat je absoluut vrij je uitkering te weigeren; of durf je dat niet?

Citaat:
ik ben bereid de werkmens die wil opkomen voor zijn recht om niet voor de dopper te moeten opdraaien direct in woord en in daad te steunen
Nee dat ben je niet; anders zou je in de eerste plaats niet kiezen voor het gedrag dat je hier tentoon spreidt.

Citaat:
wat de werkmens betreft die dat niet durft daar heb ik maar één devies voor - en dat is zwijgen en verderwerken en afdokken (belastingen betalen zodat mijne dop er op tijd ligt )
Da's het leuke; er bestaan massa's middelen om dat droog te leggen
Ik zal mijn hardwerkende werknemers maar al te graag wijzen op die poortjes te wijzen en ze helpen er gebruik van te maken. Dat vind je niet erg, toch?

Citaat:
het is de werkmens die naar beneden op de doppers basht ipv naar boven op de echt profiteurs die aan hem geld verdienen zijn eigen schuld dat hij voor mijn dop moet opdraaien
Nee, dat is enkel en alleen jouw schuld. Jij kiest er misschien niet voor om werkloos te worden, je kiest er wel oor het te blijven.
Oud 7 november 2006, 18:26   #170
Riksken
Parlementslid

Riksken's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij kiest er misschien niet voor om werkloos te worden, je kiest er wel oor het te blijven.
Voila, nagel op de kop. Al dat ander gezever is praat voor de vaak.
Oud 7 november 2006, 18:35   #171
debbie
Minister

debbie's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar debbie
Standaard

Citaat:
En als we die geldkraan dicht draaien, is er minder geld voor de dop
Laten we dat eens doen; meer geld om aan andere nuttige dingen te spenderen
Ja, zoals doodskisten. Massaal mensen laten verhongeren langs de straat is geen goed idee. Dan krijg je een opstand zoals je nog meegemaakt hebt. Zou wel wat anders zijn dat die rellen in Parijs. Er zouden heel wat koppen rollen... Misschien nog zo'n gek idee niet trouwens. Dan zou er wel eens orde op zaken gesteld worden.
debbie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2006, 18:40   #172

Standaard

Citaat:
Nee, dat is enkel en alleen jouw schuld. Jij kiest er misschien niet voor om werkloos te worden, je kiest er wel oor het te blijven.
de werkezel kiest er mss niet voor om te worden uitgebuit maar kiest er wel voor te blijven worden uitgebuit. Die keuze maakt hij elke morgen opnieuw door op te staan om te gaan werken voor een baas .

mijn dop weigeren doe ik trouwens niet want die zie ik als een ontoereikende automatische schadevergoeding voor de diefstal van mijn natuurlijk erfdeel. Mijn natuurlijk erfdeel dat mij normaliter ruimschoots in staat zou stellen om via arbeid in mijn eigen levensonderhoud te voorzien.

het is doordat de ondernemers een zo n groot stuk van de natuurlijke rijkdom ( die eigenlijk van iedereen is ) in beslag nemen dat er voor mij niks meer overschiet om te kunnen gebruiken om via arbeid in mijn eigen levensonderhoud te voorzien.

het is idd zeer onrechtvaardig dat degenen die werken voor degenen die ons natuurlijk erfdeel stalen ook nog mijn schadevergoeding om niet meer te kunnen werken moeten betalen

daar wil ik me wel tegen verzetten
stel me gerust op de proef zou ik zeggen

op werkslaven die omdat ze niet (willen ) beseffen dat ze worden uitgebuit door de bazen niet beter weten dan dan maar wat op werklozen te gaan kappen, schijt ik vanuit de hoogste hoogte neer - ik ben niet politiek correct en geef dus grif toe dat ik dit minderwaardige mensen vind

hun minderwaardigheid is echter niet chronisch en is te behandelen
daar ze van mentale aard is

de shockterapie die ik hier toepas is trouwens een eerste gratis fase van een behandeling die het vierde wereld syndicaat - niet gratis !!! - aan alle werkezels aanbiedt !!!

zie

www.vierdewereldsyndicaat.org

haha

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 7 november 2006 om 18:54.
Oud 7 november 2006, 18:44   #173
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Tiens, als ik mijn CV achterlaat, krijg ik gewoonlijk geen last meer van opdringerigheid.
Van topverkoper gesukkeld tot woordenspuwende taximan, men zou voor minder bepaalde personen gerust laten
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2006, 18:48   #174

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE Bekijk bericht
Van topverkoper gesukkeld tot woordenspuwende taximan, men zou voor minder bepaalde personen gerust laten
je begrijpt nu dus dat eno door omstandigheden geen werk kan vinden ?

oef eindelijk

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 7 november 2006 om 19:11.
Oud 7 november 2006, 18:51   #175
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
je bnegrijpt dus dat eno door omstandigheden geen werk kan vinden ?

oef eindelijk
Ja, dat begrijp ik... Die man heeft hulp nodig

Maar U verklaarde vroeger dat U geen werk vond, omdat U geen kansen van de maatschappij gekregen hebt. Op mijn vraag welke kansen U niet gekregen hebt, hebt U nooit willen reageren (na een paar maal aangedrongen te hebben, hanteerde U het wapen van de lafheid, nl de negeerknop ... en ik zou dat zo houden..)

Laatst gewijzigd door Chipie : 7 november 2006 om 18:52.
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2006, 18:53   #176
Veerle23
Burgemeester

Veerle23's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
veerle

je had trouwens toch kinderen he ?

sta je er wel eens bij stil dat je ze verwaarloost door als alleenstaande moeder te gaan werken ( dit kan immers niet anders ) ? en dat allemaal omdat jij geen nee tegen je baasje durft zeggen

amai hoor
Ik verwaarloos mijn kinderen niet.
Ik zie mijn kinderen even vaak als een moeder die en gezin heeft met man bij.
Iedere werkende moeder ziet haar kinderen toch evenveel, wat heeft het feit dat ik alleenstaande ben daar nu mee te zien

Veerle23 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2006, 18:56   #177
Veerle23
Burgemeester

Veerle23's schermafbeelding

Standaard

ik ga subiet de hele draad nog wel eens lezen t is nogal veel op mijn nuchtere maag.
Iig vind ik King of beggars and fleas een grappige creatuur
Veerle23 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2006, 19:05   #178

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Veerle23 Bekijk bericht
Ik verwaarloos mijn kinderen niet.
Ik zie mijn kinderen even vaak als een moeder die en gezin heeft met man bij.
Iedere werkende moeder ziet haar kinderen toch evenveel, wat heeft het feit dat ik alleenstaande ben daar nu mee te zien
honneponneke

ik had het niet over dat je alleenstaand bent als oorzaak van verwaarlozing maar over het werken als oorzaak van verwaarlozing

die verwaarlozing geldt dus idd ook voor een moeder die niet alleenstaand is en van wie de man niet in haar plaats voor de kinderen thuisblijft

elke week vijf dagen acht uur per dag plus nog onderweg zijn

da s niet niks he

dat is veel tijd he

en een moeder die "alleen maar" voor de kinderen zorgt verricht die al niet een hele hoop werk mss ? brengt zij dan ook niet de volgende generatie werkezels groot ?

kortom moet zij ook nog gaan werken ?????

doet ze zo al niet genoeg eigenlijk ?

hoe komt het dat jullie dat al zelfs niet meer in vraag stellen maar gewoon klakkeloos gaan werken ?
Oud 7 november 2006, 19:14   #179
another brick
Gouverneur

another brick's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
honneponneke

ik had het niet over dat je alleenstaand bent als oorzaak van verwaarlozing maar over het werken als oorzaak van verwaarlozing

die verwaarlozing geldt dus idd ook voor een moeder die niet alleenstaand is en van wie de man niet in haar plaats voor de kinderen thuisblijft

elke week vijf dagen acht uur per dag plus nog onderweg zijn

da s niet niks he

dat is veel tijd he

en een moeder die "alleen maar" voor de kinderen zorgt verricht die al niet een hele hoop werk mss ? brengt zij dan ook niet de volgende generatie werkezels groot ?

kortom moet zij ook nog gaan werken ?????

doet ze zo al niet genoeg eigenlijk ?

hoe komt het dat jullie dat al zelfs niet meer in vraag stellen maar gewoon klakkeloos gaan werken ?
Er zou inderdaad een vast inkomen moeten bestaan voor de moeder (of vader) die bewust thuisblijft om voor de kinderen te zorgen.
Zolang deze maatregel niet ingevoerd wordt, is het voor de modale burger niet haalbaar om met één inkomen rond te komen.
Van verwaarlozing is hier dus geen sprake; als alleenstaande kan Veerle niet anders dan te gaan werken. Al eens alle werkloosheidsuitkeringen goed bekeken?
Ik praat dan nog niet over het surplus aan sociaal contact van een actief werkend persoon.
Oud 7 november 2006, 19:18   #180
debbie
Minister

debbie's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar debbie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door another brick Bekijk bericht
Er zou inderdaad een vast inkomen moeten bestaan voor de moeder (of vader) die bewust thuisblijft om voor de kinderen te zorgen.
Zolang deze maatregel niet ingevoerd wordt, is het voor de modale burger niet haalbaar om met één inkomen rond te komen.
Van verwaarlozing is hier dus geen sprake; als alleenstaande kan Veerle niet anders dan te gaan werken. Al eens alle werkloosheidsuitkeringen goed bekeken?
Ik praat dan nog niet over het surplus aan sociaal contact van een actief werkend persoon.
Ik had begrepen dat ze er financieel niets aan heeft???
debbie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be