![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#301 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#303 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nog 7 weekskes en ik mag ook gaan doppen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#304 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#305 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb deze pc ook nog maar pas van mijn ouders dus hier staat het nog niet op dus ik heb geen iedee welke versie. Ik weet dat het CAD was en Microstation. En dat mijn kennis al redelijk verouderd is wss aangezien het met mijn vorige pc een eeuwigheid duurde vooraleer iets gerenderd was, soms moest de pc uuuuuren aanstaan ![]() Het is niet iets waar ik eigenlijk nu nog mee bezig ben. Die vakantiejob dat is ook al bijna drie jaar geleden, en sindsdien heb ik allerhande jobs gehad maar niets meer met CAD en dergelijke. Een beetje jammer toch wel want het is heel leuk en amusant om doen. Ik zal het zo meteen even opzoeken ![]()
We hebben twee partijen: Het Vlaams Belang ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Veerle23 : 8 november 2006 om 10:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#307 | |
Minister
|
![]()
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#308 |
Banneling
|
![]() Leer je kinderen eens zonder spelfouten schrijven, dan komen ze misschien vooruit (als je ze ook niet teveel stomme dingen leert zeggen).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#309 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vermogen (bezit) heeft geen uitstaans met het recht op werkloosheidsuitkering; voor de grap ben ik eens gaan horen of ik recht zou hebben op "dop" en jawel hoor... even geduld oefenen en me dan gaan inschrijven bij de VDAB als werkzoekende en ik kan voortaan m'n kuisvrouw betalen met hetgeen ik van de SZ optrek. Probleem is niet dat ik het niet "nodig" zou hebben, maar wel dat ik uitkeringen kan vastkrijgen zonder er ooit één eurocent voor te hebben bijgedragen. D�*�*r zit de ongerijmdheid. Op mijn leeftijd kan ik trouwens uitkijken naar nog vele lange jaren doppen zonder lastige pottenkijkers. Zo gaat dat hier. En daar zit meteen ook het grote verschil met het leefloon; d�*�*r speelt dat vermogenscriterium wel een rol (en terecht). Het leefloon is zuivere herverdeling in tegenstelling tot "den dop" die in principe een dekking zou moeten zijn tegen een sociaal risico. (dekking --> premie, does it ring a bell?) TomB heeft overschot van gelijk dat in zowat �*lle takken van de SZ een griezelig groot deel van de koek blijft plakken aan de vingers en/of opgesoupeerd wordt door een totaal overbodige administratie.
![]() |
![]() |
#310 |
Banneling
|
![]() Ik ken levenslange kuisvrouwen met villa en een klets grond erbij wiens rug mijn niet te verwaarlozen trust zeker nog zou kunnen weerstaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#311 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#312 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar ben ik me maar al te bewust van en ik bestrijd het. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#313 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Mijn beste het is al 7jaar geleden dat ik ook maar iets van onderricht in taalvaardigheid heb gekregen. Voorts ben ik ook geen dactylo/typiste. Ik doe dit forum ook niet beroepsmatig, het is mijn vrije tijd en in mijn vrije tijd doe ik nog altijd wat ik wil. Ik heb nog niemand horen klagen over mijn spelling wat er blijkbaar op wijst dan mss ondanks een foutje links en rechts, mijn postings toch worden begrepen. Voorts laat ik het aan de juf/meester over die binnen een aantal jaar hun zal leren lezen en schrijven om dat volledig foutloos te doen ![]()
![]() |
![]() |
#314 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#315 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of beter: -gangster. Laatst gewijzigd door eno2 : 8 november 2006 om 10:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#316 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#317 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens, ik heb geen zin om het scheldwoordenboek te openen. Laatst gewijzigd door eno2 : 8 november 2006 om 10:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
Minister-President
|
![]() Wees dan consequent en bestrijd de werkloosheidsuitkering. Gaan we nog enkel herverdelen. Ik vrees echter dat je het gros van de werklozen dan zwaar zal laten bloeden...
![]() |
#319 | |
Minister
|
![]()
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#320 |
Banneling