![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
das meer als mij, mijn kennis beperkt zich tot Pro/Engineer (en de Wildfire versie) en in een ver verleden (toen ik nog eerstejaars was) Autocad. Respect ! Normaal vindt ge hier wel een mooie baan in ! ir. Tavek |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#462 | |
Banneling
|
![]() [quote=Veerle23;2147088]
Citaat:
tracht je nu je topic wat inhoud te geven? Laatst gewijzigd door eno2 : 8 november 2006 om 16:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#463 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() [quote=Veerle23;2147088]
Citaat:
Ach Veerle, na 4 jaar(af en toe) op dit forum weet ik intussen wel dat je van sommigen zulks een reactie moogt verwachten... Ergens geniet ik wel van zo'n beledigingen, want dan weet je dat ze niet bij machte zijn om op de inhoud in te gaan. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#464 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() [quote=eno2;2147111]
Citaat:
Gelukkig zijn er nog mensen in deze draad die het niveau net boven kunnen houden........maar toegegeven, 't is ni makkelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#465 |
Banneling
|
![]() En, hoeveel beroepsdoppers zijn er al gesignaleerd?
Blindgangers genoeg... Laatst gewijzigd door eno2 : 8 november 2006 om 16:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#466 |
Banneling
|
![]() Als ik één soort mensen een onuitstaanbaar geurtje vind hebben, dan zijn het diegenen die graag naar beneden trappen. Zoals ik al zei: fascistische spasmen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#467 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Té veel iig....
In NL heeft men een tijdje geleden besloten om de jeugdwerkloosheid aan te pakken.....Er kwamen nml. enorm veel aanvragen voor een uitkering van jongeren die net van school kwamen en 'zogezegd' geen werk vonden. Om dit tegen te gaan en om luierikken te kunnen onderscheiden van échte werkzoekenden is er beslist om jongeren verplicht te laten werken in de groendienst in ruil voor hun uitkering (en iets extra omwille vd arbeid). Gevolg....een plotse daling van 30% ![]() Opeens vonden ze wél werk.....grappig hé. ![]() Zo kan je dus de profiteurs onderscheiden van de échte werklozen......zouden ze hier ook eens moeten doen. Laatst gewijzigd door zorlac : 8 november 2006 om 16:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#468 |
Banneling
|
![]() Mensen complimenten geven is veel leuker als afbreken ! Afbreken doe je als jezelf niet tevreden bent met je eigen !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#469 |
Banneling
|
![]() In belgië heeft men eens besloten om de ouderenwerkloosheid aan te pakken en toen gaf men subsidies aan de baasjes om en oudere werkloze van straat te helpen.
Zo werd ik dan aangeworven. In België heeft men (de volgende legislatuur) daarna eens beloten om de jeugdwerkloosheid aan te pakken, en toen gaf men subsidies om een jongere werkloze van straat te helpen. Toen werd ik (en een aantal oudere collegae) ontslagen. Voor jongere. Laatst gewijzigd door eno2 : 8 november 2006 om 16:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#470 | |
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Mijn compliment! Als 't stinkt, dan zeg ik het. Ik mag trouwens niet tevreden zijn met mezelf, want dan ben ik een leeghanger. Laatst gewijzigd door eno2 : 8 november 2006 om 16:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#471 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#472 |
Banneling
|
![]() @ Tavek:
Moet je de mensen ook complimenteren met hun pampergespam? |
![]() |
![]() |
![]() |
#473 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat valt daar nou nog aan toe te voegen? Dat je de uitkeringen moet verminderen, zodat ze van ellende krepeert. Zodat ze kan gaan werken voor een loon, waarvan ze van ellende krepeert. Maw je voert een krepeerdiscours. Daarvan zeg ik dan weer, dat het facistisch is, en stinkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#474 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#475 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Moet toegeven dat het voorgestelde ook niet de 100% haalt. maar blijven stempelen tot me de job van z'n leven heeft gevonden of een job die u meer ligt kan een mooie droom zijn maar werkelijkheid is een andere zaak. U zult toch ook moeten toegeven dat het huidig systeem een systeem is dat misbruik in de hand werkt. moet eens nagaan hoeveel er genieten van een uitkering, dus niet werken om het zote noemen in het wit. Maar wel het lef hebben om te gaan werken bij hun uitkering in het zwart. Dus ik blijf erbij terwijl men wacht op de job van z'n leven moet men solidair zijn met hen die de werkloosheidskas vullen en zelf een steentje bij dragen. En geloof gerust, moet niet altijd een opleiding bij voorzien worden. Kunt niet van de één verlangen dat die 5 �* 6 jaar langer moet gaan werken terwijl de ander het vertikt en wacht op de job van z'n leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#476 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#477 |
Minister
|
![]() Niet iedereen met een BMW is rijk en voor mensen die tienduizenden kmrs/jaar doen is een BMW geen overbodige luxe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#478 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ge kunt uw dorpels enzo natuurlijk met de machine oppakken, maar dan ben je eeuwen bezig. Die dingen worden dus nogaltijd met de hand gepakt. Beginners doen zich trouwens vaker pijn aan die machines dan aan het oppakken van een dorpel of iets dergelijks.
![]() |
![]() |
#479 |
Minister
|
![]() Helemaal mee eens. En eigenlijk jammer van onze tijd die we erin steken om hen een beetje wijsheid bij te brengen. Het zijn parels voor de zwijnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#480 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Mijn schuld die wordt sowieso afbetaald; ik geef aan x mensen werk, waardoor zij in hun levensonderhoud kunnen voorzien, ik geef indirect nog eens aan zoveel andere mensen werk, ik sta de maatschappij bij via ene hoop projecten en ik sta zelfs wat geld aan vadertje staat af waardoor ik nog eens mijn steentje bijdraag aan de maatschappij. En jij? ![]() |
|
![]() |
![]() |