![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
uw kinderen leren dat het ok is om op werklozen te kakken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#502 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#503 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#504 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Ik wilde je er alleen maar even attent op maken welke indruk je achterlaat bij de mensen hier. De indruk van een gefrustreerde, niet al te pientere zielige persoon. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#505 |
Burgemeester
|
![]() Ik ben eens benieuwd hoeveel mensen er uw veralgemening over mij gaan beamen.
We hebben twee partijen: Het Vlaams Belang ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Veerle23 : 8 november 2006 om 22:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#506 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als hij nog verder in nood geraakt wenst hij u wel een paar vreselijke ziektes toe. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#507 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als VWS'er lijkt me dit geen voordeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#508 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Hopelijk worden ze ooit wat vriendelijker en beleefder.
![]() |
![]() |
#509 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#510 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#511 |
Burgemeester
|
![]() vooral een zeer falende mensenkennis
![]()
![]() |
#512 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Reken mij alvast niet bij 'de mensen' die je pretendeert te vertegenwoordigen. U spreekt hier over +-4mensen (leeghangers) die vinden dat ze een 'statement'(nou ja) maken door niet te werken. Toegegeven, het zijn de meest actieve mensen in deze draad, maar ja, ze werken ook niet eh..dus ze hebben alle tijd. Zielig is het....niet méér, niet minder. En dan nog pretenderen dat je 'de mens op dit forum' vertegenwoordigd...foei! Laatst gewijzigd door zorlac : 8 november 2006 om 23:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#513 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#514 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je dit statement werkelijk wil maken, dan had je in de eerste plaats al niet over "aangesproken voelen" moeten spreken. Citaat:
En de tegenstrijdigheid zit hem in het pogen nuanceren in het begin door te stellen dat niet alle werkers sowieso iets doen of dat niet alle werklozen sowieso niets doen, om daarna zelf terug te komen met een knaller van een veralgemening door te gaan stellen dat alle werkenden oppervlakkige kuddedieren zijn. Dat stond in die vorige post evenzeer, alleen moest je daarom wel eerst even lezen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#515 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#516 |
Banneling
|
![]() Kijk kijk kij, en hier geeft ook Debbie schriftelijk toe dat ze eigenlijk niets zinnig te zeggen heeft, laat staan dat ze degelijke argumenten heeft om haar punt te onderbouwen. Als je je alleen kan bezondigen aan schelden, zwijg je beter; of geef gewoon toe dat je hier enkel bent voor een scheldpartijtje...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#517 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Mijn (beetje)sympathie voor't VWS, is bij deze verdwenen. Met dank aan debbie, kobaf....en anderen. Proficiat..denk ik dan. Ook dank aan Veerle voor't starten van deze draad. Ik ben weeral wat wijzer geworden.... ![]() Laatst gewijzigd door zorlac : 8 november 2006 om 23:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#518 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze is zelf één van de werkenden (of dat was tot voor kort toch zo).
![]() |
![]() |
#519 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#520 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Momenteel kunt ge “morgen beter” volgen op tv. Het gaat over de vergrijzing en het onbetaalbaar worden van de (brug)pensioenen. Waarom zou ik begrip moeten opbrengen voor mensen die nooit bijgedragen hebben als zij niet eens willen bijdragen aan mijn pensioen ? Waarom mag u brugpensioenen onbetaalbaar noemen en ik de werkloosheidsuitkering niet. Ik heb de eerste tien jaar van mijn beroepsloopbaan harder gewerkt dan u in uw hele leven zult doen. Toch mag men verlangen dat ouderen langer gaan werken omdat jongeren het niet willen. |
|
![]() |
![]() |