![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() IDD de LIJN VAN DE BESPARINGEN DOORTREKKEN EN DIE 93 MILJOEN DIE ELK KAAR NAAR DIE STOMME GODSDIENSTEN VOOR NOG STOMMERE VOLGELINGEN GAAN INTREKKEN !!!
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() ik noem moslims geen ratten. Het zijn mensen, net zoals ik.Maar die heel slecht bezig zijn. Wij hebben voor de islam geen rotte eurocent af te staan,en als men ons dat geld toch afneemt, dan noem ik dat bedrog en diefstal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() [quote=Laya;2145808]Dat doe je blijkbaar sowieso want ik lees dat synagogen al langer subsidies krijgen. Je moet dan de lijn doortrekken vind ik en niet enkel zagen over de Islam.[/quote
We moeten voor synagogen ook niets meer geven, dat is de goede oplossing.Zelfs als we van de joden minder last hebben als van moslims. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En zijn er problemen met joden in Vlaanderen, België, Europa!!!!! Als er problemen waren in de jaren dertig dan was het omwille v/d Werkloosheid & armoede bij de bevolking. En het feit dat veel bedrijven(economie) in handen van joden waren.......Indien dit een ander groep was geweest zou het ook wel prijs geweest zijn. Evenwicht was er niet plus de armoede enz....en als je dat z'n gang laat gaan krijg je wat er toen is gebeurd. Maar geen nood we zijn dankzij onze politiekers weer goed op weg, zij zijn de voedingsbodem klaar aan het stomen. Idd je mag me geen racist noemen, want ik heb het over de schijnheiligheid en het doel v/d islam. Een vlaamse, marokkaanse,engelse,Duitse enz... moslim zijn allemaal geconditioneerd door islam en horen niet in onze westerse samenleving. Zorgen enkel voor verderf. Daarom noem ik ze ook moslimratten ![]() ![]() Je hebt overal gespuis maar gespuis met een religie is het gevaarlijkst. Financiert en voedt hen die uw meesters zullen worden. De zes miljoen Arabieren ( of niet-Fransen geworden) in Frankrijk, vormen een leger van minstens 3 miljoen soldaten van God. Wij overdekken het grondgebied met een dicht netwerk, zelfs uw autoriteiten erkennen 1.400 buitenwettelijke gebieden. Vraag: Maar waarom wacht u dan nog met handelen ? Antwoord: Onze "vreedzame" invasie op Europees niveau is nog niet ten einde. Wij willen in alle landen gelijktijdig handelen. Daar u voor ons een steeds grotere plaats inruimt, zou het dom zijn daarvan niet te profiteren. Wij zullen uw paard van Troje zijn. In naam van de Rechten van de Mens, waarin u verstrikt zit, hebt u slechts u zelf gegijzeld. Mocht u in Algerije of Saoudi-Arabië bv. tegen mij spreken zoals ik nu tegen u, dan zou u in het beste geval onmiddellijk gearresteerd worden. U weet bij onze jongeren geen respect af te dwingen, waarom zouden zij een Frankrijk respecteren dat voor hen capituleert ? Men respecteert siechts wat men vreest. Wanneer wij de macht hebben zult u geen Arabieren meer auto's in brand zien steken, winkeldiefstallen plegen, enz... Zij zullen weten dat de straf meedogenloos is: diefstal betekent amputatie. Wij zullen overwinnen. Mohammed Sabaoui Laatst gewijzigd door colargo : 8 november 2006 om 09:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Kerken zijn nu eenmaal eigen aan europa willen of niet.
Maar die f*ck*ng moskees hier neerplanten met ons geld is wel wat overdreven. En moeten de mensen die daar rond wonen, dan dagelijks naar dat kattegejank luisteren!!!!! T'is naar de kloten hier. Ik zou zeggen vlamingen-Belgen werk en spaar veel en vertrek weg naar een Land als Nieuw Zeeland, Chilië,... Zolang de steden hier maar vervuild zijn is het ok met mij, maar zodra heel het land vervuild is en overal problemen zijn. A new life abroad http://www.transitionsabroad.com/lis...ng/index.shtml some info ![]() Laatst gewijzigd door colargo : 8 november 2006 om 09:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Probeer die maatregel van Keulen nu nog maar eens ongedaan te maken. Dan wordt je meteen als fascist bestempeld en breken er relletjes uit. De islamisering van België en Europa gaat door. De volgende stap is een politieke partij in het parlement, met partijdotatie uiteraard. De bevolking zal het hoe langer hoe minder slikken. Op democratische wijze kan er blijkbaar niets meer aan veranderd worden. De emoties van de bevolking worden systematisch genegeerd door de huidige beleidsmakers. Deze emoties zullen binnenkort veranderen in frustraties om na verloop van tijd over te slaan in regelrechte haat. Dan krijgen we een nieuwe holocaust, ditmaal tegen de moslims, of een burgeroorlog. Nu Europa dacht bijna verlost te zijn van godsdienst en alle verwante problemen, doet het opnieuw zijn intrede. En het gaat snel. De huidige status quo heeft maar twintig jaar nodig gehad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Geen oproepen tot geweld. mvg, Arnold. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() 'k zou eerder zeggen, *knip*, dan mag je van je pensioen gaan genieten op de filipino's ofzo
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Asielzoekers klimmen op een torenkraan
wo 08/11/06 - Op het Poelaertplein in Brussel zijn twee Iraanse asielzoekers op een torenkraan geklommen. Ze dreigen ermee te springen als ze niet geregulariseerd worden. De twee maken deel uit van een groep Iraanse asielzoekers die de Miniemenkerk al vier maanden bezet om zo hun regularisatie af te dwingen. Onder de kraan staat een handvol Iraanse asielzoekers. Politie en brandweer zijn massaal ter plaatse. Een andere groep vluchtelingen zou zich opgesloten hebben in de Minimiemenkerk en zou ermee dreigen de kerk in brand te steken. Enkele Iraniërs in de kerk zijn gisteren begonnen aan een nieuwe hongerstaking. Bron: VRT Laat ze dan toch springen denk ik dan ! WELKOM ZIJN JULLIE NOCH JULLIE GELOOF HIER NIET !! Laatst gewijzigd door Bierke : 8 november 2006 om 10:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Geen kerken meer is misschien gelijk aan geen moskees... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Gouverneur
|
![]() Ik vraag me ook af waarom die Iraanse vluchtelingen steeds asiel zoeken in een Katholieke Kerk (en nu dreigen ze in brand te steken als ze niet worden gereguraliseerd).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Le nouveau VLD est déj�* arrivé', me dunkt. Binnenkort ook massaal allochtonen op hun lijsten?
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 8 november 2006 om 11:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Minister-President
|
![]() LOL, dat zouden ze moeten doen jah.... helaas is de VLD in .be geen VLD meer die de waarden van de VLD erkend, maar een stel misbakken bv'ers met een IQ van een bloempot en een visie ala carpé diem
![]() |
#39 |
Lokaal Raadslid
|
![]() In Zwitserland is het systeem nog beter. Daar kan je niet alleen kiezen naar welke religie je "kirchensteuer" gaat, je kan er ook voor kiezen helemaal geen kerkbelasting te betalen. Bespaart je toch al gauw een procent of 10 op je belastingrekening (afhankelijk van waar je woont).
"The most fundamental fact about the ideas of the political left is that they do not work. Therefore we should not be surprised to find the left concentrated in institutions where ideas do not have to work in order to survive." -- Thomas Sowell |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Je verwijst naar de interne markt van de EU. Daar zijn de meeste landen waaruit de immigranten komen niet bij aangesloten.
|
![]() |
![]() |