![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Minister
|
![]() ""In dat geval vind ik: 'de tuin doen' een geldig excuus om wat minder huishouden te doen.""
Tomme! Doe ik ook al niet! |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
Als hij dan nog niet wil luisteren doen smijt je hem buiten en zeg je hem dat hij een slavin zoekt. Vrouwen zijn in deze zaken veel te zwak. Eén keer kordaat optreden en het zaakje is opgelost. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#85 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() Mijn vriendin heeft de hele avond gekuist .
Ik heb de hele avond op mijn PC gezeten . Nu is ze te moe om mee uit te gaan . VROUWEN ! Dan gaat kaffer maar alleen gaan pintelieren ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]() (morgen bezoek)
![]() |
![]() |
#90 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mijn programma vorig week-end
-Nog een 10m² laminaat plaatsen op zolder (3 uur) -Dak van torentje op zolder isoleren (4 uur) -zaterdag en zondag de dieren (8 schapen, 40 kippen) verzorgen (2 uur) -wat onderhoud in de tuin, over het gras bollen om de dode bladeren te verwijderen, groententuin, water in serre+ groenten oogsten (3 uur) -Filter van zwembad reinigen (0.5 uur) -Auto's afwassen (2 uur) -Naar containerpark met wat afval (1 uur) Toch nog een uurtje over om met de motor een toertje te maken, ondertussn wel boodschappen meebrengen (nuttige aan het aangename paren zeker?) (1.5 uur) Moet ik dan echt nog helpen kuisen en indien ja, mag ik dat 's nachts doen? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Banneling
|
![]() bij dat isoleren heb je wat gespekt he 4 uur ! dat kan je heus wel op de helft van de tijd
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#95 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
2. Ik zou me voor geen goud van de wereld mijn inbreng in het huishouden willen laten afpakken (winkelen, wassen, eten maken e.v.a.). Integendeel, die inbrengt groeit nog dagelijks, elke dag ontdek ik nieuwe terreinen waarop ik mijn ding wil doen. Vorige week begonnen met brood te bakken (geen machines, integraal met de hand). Niemand moet proberen om van mij een eendimensionale kostwinner te maken. 3. Sinds een jaar rijpt hier het idee om de rollen eens helemaal om te draaien. Niet definitief weliswaar, maar als experiment voor een jaar of twee. Ik zou mijn werk terugschroeven tot zowat 40 pct, en zij zou vollen bak gaan werken of zelfs een beter betaalde job zoeken. Ondertussen zou ik het gros van het huishouden en de zorg over de kadeeën overnemen. Het idee windt me op. Laatst gewijzigd door baarle : 8 november 2006 om 12:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Lokaal Raadslid
|
![]() baarle, gij gaat goeie sex hebben makker !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ah ja?
Vertel eens, want ik zie niet wat gij ziet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bij "Madam De Vuist" zeker?
![]()
![]() |
#99 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Zit jij bij mij op school?
![]()
![]() |
#100 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |