![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Seks met dieren is niet strafbaar in België. Dat blijkt uit een arrest van het Antwerpse Hof van Beroep woensdag. Het Hof zag geen wettelijke grond om de bekende hondenverkrachter Freki te veroordelen. De man kreeg alleen een boete van 500 euro voor openbare zedenschennis, omdat hij duizenden foto's van de dierenseks op internet had geplaatst.
Eerder was de man door een lagere rechtbank nog veroordeelt tot drie maanden voorwaardelijke celstraf en 500 euro boete. Die straf was wél voor het hebben van seks met honden. De 37-jarige man uit Genk had seks met tientallen honden tussen 1997 en 1999. Hij werkte indertijd als vrijwilliger in een dierenasiel. Onder de naam 'Freki' plaatste hij de foto's op het web. Volgens hem vroegen de honden zelf om seks en deed hij hun een pleziertje. De Belgische dierenbescherming Gaia reageerde furieus op de uitspraak. ''De rechters geven hiermee hun zegen aan dierenverkrachters. Ze mogen vrolijk voort blijven doen, zolang ze hun fotootjes maar niet verspreiden via het internet. Een ongelooflijke schande'', vindt Michel Vandenbosch van Gaia. einde citaat. Wordt het niet tijd om de wet aan te passen, opdat deze viespeuk alsnog zijn straf moet uitzitten. Hier een link met een gecensueerde foto: http://images.fok.nl/upload/050318_7...i-lovedogs.gif
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja... als ik Midas Dekkers moet geloven heeft een koe of merrie er evenmin last van dat de dierenarts tot aan zijn elleboog ongevraagd in haar vagina zit te prutsen.
Mijn eigen onderbeen en dat van mijn jonger broertje werd door onze vrouwelijke mini-poedel ook steeds aanzien als sex-speeltje! Ik kan zelfs zeggen dat dit hondje ons de eerste stappen naar masturbatie heeft duidelijk gemaakt. Ze werd nooit veroordeeld voor pedofilie, laat staan dat ze ervoor in het cachot werd gestopt. Verder weet ik evenmin of ooien en geiten er een probleem mee hebben (ik heb geen idee van de grootte van de penis van rammen of bokken). Wel ben ik ervan overtuigd dat zowel de honden- als geiten- als schapenneukers waarschijnlijk zèlf een groot probleem hebben. Iets anders zijn de nog ziekere geesten die deze dieren liefst met stelen of ergere pijnlijke "werktuigen" wensen te bewerken! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zulk een perverselingen verdienen net gelijk hun soortgenoten, pedofielen, verkrachters en dergelijke, een zware straf, al zij het de doodstraf!
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik lig er eigenlijk niet wakker van dat die man niet veroordeeld is. Als je bedenkt dat bijna alle incestzaken gesponeerd worden, dat vind ik toch wel een stukje erger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja, maar je kan A niet laten vallen omdat B erger is....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja. Lijken voelen het ook niet als ze verkracht worden.
Als een necrofiel daarna met zijn liefdespenseel in zijn vrouw gaat roeren, kom je soms tot onaangename gevolgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
ik zal je zeggen waarom. Bij een rechtzaak rond incest telt het woord van een volwassene altijd zwaarder dan het woord van een kind. Maw wat een kind zegt telt niet mee. Op vlak van kinderrechten staan we dus nog nergens. Het zou wel heel grof zijn moesten de dierenrechten nog vlugger gaan meetellen dan de kinderrechten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Dit is toch ongeloofelijk maar o zo typisch voor ons apenlandje hier.
Ge moogt wel geen vrouw verkrachten maar wel een hond of eender welk ander dier?Dat mag dan wel weer? Komaan zeg,waar gaat dat allemaal naartoe als iedereen dieren mag gaan verneuken? De wereld is omzeep. ps;Het begon bij homo's en het word nu ook al gedoogd bij dieren. En mag een hond nu een mens misbruiken? ![]() Laatst gewijzigd door Marlboro : 9 november 2006 om 00:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Mag een hond nu een mens misbruiken?
Of mag een hoer de hond misbruiken? Een 20 tal jaren geleden heb ik mijn ex - echtgenote aangetroffen die haar was aan het laten preparen door een duitse schaper. Verdiende deze perverselingen de doodstraf! Enig feit: Jambers heeft nog een ferme stuiver verdiend aan haar verhalen over haar zogezegd seksleven die ze enige jaren geleden op Jambers doc 1 en 2 bracht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En als ge hen beledigt, een klacht van het CGKR aan uw broek. ![]() Nee, zonder lachen, kan die kerel geen straf krijgen voor dierenmishandeling?0f een verbod om beesten te bezitten, of te benaderen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Volgens mij zijn die beesten niet mishandeld, aangezien ze niet hebben afgezien. Jullie doen alsof er een cactus in die beesten gestoken werden...
Kamagurka trok vroeger zijn hond af tijdens optredens, en dan? Het gaat erom of die dieren afzagen. Niet dus. Laatst gewijzigd door Bhairav : 9 november 2006 om 11:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dieren moeten hun plaats kennen, en, als ze naar ons moeten luisteren, hebben ze ook recht op respekt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
of hoe moeten we ons dat voorstellen?
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik neem idd linkse mensen als voorbeeld. Wie weet ga ik seffes een paard pijpen of morgevroeg word ik misschien wakker in een vreemde runderkut, ge kunt nooit weten met die cannabis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op zijn hondjes een beurt geven, die rechter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik zie niet in waarom sex met dieren strafbaar zou moeten zijn. Niet dat ik zelf de drang voel om een hond te neuken maar als iemand anders zich daar goed bij voelt laat die mens dan doen. Uiteraard kan het niet de bedoeling zijn om een dier onnodig te laten lijden, penetratie van bv. kippen of kleine honden lijkt me dan ook uitgesloten.
Coekie