![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() die zou je wel willen leegmelken he ik weet het zoals roofdieren afkomen op de geur van bloed zo komen kapitalisten af op mentaal minderwaardige vlamingskes die bereid zijn dankbaar te zijn om te worden leeggemolken
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
|
![]() Citaat:
omdat je beschaamd bent idd en het is deze schaamte die er voor zorgt dat de vlaming altijd uitgebuit zal worden eigen schuld dikke bult wat had je gedacht ? dat ze je je rechten zomaar op een bordje gingen komen brengen ? haha mooi mis - vooraleer je je rechten zult krijgen zal je eerst de dicipline moeten op zien te brengen om niet meer zo maar voor de eerste de best voor een appel en een ei te gaan werken niets voor niets he
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |||
Banneling
|
![]() Braaf is ze zeker en werkend overduidelijk. Een ezelin zou ik haar niet durven noemen; daar blijkt enkel uit hoeveel minachting je wel niet hebt voor mensen met een andere mening dan jijzelf, en minachting is een uiterst zielig argument.
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
|
![]() Citaat:
ik ben bereid de werkmens die wil opkomen voor zijn recht om niet voor de dopper te moeten opdraaien direct in woord en in daad te steunen wat de werkmens betreft die dat niet durft daar heb ik maar één devies voor - en dat is zwijgen en verderwerken en afdokken (belastingen betalen zodat mijne dop er op tijd ligt ) het is de werkmens die naar beneden op de doppers basht ipv naar boven op de echt profiteurs die aan hem geld verdienen zijn eigen schuld dat hij voor mijn dop moet opdraaien
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
|
![]() ik minacht werkezels idd ja
heb daar ook alle reden voor ze schaden namelijk mijn belangen door hun overdreven ronduit pathologische werkbereidheid
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En het staat je absoluut vrij je uitkering te weigeren; of durf je dat niet? Citaat:
Citaat:
![]() Ik zal mijn hardwerkende werknemers maar al te graag wijzen op die poortjes te wijzen en ze helpen er gebruik van te maken. Dat vind je niet erg, toch? ![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Parlementslid
|
![]() Voila, nagel op de kop. Al dat ander gezever is praat voor de vaak.
![]() |
![]() |
#171 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
|
![]() Citaat:
![]() mijn dop weigeren doe ik trouwens niet want die zie ik als een ontoereikende automatische schadevergoeding voor de diefstal van mijn natuurlijk erfdeel. Mijn natuurlijk erfdeel dat mij normaliter ruimschoots in staat zou stellen om via arbeid in mijn eigen levensonderhoud te voorzien. het is doordat de ondernemers een zo n groot stuk van de natuurlijke rijkdom ( die eigenlijk van iedereen is ) in beslag nemen dat er voor mij niks meer overschiet om te kunnen gebruiken om via arbeid in mijn eigen levensonderhoud te voorzien. het is idd zeer onrechtvaardig dat degenen die werken voor degenen die ons natuurlijk erfdeel stalen ook nog mijn schadevergoeding om niet meer te kunnen werken moeten betalen daar wil ik me wel tegen verzetten stel me gerust op de proef zou ik zeggen op werkslaven die omdat ze niet (willen ) beseffen dat ze worden uitgebuit door de bazen niet beter weten dan dan maar wat op werklozen te gaan kappen, schijt ik vanuit de hoogste hoogte neer - ik ben niet politiek correct en geef dus grif toe dat ik dit minderwaardige mensen vind hun minderwaardigheid is echter niet chronisch en is te behandelen daar ze van mentale aard is de shockterapie die ik hier toepas is trouwens een eerste gratis fase van een behandeling die het vierde wereld syndicaat - niet gratis !!! - aan alle werkezels aanbiedt !!! zie www.vierdewereldsyndicaat.org haha
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 7 november 2006 om 18:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
|
![]() Citaat:
oef eindelijk ![]() ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 7 november 2006 om 19:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar U verklaarde vroeger dat U geen werk vond, omdat U geen kansen van de maatschappij gekregen hebt. Op mijn vraag welke kansen U niet gekregen hebt, hebt U nooit willen reageren (na een paar maal aangedrongen te hebben, hanteerde U het wapen van de lafheid, nl de negeerknop ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 7 november 2006 om 18:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ik zie mijn kinderen even vaak als een moeder die en gezin heeft met man bij. Iedere werkende moeder ziet haar kinderen toch evenveel, wat heeft het feit dat ik alleenstaande ben daar nu mee te zien ![]()
![]() |
![]() |
#177 |
Burgemeester
|
![]() ik ga subiet de hele draad nog wel eens lezen t is nogal veel op mijn nuchtere maag.
Iig vind ik King of beggars and fleas een grappige creatuur ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
|
![]() Citaat:
ik had het niet over dat je alleenstaand bent als oorzaak van verwaarlozing maar over het werken als oorzaak van verwaarlozing die verwaarlozing geldt dus idd ook voor een moeder die niet alleenstaand is en van wie de man niet in haar plaats voor de kinderen thuisblijft elke week vijf dagen acht uur per dag plus nog onderweg zijn da s niet niks he dat is veel tijd he en een moeder die "alleen maar" voor de kinderen zorgt verricht die al niet een hele hoop werk mss ? brengt zij dan ook niet de volgende generatie werkezels groot ? kortom moet zij ook nog gaan werken ????? doet ze zo al niet genoeg eigenlijk ? hoe komt het dat jullie dat al zelfs niet meer in vraag stellen maar gewoon klakkeloos gaan werken ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zolang deze maatregel niet ingevoerd wordt, is het voor de modale burger niet haalbaar om met één inkomen rond te komen. Van verwaarlozing is hier dus geen sprake; als alleenstaande kan Veerle niet anders dan te gaan werken. Al eens alle werkloosheidsuitkeringen goed bekeken? Ik praat dan nog niet over het surplus aan sociaal contact van een actief werkend persoon.
![]() |
![]() |
#180 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |