![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Banneling
|
Citaat:
soms kan ik mij uitsloven als zot, ... en wordt het ondanks alles niks ... maar hola halleluja als er propere lakens op bed liggen ... dan is het bijna altijd koekenbak ! |
|
|
|
|
|
|
#102 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
neen zo'n reactie zou je niet krijgen. Ik heb al eens gezegd dat ik een properen ben op mijne was. Maar dat alles net zo goed terug vuil mag worden en ik zal het met evenveel zorg terug wassen. Dat kan ook niet anders he, hier hangen mijn twee pagadders iedere ochtend met confituur tot achter hun oren, heel grappig om zien. Vroeger gingen die kleren dan meteen in de was nu ben ik daar vanaf gestapt, ze gaan niet doodvallen omdat er een vlek op hun kleding is. Als je t niet te gortig/zwembadachtig maakt in mijn bed moeten de lakens er niet eens af.
|
|
|
|
#103 |
|
Europees Commissaris
|
Dan weet je wat je de volgende keer te doen staat: iedere keer je goesting hebt, een machine was volsteken en propere lakens opleggen.
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Burgemeester
|
naar het schijnt komt dat voort vanuit de natuur. Een vrouwelijk vogelke zal haar partner uitkiezen op basis van het nest dat hij voor haar bouwt.
|
|
|
#105 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Anna List : 8 november 2006 om 11:21. |
|
|
|
|
|
|
#106 | |||||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Sensualiteit!
Ook winkelen heeft iets erotisch, dat kiezen en keuren, het jagen, en dan finaal de oogst binnenhalen... Alles in het leven kan sensualiteit en erotiek bevatten. Citaat:
Tussen haakjes, zijt ge het schapevelleken niet vergeten? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Respect opbrengen voor elkaars specificiteiten, ook als ge ze zelf absoluut niet ziet zitten, lijkt me essentieel. Citaat:
Dus een man die wassen en/of strijken leuk zou kunnen vinden, komt niet in aanmerking? Laatst gewijzigd door baarle : 8 november 2006 om 11:21. |
|||||
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#108 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
ten eerste is het lastig voor iemand met chronische pijn. ten tweede krijg ik koppijn van al die onnozele gibberkippen die oh zo bezorgd zijn of hun gat niet te dik is in die broek die ze proberen passen. ten derde is heel die kledingindustrie ne rotte industrie. ik blijf daar liever wat van verwijderd. ten vierde kosten kleren alleen maar geld die ik liever aan iets anders besteedt dat ik sensueler vind. Citaat:
mèhèhèh. Citaat:
de tijd die een mens heeft is maar beperkt. je kunt niet alles doen. je moet keuzes maken. sommige mensen kiezen voornamelijk voor hun was, andere mensen kiezen voornamelijk voor vrienden, familie,... Het één gaat altijd ten koste van het ander, want de tijd die voorbij is, komt niet meer terug. Je kunt niet én tegelijkertijd staan strijken, én gezellig bij vrienden op bezoek gaan, tenzij ge uwe strijk meeneemt. Ge kunt natuurlijk op maandag strijken en op dinsdag iets anders doen. Maar uw maandagavond komt niet meer terug, hoor. Genieten, daar komt het op aan!! Het staat iedereen natuurlijk vrij om vooral te genieten van de was. Citaat:
Niemand die mij dat gaat verbieden. Citaat:
Ik zou niet kunnen leven met een partner die van mij verlangt dat het huis altijd opgeruimd en proper is en de was kreukvrij in de kast ligt. Ik denk dat het belangrijk is dat je een zelfde basishouding, eenzelfde doel voor ogen hebt. Dat is een keuze die je maakt. Jij kunt neerkijken op die keuze, ga gerust je gang. Maar ik vind dat belangrijk. En het leukste: mijn partner vind dat ook. Met iemand die het huishouden doen vooropstelt zou ik simpelweg niet kunnen samenleven. Ik wil een partner om samen dingen mee te doen, niet om alles alleen te moeten doen omdat meneer het nodig vind om zich met het huishouden bezig te houden. Ik kan me gerust inleven in de mannen die samenleven met een kuiszieke vrouw. Altijd overal alleen naartoe moeten want de vrouw heeft nog werk, altijd onder uw voeten krijgen omdat ge leeft en beweegt in het huis waar je zelf voor gewerkt hebt. Het is toch pijnlijk als ge als man op de tweede plaats komt. Ik zou mijn partner nooit op de tweede plaats zetten, achter het huishouden. Daarvoor zie ik hem nou ietske te graag. Citaat:
Er zijn vrouwen die denken dat ze niks anders kunnen dan wassen en kuisen. Dat klopt meestal niet. Ach, den ouwen stempel eh. Citaat:
maar ik vind het toch sexier als dat niet zijn favoriete hobby is. Ik hou van mannen met passie. Maar toch liever niet voor iets onnozels als strijken.
Laatst gewijzigd door Nynorsk : 8 november 2006 om 11:54. |
|||||||
|
|
|
|
|
#109 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
naar het schijnt ben jij geen vogel.
|
|
|
#110 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Burgemeester
|
twiet twiet twiet
|
|
|
#112 |
|
Burgemeester
|
|
|
|
#113 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#115 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En ik vind seks best leuk, ja. En het lijkt me een beetje stom om te denken dat ik enkel tijdens seks geen kleren zou aanhebben. Of nog stommer: dat ik geen kleren zou aanhebben tijdens de seks. Misschien hou ik wel van kledingattribuutjes tijdens de seks?
|
|
|
|
#116 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
uren flos ik, tot mijn tanden witter dan wit zijn. Dan nog even strijken met geurwater, en we kunnen er weer tegenaan.
|
|
|
|
#117 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Sorry, met die onzin doe ik niet mee. |
|
|